Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

Pokud chceš na jistotu tak 100 tis km se všim: kladky, řemen, vodní pumpa. Osobně považuji 210 tkm za hazard. Při 105tkm kdy jsme vyndavali kladky tak kuličková ložiska již měla značné opotřebení a vodní pumpa začala pomalu ztrácet. Stejné jako s dlouhými výměnami motorového "long life" oleje. Toď mé zkušenosti a názor.

Editováno: , autor: Pippo
  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Chci zda se po výměně rozvodu podle předepsanýho postupu šteluje předvstřik přes počítač nebo něco takového. Jde mi o tom jestli to můžu dát jak tak někam do servisu kde udělají jen mechanickou práci nebo je lepší to dát do autorizáku.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Hodlám měnit rozvody u uvedeného typu motoru. Doztaz pro znalce. je nějaký rozdíl u výměny rozvodů u mtoru 2,0 TDI 103 KW /16tiventil nebo je to totožné ? Od tohoto typu mám příručku. Děkuji za odpověd.-_-

Vloženo

Všechny koncernové nafťáky jsou +_ podobné na rozvody.

Znám Ty co to dělají jen na značky.Chceš li mít jistotu,musíš mít přípravky.U všech musí jít dolů držák motoru,jinak jak píšu,+_ vše stejné

Vloženo

Na tyto motory je už elektronická příručka, tu jsem nesprovoznil a placenou příručku jsem na netu nenašel.  Přípravky  mám. šlo mi havně o utahovací momenty a nějaký záludnosti. Díky za odpověď.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...