Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No.. ja by som zas povedal, že do šírky sú tie autá vnútri veľmi podobné.
Interiér za mňa presne naopak :) vo FIII je modernejši a vo výbave style na mňa pôsobí hodnotnejším dojmom (keď zrovna neolizujem plasty :D ... u fabie I, ktorú máme doma, som zistil po 7mich rokoch, že má mäkčené plasty, potom, čo som si to tu prečítal a následne odskúšal  :kol-31: ..to len tak na okraj).
No uznávam, že rapid (nie spaceback) je dlhší a má tak viac miesta na zadných sedačkách, pri cca rovnakom kufri. Žiaľ sa mi menej páči, má staršie tsi a vyšiel by ma o cca 1000€ drahšie oproti FIIIC.

Vloženo

No uznávam, že rapid (nie spaceback) je dlhší a má tak viac miesta na zadných sedačkách, pri cca rovnakom kufri. 

 

omyl aj spaceback je dlhsi ako fabia combi ;)

 

Délka x šířka x výška (mm): rapid spaceback: 4304 x 1706 x 1459  fabia III combi: 4257 x 1732 x 1467

Vloženo

Waw o 4,7 cm. To je fatálny omyl. Teraz to mení celú situáciu, idem zrušiť objednávku a beriem rapid spaceback.

Čo ti ako nesedí na tej vete? Rapid spaceback je podľa teba dlhší + má viac miesta vzadu + má cca rovnaký kufor ako FIII C?

A hlavne, kde v tej vete píšem, že rapid spaceback má rovnakú dĺžku ako FIII C?

Vloženo

Nehodnotil by som dizajn. To je prudko subjektívna vec (mne sa síce viac páči škoda, ale poznám veľa známych, ktorí zas nevedia prežiť dizajn škodoviek).
Clio zozadu napr. vyzerá robustnejšie. Interiér by som sám tiež asi neprežil :)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Preco divny test podla mna vyborny. Co je na tom, ze sa zobral zaklad, ved aj Fabia, Mazda ci Rio mali zakladne motory a vybavu. Skor sa ukazala ina vec a to. Mazda je uplne inde ako konkurencia (Fabia a Rio). Mazda postavila konkurenta, ktory ma odpoved v kazdej stranke napr. na Fabiu. Ani motorizacie nema Fabia lepsie zoberies 1,2 TSI 81kW - Mazda ma 1,5 85kW. Mazda prave ukazuje, ako sa to da postavit bez preplnania. Si zober, ze to TSI nestaci na tu 1,5.

Aj kvalita materialov a vsetko je proste inde. Za toto Mazde fandim - idu si svoju cestu a konkurencia sa musi sklonit pred nou.

Vloženo

Mazda robí auta iným spôsobom. Zameriava sa predovšetkým na šoféra aby sa v tom aute cítil dobre a aby si užíval každú jazdu. A k tomu testu, výborný, jeden z mála testov v Čechách kde prehrala fábia.

Vloženo (editace)

Mozno su niektore modely drahsie, ale tam nevidis a same tvrde plasty, tu nezakryta kolajnica a pod.

Len pre zaujimavost tu je napr. cennik za Fabiu a Mazdu 2 v zaklade na SK:

Mazda 2 1,5 55kW - G75 -zaklad (klima, elektrika, DO...) - cena 9900 eur
Fabia 1,0 55kW Active- zaklad 9540 + klima + el. okna a central + 199 = 9739 eur

 

Proti tomuto je skutocne Fabia predrazene osidene auto - 150 eur by som hned priplatil uz len zato, ze dostanem normalny 4- valec 1,5, normalny interier. Jednoducho priplatim 150eur a mam kvalitne auto a nie auto co sa hra na kvalitne auto. Tych 150 eur je doslova smiesny priplatok zato co mozem dostat.

 

p.s.: A este je to aj vyrobene v Japonsku a nie koncernom, ktory v poslednej dobe setri aj na zachodovom papieri.

Editováno: , autor: houmr
Vloženo

Az nato ae pokial tych 9900 nemas a chces uver/leasing tak na skodu proste mazda nema. Dalej nema na servis. A posledne neviem ako su natom ale combi som nikde nevidel takze zasa raz to plati mozno len pri HB verzii. Ja mam rad mazdu ale urcite by som neisiel do 2.

Vloženo

Preco divny test podla mna vyborny. Co je na tom, ze sa zobral zaklad, ved aj Fabia, Mazda ci Rio mali zakladne motory a vybavu. Skor sa ukazala ina vec a to. Mazda je uplne inde ako konkurencia (Fabia a Rio). Mazda postavila konkurenta, ktory ma odpoved v kazdej stranke napr. na Fabiu. Ani motorizacie nema Fabia lepsie zoberies 1,2 TSI 81kW - Mazda ma 1,5 85kW. Mazda prave ukazuje, ako sa to da postavit bez preplnania. Si zober, ze to TSI nestaci na tu 1,5.

Aj kvalita materialov a vsetko je proste inde. Za toto Mazde fandim - idu si svoju cestu a konkurencia sa musi sklonit pred nou.

 

já nevím, proč si myslíš že mi ten test vadí protože Fabia nevyhrála... :)

 

jenom mi trošku uchází smysl testu a to z jednoho prostého hlediska. Člověk, co půjde koupit jakékoliv z těch 3 aut, podle mě v životě o těch dvou ostatních ani nebude přemýšlet, že by je šel koupit... :)

 

Jsou to designově, koncepčně, technicky úplně rozdílná auta, ač ze stejného segmentu...

Vloženo

Opět se mi potvrdilo, že Škoda už se neporovnává jako dřív s ostatníma, ale ostatní se musí přirovnat k ní jako výchozímu bodu-leadrovi na trhu. Buď za podobnou cenovku ukáží něco navíc, jako tady Mazdinka a nebo jdou cestou ceny jak zde Kia.

Vloženo (editace)

já nevím, proč si myslíš že mi ten test vadí protože Fabia nevyhrála... :)

 

jenom mi trošku uchází smysl testu a to z jednoho prostého hlediska. Člověk, co půjde koupit jakékoliv z těch 3 aut, podle mě v životě o těch dvou ostatních ani nebude přemýšlet, že by je šel koupit... :)

 

Jsou to designově, koncepčně, technicky úplně rozdílná auta, ač ze stejného segmentu...

 

 

Naprostý souhlas. Fabia vypadá jako dospělé auto, Mazda pořád jako hračka pro holky a kadeřníky. :D

Editováno: , autor: mp390
Vloženo

Naprostý souhlas. Fabia vypadá jako dospělé auto, Mazda pořád jako hračka pro holky a kadeřníky. :D

Mazda si nepotřebuje hrát na dospělé auto, kategorie malé vozy - co dodat. To u nás je zažito, že z malých vozů se dělají rodinné kočáry.
Vloženo

Ak by som chcel malé auto a mal hotovosť a ešte zároveň potreboval auto pre ženu, tak mazde 2 dám šancu. Ak sa pozriem na to z pohľadu combi verzie, tak už nemá mazda čo ponúknuť. Odhliadnuť od segmentu malých áut, tak nemá pre mňa auto ani v nižšej strednej, teda segment v ktorom je mazda 3. Prvé auto od mazdy pre mňa použiteľné je mazda 6 v kombi verzii, tak neviem kto vychádza zákazníkovi viac v ústrety. Taktiež ak chcem určité prvky výbavy, tak musím u mazdy siahnuť až k najvyšším výbavám, takže realita je taká, že je drahšia než nemecká konkurencia a zároveň je to najdrahšia japonská značka. Nemám nič proti značke, ale orientácia na zákazníka je dosť špecifická.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...