Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Pepav

Vizualne pristrojovka u Rapida a Fabie je dobra. Ano odkladacich miest celkovo ma asi Fabia viacej ako Leon. To je tym, ze Fabia sa hra na rodinne auto.

 

Oni upravili odobrali material na kluke  a aj ojnicich oproti EA 111, Potrebovali znizit naklady, ked im narastli na Hlave kde je 4 ventilova technika namiesto 2.

Ved uvidime kolko to vydrzi. Dufam, ze viacej ako 50 -100tkm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hra. I ked mne to neprekaza a to miesto vsade ocenite az ked jazdite. Otec teraz kupil Ford grand c max a nakolko je to absolutne ina trieda by som povedal ze vychytavky na odkladanie bude mat tak nema. Nema kde dat ani litrovu flasku co je dost smutne. Takze tam by ta rodina mala ozaj problem. Jedine ze to dat pasazierom vzadu pod nohy a tym padom sme uz pri fabii co sa tyka miesta v zadu

Editováno: , autor: Jakub3211
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakub.. narážam trošku na niečo iné. Každý má trošku iné možnosti pri nákupe auta pre rodinu. Mladá rodina bude mať sotva na nabuchany kombik strednej alebo aj nižšej strednej triedy, no práve fabia C jej potreby hravo zastane. No a keďže v našich končinách je priemer platov taký, aký je, tak nemusí ísť koniec koncov ani o mladú rodinu.

Pawouk: nesúhlasím ani s tým Nemeckom, neviem koľko nemcov osobne poznáš, možno máš iné skúsenosti než ja, ale ani tam každý nemá na začiatku zrovna na audi A6 avant.

Editováno: , autor: Armyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V česku, bohužel zasává Fabia roli rodinného auta i přesto, že se jedná o B třídu... 

Pro spoustu rodin pak je to Fabia ne nová, ale z druhé ruky či z bazaru...  :kol-73:

Je i mnoho rodin, co mají tři děti a jezdí hatchbackem 1.generace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je mnoho rodin, co jezdí vlakem... Podle toho to snad nebudeme srovnávat. A o Audi A6 (což mi zorvna jako rodinný vůz také nepřijde), nebo něčem podobném, jsem nikde nic nepsal. Holt každý si pod pojmem "rodinný vůz" představuje něco jiného (Espace, Sharan, Scenic, apod.), ale realita se od toho značně odlišuje - podle toho, co finance umožní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hrá sa na rodinné auto, alebo ním je? :)

není, už jsem se tu jednou o tom hádal. Rodinné auto je hlavně typu MPV ( SMax, CMAX, Picasso, Sharan apod. )

Dá se tak považovat i Octavia - nejlépe v kombíku ), Mondeo apod.

 

Ale ať se na mě nikdo nezlobí, auto segmentu B se za to považovat nelze, určitě né plnohodnotně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk: bol to predsa príklad nadneseny. Ježiš. Ach jaj :)

Rypicong: ak na sharan, octaviu,.. nemám, mám chodiť s rodinou vlakom, ako tu odznelo? :D

Proste mňa nikto nepresvedčí, že auto s kufrom, do ktorého napracem všetko, čo so sebou rodina s deťmi vláčiť potrebuje, nie je rodinným autom. Deti na zadných sedackach nie su manažéri, ktorí potrebujú miesto pre nohy, aby sa počas cesty na letisko mohli pohodlne zviesť. Rodina oveľa viac ocení práve ten kufor. Keď budem mať decká, ktoré budú mať dva metre, tak sa popozeram po niečom inom.

Editováno: , autor: Armyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, jenže to z toho příspěvku nedá poznat. A v tom případě je podle tvé definice rodinné auto prakticky každé auto (snad kromě Smartu), svého času to byl i Trabant a někdo se vešel s dětmi i do Fiatu 126... :kol-32:   Nezdá se ti, že je to už poněkud demagogické tvrzení?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je to možné, ale skôr išlo o nadnesenie ceny..je to jedno,proste bežne sa používa nadnesene prestrelene prirovnanie na priblíženie predstavy autora. Pôvodne som chcel použiť mercedes S classe, ale ako vidím, to by už nik nepochopil :)

V segmente fabie su, pokiaľ viem, len asi 3 auta s rozmermi kufra fabie combi. Takže nie, trabant, fiat 126 a dokonca ani HB-ky nižšej strednej nepovazujem za vhodnejšie rodinné auto, než je fabia combi ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk: bol to predsa príklad nadneseny. Ježiš. Ach jaj :)

Rypicong: ak na sharan, octaviu,.. nemám, mám chodiť s rodinou vlakom, ako tu odznelo? :D

Proste mňa nikto nepresvedčí, že auto s kufrom, do ktorého napracem všetko, čo so sebou rodina s deťmi vláčiť potrebuje, nie je rodinným autom. Deti na zadných sedackach nie su manažéri, ktorí potrebujú miesto pre nohy, aby sa počas cesty na letisko mohli pohodlne zviesť. Rodina oveľa viac ocení práve ten kufor. Keď budem mať decká, ktoré budú mať dva metre, tak sa popozeram po niečom inom.

co to tu meleš ?

já ti pouze psal, co je opravdu rodinné auto. V čem kdo jezdí/nejezdí je úplně jedno a nemá to s tím nic společného...

 

A sám jsi vlastně odpověděl. Jakmile budeš mít větší ( jak věkem tak výškou ) děti, kouknul by jsi se po něčem jiném..

 

A to je právě to. U opravdového rodinného auta toto řešit nemusíš, protože ve všech "případech" rodiny, nepocítíš nějakou překážku ( velikost kufru, pohodlí a prostor apod. ). Krom případů, kdy máš už opravdu početnou rodinu ( 4 děti apod. )

 

Samozřejmě že pro plno rodin může být rodinné auto Fabia Combi, nebo i HB, ale je to jenom z pohledu že jim to stačí, nebo zatím stačí... 

 

Hodně jednoduše, pro rodinu při koupi opravdového rodinného auta jediná překážka a tou je dostatek financí. U auta typu Fabia Combi už bohužel musí koukat jestli se tam vejdou ( výška rodičů, věk a výška dětí, jak dlouhé trasy cestují apod. )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rypicong. Ja naopak neviem, čo meles ty. Ide o fabia vs konkurence, čiže aj z rodinného ohľadu konkurencia REALNA k fabii a fabii combi. Nejde o mokrý sen diskutujúcich o Sharanoch, mondeach a iných autách s dvojnásobnou cenou oproti fabii. Mám rád takéto keci odveci.

A neodpovedel sem si, ak by som mal veľkú rodinu, alebo veľké deti, tiež by konkurenciou neboli autá tebou menované. Pretože presne ako pises, tak ide o cenu. Preto nechápem, čo si vlastne svojim príspevkom chcel povedať. Pre mňa totiž pri kúpe auta ako konkurencia k vybranemu autu je buď auto rovnakej triedy,alebo podobnej ceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vždyť tu debatu jsi začal ty, jestli je to rodinné auto, nebo si na něj hraje.

A bohužel je to debata, která se nedá vést v rovině názvu vlákna a to z jednoho prostého důvodu.

 

Označení rodinné auto nevzniklo tak, že si někdo koupí jakýkoliv auto s větším kufrem, bude mu stačit a je to hned rodinné, to se šíleně pletete.

 

Možná to bude znít hnusně, ale pokud někdo nazve auto segmentu B ( a může mít sebevětší kufr ) jako rodinné auto, pouze omlouvá to, že nemá na opravdové peníze, nebo nechápe ten pojem.

 

Takže závěrem ať tohle vlákno není zanesené off topicem.

 

Já pevně věřím, že Škoda Fabia Combi, může dostatečně vyhovovat plno rodinám, i klidně Fabia HB, klidně si to nazývejte rodinným autem pokud to potřebujete, ale opravdové rodinné auto to není :)

 

PS: najdi si na netu testy rodinných aut, klidně i zahraničních webů, nikde tam nenajdeš auta segmentu B a zcela výjmečně nižší střední třídu. Všechno to jsou kompaktní MPV a vejš.

 

Edit: úplnej úlet je nazývat i20 rodinným autem. Buď vyšší člověk = sedačku více vzadu a harant ti celou cestu bude kopat do sedačky a do kufru dáš prd...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, to je fuk. Ja o koze, ty o voze :)

Ani amici neradia naše auta do segmentov, do ktorých ich radíme my. Máme sa preto cítiť menejcenni, že nejazdime tak prerastene kravy ako oni, keďže nie sme tak vyzrati? Takže aj u nich je to len vec pohľadu.

Mimochodom ja som len reagoval na posmesnu narážku, ak si dobre pamätám.

Je mi úplne jedno, že niekto si niečo niekam zaradil. Ja vychádzam z toho, čo vidím v našich končinách.

Aj suv boli primárne navrhnuté ako niečo úplne iné a dnes vidíš, ako ich šoféruju bloncky miesto pôvodných mestských áut. Márne krúžia a hľadajú miesto na parkovanie a ich auto sa nikdy nedostane do terénu, alebo dokonca neopustí mesto, v ktorom bolo predané :)

Som rád, že ty chapes pojem rodinné auto. Dúfam, že si to svoje rodinné našiel a si s ním spokojný.

Rovnako som ja našiel to svoje.

Kľudne môžeš argumentovať ďalej, ale uvedom si jeden základný princíp v dnešnom biznise. Trh netvorí nejaký motoristický novinár, ktorý zaradí auto do určitej kategórie používania, ale niekto úplne iný. Ním je čuduj sa svete zákazník.

Tak ako si niekto myslí, že octavia RS, je športové auto a ty sa s ním do krvi môžeš hádať, že nie je (no preňho auto nad 200koni proste je), tak pre mňa a moje potreby je FC rodinným autom. No neviem prečo sa tu o tom musíme toľko vybavovať.

Editováno: , autor: Armyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Armyk: to je ale právě to, o čem píšu. Já vůbec nerozporuji, že Fabia Combi plno rodinám dostatečně poslouží a klidně ať si ho nazývají rodinným autem. Ale někdo jasně nastavil pravidla, jak rozřazovat auta a i tyto "škatulky" vytvořil ( segmenty, účel použití apod. ) a novinář to  rozhodně nebyl.

 

To že pak někdo přijde a auto které nemá paramatery dané katagorie tak nazve, protože mu přijde/stačí pro danou kategorii, je věc druhá a o tu mi jde.

 

Je to jako kdyby někdo si koupil F3 Scout kdyby byla a nazval to SUV. Nemá to vůbec parametry SUV ale ty by jsi to obhájil slovy, on je zákazník, on to s tím pocitem kupoval a je to teda SUV - prostě nesmysl.

 

PS: já rodinné auto nehledal, já rodinu nemám, já prostě koupil auto co jsem chtěl :) Kdybych měl děcko ( a beru případ že bych neměl ještě koupený nový auto ), klidně bych Fabii Combi koupil a stačila by mi, ale rodinným autem, bych to nemohl nazvat a ani bych k tomu neměl důvod :) Protože kdybych už měl děti dospělejší, nebo byl vyššího vzrůstu, jezdil hodně dálky apod. už by Fabia byla nevyhovující... ( nevyhovovala by mi prostorem vzadu, komfortem, motorem ). A to je právě to proč je rodinné auto tak nazývané, hodně zjednodušeně řečeno, může přijít jakýkoliv zákazník a vždy mu to auto bude vyhovovat ( pokud pominu desing apod. ) Vejde se tam krásně mladá i "stará" rodina, je to krásně pohodlný pro všechny cestují, velký kufr, dostatečně silný a úsporný motor při naloženém autě  atd atd.

 

Takže opravdu závěrem, protože to je fakt žabomyší válka, F3 Combi může krásně posloužit jako rodinné auto určitým rodinám, ale do té škatulky nepatří :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo.. jak som písal, každý sme hovorili o inom. Ja naprosto nepozerám na zaradenie do segmentov, hoci nepopieram, že svoju logiku majú. Skutočnosť je však iná, zákazník naozaj nevyberá podľa toho, kto kam auto zaradil. Vyberá podľa mixu cena, vzhľad, úžitková hodnota.

Nepozerám sa na to len vlastnými očami. Roky dozadu, keď som po škole nastúpil ako predajca určitého tovaru, nadupany technickými parametrami a informáciami podľa "škatuliek", tak som márne podľa tychto škatuliek chcel niečo predať, zákazníci mi dali pocítiť, že na niekým určené kategórie z vysoka kašlú.

Potom vznikajú paradoxy, keď na autách ako turan, sharan jazdia ľudia, ktorí žiadne deti nemajú. Tiež neprišli k predajcovi s tým, že toto rodinné auto chceme :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tjn, jak je to nastavené je jedna věc ale realita může být kolikrát jiná, ale dovolím si tvrdit, že paušálně platí to jak je to nastavené. ( ve světě )

 

Viz třeba že Fabia je auto určené jako přibližovadlo po městě, nebo na krátké vzdálenosti z bodu A do bodu B, většinou do max 50km.

 

Ono to tak i ve světě funguje, ale bohužel naše kupní síla je jinde než v Německu a Fabii pak lidé kupují jako hlavní auto s využitím na vše.

 

Hodně rodin u nás by si rádo koupilo SMaxe s objemným dieselem, ale bohužel nejsou peníze no...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo.. jak som písal, každý sme hovorili o inom. Ja naprosto nepozerám na zaradenie do segmentov, hoci nepopieram, že svoju logiku majú. Skutočnosť je však iná, zákazník naozaj nevyberá podľa toho, kto kam auto zaradil. Vyberá podľa mixu cena, vzhľad, úžitková hodnota.

Nepozerám sa na to len vlastnými očami. Roky dozadu, keď som po škole nastúpil ako predajca určitého tovaru, nadupany technickými parametrami a informáciami podľa "škatuliek", tak som márne podľa tychto škatuliek chcel niečo predať, zákazníci mi dali pocítiť, že na niekým určené kategórie z vysoka kašlú.

Potom vznikajú paradoxy, keď na autách ako turan, sharan jazdia ľudia, ktorí žiadne deti nemajú. Tiež neprišli k predajcovi s tým, že toto rodinné auto chceme :)

Hlavně, že si mě nedávno školil, že P308 je úplně jiný segment jak F3[emoji2]

Mě ta auta přijdou víc příbuzná, jak třeba P308 a O3.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš recht :)

Lenže to je trocha iná debata. Segmenty-kategorie/konkurencia. Ak je P308 cenovo konkurencia fabie, potom sa ospravedlňujem. Myslel som, že je inde, fr. autá idú tak trochu mimo mňa a teda som si myslel, že aj cenovo je P308 tam, kde i30, ceed, octavia. Preto som ta školil :)

Nechce sa mi to pozerať, ale aj tak sa mi nezdá, že cena fabie je podobná cene p308. Rozumej: nie, že sa prekrývajú (to sa aj fabia s octaviou), ale že za rovnako/podobne vybavenú fabiu/fabiu combi, zaplatíš to, čo za P308.

Editováno: , autor: Armyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...