Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Rypicongu,nečertím se a je mi úplně jedno kdo v čem jezdí.A k té zaprděnosti,stačí se podívat,kolik jsou lidi schopní dát za ojetou octávku nebo fabii.Prostě v tomhle je náš trh hodně konzervativní.A oni tak nějak nejsou jen města,ale i venkov a tam už je to možná i v Evropě trochu jinak. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jedno ti to rozhodně není - viz tvůj příspěvek #161 v tématu rapid nebo roomster...

 

Ano, ojetý Škodovky si drží krapet vyšší cenu než jinde, to je pravda, ale už jenom konkrétní modely s konkrétním motorem. A těch důvodů proč tomu tak je, je na delší diskuzi. Ale jo, OK, zde to je atypický.

 

Jinak, stačí se podívat na statistiky, je jasné, že domácí automobilka vždy bude mít vyšší podíl, než cizí, patriotizmus je zcela logický.

Samozřejmě, čím více domácích automobilek, tím se koláč více rozkrájí...

 

Jenom na zamyšlení

Škoda má cca 32% v ČR ( hrají do karet že to je jediná domácí autmobilka )

 

Renault cca 26%, Peugeot cca 17% a Citroen cca 14% - celkem cca 57% - na Francouzském trhu. Co je zajímavý, je podíl Renaultu, to je hodně velké číslo a ve své podstatě unikátnější podíl, vzhledem k rozložení trhu.

 

Ale nechme to být, je to už hodně OT :) Dobrá zpráva je, že podíl domácích automobilek všude klesá :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale prd predsudky.. sorry toto sme niekde za opicami, proste cena urcuje dopyt. Ved je to o 2-3000 drahsie, co v triede fabie je proste vela. Ak by ten pomer ceny bol opacny, tak by to vyzeralo tak, ako teraz momentalne s aurisom.. zrazu ich je vsade plno, jednym z dovodov je, ze ponuka konecne kombi a druhym je pohlad do cennika oproti octavii. Nejake predsudky su niekde na konci.

dieslovu kauzu sem pre pana netahajme.. vykonstruovany problem o ktorom vsetci davno vedia a nikomu to doteraz nevadilo.. ani samotnym majitelom, z ktorych polovica kucha DPF filtre

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano je jazz drahsi o cca 2000E s porovnazelnym motorom, ale ma manualnu klimu, tempomat, elektricke okna vpredu aj vzadu, dialkove ovladanie, ovladanie radia na volante, bleutooth HF, a 6 stupnovy manual v zaklade. Takze verim ze pri dorovnani vybav nieje drahsia ako fabia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedno mi to rozhodně je,že nechápeš ironii je tvůj problém.Jsem zvědav,jestli se v Evropě nějak projeví diesel gate,nebo jak tomu říkají.Koncernu to asi moc nepomůže i když ostatní určitě čisté svědomí také nemají.

mezi náma je hodně podivínů, takže filtrovat co někdo myslí ze srandy a vážně, není vůbec jednoduché...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano je jazz drahsi o cca 2000E s porovnazelnym motorom, ale ma manualnu klimu, tempomat, elektricke okna vpredu aj vzadu, dialkove ovladanie, ovladanie radia na volante, bleutooth HF, a 6 stupnovy manual v zaklade. Takze verim ze pri dorovnani vybav nieje drahsia ako fabia.

prosím tě, s jakou výbavou u Fabie jsi to porovnával ? 

Já když si vezmu 1.2TSI 81kW  ( ale spíš odpovídá 66kW, ale dobrý, ať to 6M ), Style výbavu a základní barvu a dorovnám ( tempomat, ovládání radia a telefonu, rain assist ),  co má Jazz v Trendu ( který je za 359tis ), tak jsem s Fábií dostal na 342tis, ale Fábia má navíc výbavu která spíš je podobná Elegance u Jazzu a ta už je za 429tis... Nechce se mi moc ve výbavě vrtat a do detailu porovnávat, ale Fabia je rozhodně a o nemalý peníze levnější... ( kvalitu aut teď neporovnávám... )

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do Hondy určitě Front Assist nedávají co? Pro městké auto dobrý argument. Honda má max. lepší motory, ale zbytek na škodovku nemá, srovnával bych to s tím Oplem, Vengou, ix20, Lodgy. Pochybuji, že  si to koupí někdo mladší než 40. Koupí to jen fanda nebo kdo se nechá oblbnout na autosalonech. Spočítat si modelovou cenu všech garanček třeba za 5 let, jednu sadu předních brzd, zimní sadu kol origo, pojistku, ztrátu hodnoty a bude to 2x tolik co Fabča.

:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ten motor je jeden jediný který nabízí, srovnatelný dynamikou s 66kW. Určitě držák. Osobně zkušenost s Jazzem nemám, mají ho dva kolegové z práce a spokojený, až na spotřebu která je 7 - 8litrů...

Jazz je bezpochyby kvalitní auto, nyní i v super designu, ale je fakt drahý :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

bojlere, prosím tě... s Passatem??? já myslel, že autům rozumíš... ;)

 

tuhle fotku jsem sem dal, protože mě lepší vlákno nenapadlo... líbilo se mi, že jsou ty auta vedle sebe a navíc v podobné barvě... a samozřejmě, že když někdo bude mít připravených 350 tis. na auto, tak bude možná uvažovat jak o F III combi, tak o i30 combi... ;)

 

a nebuďte furt tak zaujatí... ;) jen diskutujeme, ne? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je jako jít do hospody s tím, že jídlo za víc jak 100Kč. A když to bude za 120Kč, tak si to nedám. I když mám chuť? Možná tak někdo uvažuje, mně to přijde docela divný. Já si věci kupuju podle toho, jestli je potřebuju. Nejdu na to cestou "mám 350k a za to něco koupím". Asi je někdo v situaci, kdy nutně auto potřebuje, ale je to většinový případ?

 

No a k té fotce - já vim, že má Vorlajz ze svého auta radost a je to dobře. Evidentně je hrdý i na ty černý parkovací senzory. Ale přijde mně divný porovnávat combi nižší střední třídy a malý hatchback. Jsou to přece auta úplně jinak zaměřená.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je jako jít do hospody s tím, že jídlo za víc jak 100Kč. A když to bude za 120Kč, tak si to nedám. I když mám chuť? Možná tak někdo uvažuje, mně to přijde docela divný. 

No jsou lidi, kteří si ho za 120 Kč nedají, i když na něj mají chuť. Prostě je to moc a do rozpočtu se to nevjede.

 

Moje kritéria byla jasná: Nový vůz, doba ježdění 15 let, červená barva, musí se do něj vejít kytara i s obalem, čtyřčlenná rodina a nákup, schopnost projet rozblácenou nezpevněnou polní cestou, roční nájezd asi 6000 km. Vyčlenil jsem si zhruba 350k Kč a začal hledat. Tím pádem se i ta i30 vešla do výběru. No vlastně pak vypadla. S polní cestou by měla problémy. Smyslem bylo uspokojit požadavky na auto, neutratit více než je třeba, a zároveň si i malinko udělat radost. No a mám červenou dlouhou zvedlou Fóbii. :c)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to hatchback... 

 

Bojlere, ty černě lakovaný parkovací senzory mi žíly fakt netrhají, naopak se krásně hodí k mému černému stěrači zadního okna :kol-98: a navíc, já bych tam ty senzory ani vlastně nepotřeboval, protože já mám kameru...hmm...  :kol-27:

 

jinak musím Termiterem, už kvůli ceně to konkurence je... F III Combi se dá pořídit za 350 tis. Kč stejně jako i30. Každý auto má svoje výhody... ;)

 

jo a jsem hrdým majitelem Hyundai i30 jako jsem byl vždycky hrdým majitelem Škodovek... a pro Hyundai rozhodla lepší cena, delší záruka a větší auto ve stejné cenové kategorii... je mi jasné, že ne všichni by takto volili... někdo chce radši úspornější motor a MirrorLink... jo a lakovaný čidla... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I i30 umí lakovaná čidla, pry jen nekteré barvy.

Minuly tyden mi tady v Praze nabízeli skladovku po FL s obyč. 1.6 kombi ve vybave Czech edition i s paketem, metlou a zimní pneu za 362tis. Ano, potrebovat silnejsí a vetší auto, tak do toho jdu. Už jen díky mekčenym plastum, tem hezčím 16 litym s levnym rozmerem pneu, sítí mezi kufr a z. sedačky, vše v cene. Mrzelo by me, že za garančky nedám 2, ale búra min..

Z mobilu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...