Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Když se to dobře prodává, proč dávat slevy. Já ukecal max. 4% a to jsem oběhl přes 10 autosalonů. Na skladovku bych dostal 8%, ale nemá to co chci.

Dát slevu 30tKč, to už aby to někdo koupil nebo akce Opel 500, to koncern nikdy nemusí dělat.

Bych chtěl vidět fakturu z první nebo druhé garanční prohlídky takové Kie, Rencka nebo Hyundai.

Když to po 100tkm člověk rozpočítá se ztrátou hodnoty po 5 letech i s havarijním, tak koncern vyjde na km levněji.

Koncern je úplně zadarmo......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já měl 1. za 1100, 2. 2300. Já přejdu u F3 na pevný interval, 4 litry oleje stojí 1000, výměna a filtr a krásných 1500,-.

To ať se jdou zahrabat, na Dacii taky stojí 3tis.

Na co platit více a ještě u horších aut, nechápu ty lidi, ale při prodeji jim to neřeknou, jako ty ventilky a prý mají jen 5let životnost.

Bych to už neřešil, kdo nemá na dražší koncern, koupí něco a bude to hájit za každou cenu :D

Už třeba ty 3 konkurenti F3 combi ani jeden nemá hlavový SRS na zadní sedačky a Front Assist, beru to jako prioritu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ventilky mají životnost podle baterie co v nich je a podle provozu.Jestli dám za výměnu oleje 2500 nebo 3000 už je celkem jedno,nemyslíš?Ale třeba s tou Dacií pravdu máš,u té by člověk čekal lidovku a je to stejné jako jinde.Zase je pravda,že do turbomotoru prostě levný olej nepatří. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojlere... ty přední senzory jsou z výroby a jsou v lesklém černém laku ... nic dobastleno není... a pravdou je, že dnes je i30 dražší, byť má i vyšší výbavu... 

 

jo a ještě mi prosím řekni, co je to Hojandé???  :kol-32:

 

To myslíš vážně, že ti namontovali z výroby do těch nárazníků černě lakovaný čudlíky senzorů? Bral jsem to tak, že je to dodělané a nechtělo se ti to lakovat. A tím, že se přední senzory podle všeho nedají vůbec koupit, mně to sedělo.

 

Hojandé - to je splněný sen českého řidiče. To je značka, která se (stejně jako skupina Vlasty Redla) jmenuje každý den jinak. Objednáš Hjundaj, vyrobí to jako Hjondé, předají jako Hjundé, ... a při prodeji ojetiny půjde pravděpodobně o Hojandé. :kol-24:

 

Je to škoda, že jinak solidní auto a značku jako takovou dokáže importér totálně odrovnat. Po über autu, malém sousedovi a splněném snu aktuálně cílí na své ovečky kampaní s "kombýkem". Pak se diví, že prodeje i přes masivní reklamní kampaně nerostou. No a dostáváme se k jádru pudla - proč se tady x stránek vede diskuse o benzinu za půl milionu, když Vošický potřebuje za každou cenu dohnat čísla? Diesel nabízí za cenu (už tak masivně zlevněného) benzinu. Sorry, ale pokud nižší střední combi s poměrně širokou výbavou je někdo schopný nabízet s dieselem za 340 tis., tak o čem se chcete bavit? Sorry, ale mně tohle dělala v bleděmodrym konkurence poslední čtyři roky a já su na podobný zoufalce opravdu vysazenej.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marže mě moc nezajímá.Oni potřebují prodat,já koupit nemusím.Jinak cena pravidelné prohlídky i20 je 3600,i30 3000.Tolik stojí u škodovky jen LL olej a filtr bez práce. 

 

Pochop, že nejsou v situaci, kdy by prodat museli. Nekoupíš ty, koupí někdo jiný. Proč by v pořadníku blokovali jiným místo, když z daného prodeje mít nebudou vůbec nic?

 

Mimochodem k té Fabii - za danou částku je výměna oleje včetně všeho i s rezervou úplně v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bojlere... ty senzory, to je jen detail... vůbec mi to nevadí... Hyundai i30 není nejlepší auto na světě, ale není vůbec špatný, možná by bylo dobrý si to přiznat... a to, že někdo má agresivní reklamu, za to nemůžu a je mi to fakt jedno... protože to neovlivním... 

 

ať chceš nebo ne, Hyundai se svými auty je konkurencí pro Škodovku... která má však na tuzemském trhu neotřesitelnou pozici, nejen díky tomu, že to je prostě "naše" česká Škodovka, ale samozřejmě i díky své nesporné kvalitě, široké nabídce a možnosti individualizace...

 

někdo na autě nenalakuje čidla, někdo nedá opěrku na nohu vedle spojkového pedálu, někdo nedá krytky na kolejnice uchycení předních sedaček, někdo nedá do auta rezervu, ale radši tam dá opravnou sadu apod. v dnešní době to tak už prostě je... všechny auta, který se dneska vyrábějí mají svoje přednosti, ale i mouchy... 

 

pročítám si tady fórum... když se tady bavíme o F III, tak jí všichni velebíte... ok... já taky neříkám, že je to špatný auto..., na druhou stranu ve spoustě vláken se tu řeší spousta problému... tuhle to drnčí, tuhle nefunguje ML, tuhle je ošoupaná řadící páka apod. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já teď Vorlajz vůbec nechápu, za co tu bojuješ.

 

Nakonfiguruješ si nesmyslně auto segmentu B v plné palbě a divíš se, co stojí. Že i20 z "tvé" stáje a ještě krátká vyjde ještě dráž ti už nevadí, ale u Fabie to je problém...

 

Pak se tu začneš divit, že nám nevadí menší slevy u Škodovek - tady ti lidi pouze vysvětlují, proč Škodovka nemá jediný důvod dávat větší slevu, když má zákazníku nadbytek. Nehledě na to, že mě ani nemusí trápit jakou dostanu slevu, mě více zajímá, co za to dostanu. Jako kupující Škodovky možná dostanu vrzající interiér, tvrdý plasty - který vůbec nevadí pokud nezačnou vrzat,ošoupanou řadičku apod. ( což hlavně není pravidlo ) Ale zase získám to, že si auto můžu sestavit přesně podle sebe, v každým městečku si ho můžu nechat opravit nebo koupit, rozhodně lepší motory jak u H. Daleko větší zůstatková cena která překoná slevu na začátku. atd atd.

 

Divíš se, že někdo napíše nějaký oslovení Hyundai, já se nedivím. Změna vyslovování byla taková krkolomná. Teď to upřímně zní hrozně, Hjundaj mi znělo daleko líp. Nejhorší na změně výslovnosti bylo to odůvodnění - ale co naplat, PR Hyundai nikdy nešlo a je čím dál horší...

 

Pak tu vzpomeneš nějaký náhodný výčet vad, tak je jasný že zde se budou sbírat hlavně informace o vadách, protože se zde scházejí fanoušci dané značky a lidi co je to auto opravdu zajímá. Věř mi, že drtivá většina lidí auto neřeší, neví ani co má za motor a ani je nějaký drnčení nezajímá apod.

 

Já osobně proti Hyundai autům jako takovým nic nemám. Jsou celkem pěkný, ač dávám přednost střídmějšímu designu, který ale funguje mnoho let a není to jenom wow efekt. Kvalita se také zlepšuje a je to plnohodnotná konkurence zavedeným značkám, ale Hyundai bych si v životě nekoupil z jediného důvodu. Jejich agresivní kampaň je trapná, zbytečná a ještě navíc hloupá. V jednom rozhovoru se šéfem Hyundai se dovíš, jak je Škodovka nezajímá, že to není pro Hyundai konkurence, že je to malá automobilka s nekvalitníma autama, ale v každý reklamě se do ní musí trefovat, zesměšňovat, pořádat srovnávací akce apod. Tak pokud je nezajímá, tak proč mají potřebu se furt s ní poměřovat ??? V tomhle je mi daleko milejší KIA. Prostě ta velkohubost mi u Hyundai vadí. Co novější auto, to perla ve sloganu. i40 - ukažte svlj úspěch v Hyundai i40 - tak to určitě bych se takovým autem chlubil, autem, co nemá ani pořádný diesel. Nebo Tuscon - teď tu vládnu já - jo, z testů se ukazuje, že to je auto s průměrným podvozkem a tragickým benzínovým motorem. Takový auto tu nikdy vládnout nebude...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rypicongu... v prvé řadě tu za nic nebojuji, jen diskutuji... v podstatě je mi jedno, kdo si tady co koupí a každému je jedno, co si koupím já...

 

nakonfiguroval jsem si auto, které mi konfigurátor Škody Auto umožňuje nakonfigurovat a vůbec nevím, proč by to mělo být nesmyslné... když už je to za 400 tis., tak je to nesmysl kupovat Fabii? já myslel, že je to super, když si můžu tohle auto koupit kdekoliv, kdekoliv ho servisovat a kdekoliv ho super prodat... nebo ne? 

 

k tomu názvu aut... no... já tomu říkám pořád [Hjundaj] a je mi u zadku, jestli to má být jinak... ale to není vůbec podstatné... 

 

k reklamní kamapani... Hyundai je agresivní, vím to... a rovněž si nemyslím, že je to v pořádku, ale je to jejich styl... na druhou stranu si myslím, že i díky tomu získal dost zákazníků, protože je prostě nějakým způsobem "zaujal"... ale jak jsem psal, Škoda má v ČR velmi silnou pozici a nějaký ten reklamní spot korejského Hyundai to nezmění, to víme oba... 

 

díky za tvoje názory...  :kol-47:

 

dneska asi pojedu do Prahy do Ikey na Čerňák, tak jestli si někdo chcete dát kafe, budu rád, nakupování nechám rád na ženských...  :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podepisuju rypiconga - Kiu bych klidně používal, nevadí mně, je to normální značka s plusy a minusy. Hojandé prostě a jednoduše používat nehodlám za žádnou cenu a odpor k té značce má čím dál víc lidí. Zabili I20, I30 těžce resuscitujou megaslevama. I40 se prodává za cenu Octavie s tím, že ceník je virtuální realita a Octaviu otevřeně jako konkurenta vydávají. Už to je totální ubohost, asi jako kdyby trojnásobnej repetent dělal ramena na mladší.

Kdo trochu slyší a vidí, ten si v současné době Hojandé nekoupí. A propad v prodejích to jenom ukázal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vorlaj, at nakonfigurujes auto od jakekoliv znacky, z jakehokoliv segmentu da se rict v TOP vybave ( ze tam narves vybavu ktera neni typicka pro danou tridu ), tak vzdy, takova volba bude nesmyslna a nevyhodna. Nevim, co na tom nechapes. Dej si do Full vybavy i20 ktera je drazsi nez Fabia. Prijde ti to logicke a rozumne davat takovou rachu za takove auto ? Kazda trida a auto ma nejaky pomyslny cenovy strop, kdy se to da povazovat za rozumnou koupi. Ty jsi ji prekrocil u Fabie o 50tis. Dej do TOPu i30 a zjistis, ze to je holej nesmysl, ze za to mas Mazdu 6, Mondeo, ktery jsou uplne nekde jinde. Takze tak. Na kafe bych prijel, ale odletel jsem na Rima :) by jste neverili co tu jezdi Smartu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luky - tak ted nechapu o co ti jde. S tim nebude mit nikdo problem, ale vysvetluj to Vorlajzovi, ktery zde jako prvni zacal debatu jak si takovy auto nakonfiguroval, jak se dostal pres 400tis a jak za to ma i30.

Ja jsem se mu pouze snazil vysvetlit, ze skoro kazda trida auta v TOPu neni vyhodna a auto vyssi tridy v lepsi vybave vyjde nastejno a je to vetsi auto. Je jasny, ze pokud nekdo proste chce auto v TOPu, tak si ho koupi, ale at nikdo potom prosim neporovnava ceny takovyho auta.

A odpust si ty impertinentni narazky, ze marketing Skody tleska...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som to tu prečítal.. v podstate na každom je kus pravdy. Odhliadnuc od reklamy, ktorú na SVK vlastne nemáme, tak hjundaj je u nás braná podobne ako KIA a v zásade nepoznám asi nikoho z okolia, kto by za rovnakých podmienok a ceny nedal prednosť väčšiemu autu.

Problém však nastane pri reálnom výbere.

Sám som po i30 kombi pokukoval (uvediem ceny v eurách.. vorlajzove auto mi vyšlo cca pri prepočte na 14000). I30 v kombi skladovky s akceptovatelnou výbavou, ale s 1,4mpi a vzácne s 1,6mpi sa pohybovali okolo 14-15000 s chudobnejšou výbavou než má vorlajz. Auto s 1,6gdi a porovnateľnou výbavou som moc nepozeral, lebo bola cenovka nad 16, skôr 17000. Takže ak by aj bolo za 14000, čo som bol ochotný akceptovať, tak druhý kameň úrazu by bolo financovanie.

Mnou vyskladana fabia bola za cca 13500 + 5% zľava, ale hlavné je, že auto môžem 6 rokov splácať a nemám nezmyselné navýšenie. Toto žiaľ u inej značky nebolo možné. Takže aj to je odpoveď na to, prečo fabia.

Čisto teoreticky pri veľmi podobnej cene, hoci nižšej výbave a s 1,6gdi a zároveň rovnakých podmienkach financovania by som dal prednosť i30ke. Základným parametrom rozhodovania v tomto prípade by pre mňa bola veľkosť rodinného auta. Lenže minimálne u nás táto rovnica neplatí a preto na jej konci je fabia combi ako víťaz porovnania u mňa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...