Jump to content

Rozvody 1,6 TDI CR


sr5

Recommended Posts

  • 2 months later...
před 25 minutami, Grooverider napsal:

 Tak jsem se byl zeptat, na cenu rozvodů, jelikož nevěřím, že ty rozvody našvihají 210t KM.

Však mrkněte na fotku, pouze rozvody, vodní pumpa, olej + filtr a pylový filtr, samo sebou je tam i solidní položka za práci + tam jsou započítany slevy z nynější slevové knížky.

IMAG0829.jpg

 

Pokud auto dlouho nepostává na místě tak 210k km rozvody vydrží s prstem v nose, jediný co je třeba hlídat je vodní pumpa.

Link to comment
Share on other sites

před 2 hodinami, Clerfayt napsal:

Hezký příběh. Tipuji to na pumpu. Když už byla voda pod autem, je to mazec. Pan provozovatel asi moc nekontroluje stav hladiny chladící kapaliny? 

 

Ty km nalítal za dva roky.... Večer přijel ze služebky, ráno chtěl odjet. Pokud se nepletu, tak voda v nádržce je pod signalizací, takže nedostatek vody se moc přehlédnout nedá.

Link to comment
Share on other sites

před 2 hodinami, 15degren napsal:

 

Pokud auto dlouho nepostává na místě tak 210k km rozvody vydrží s prstem v nose, jediný co je třeba hlídat je vodní pumpa.

Hlídat vodní pumpu ?? Jak si to představuješ technicky? Každý večer s baterkou kontrolovat průsak kapaliny ?  Každopádně u nás ve firmě byl na základě tohoto zjištění vydán pokyn výměny rozvodů na 150.000km. Je to "pár šupů" proti případné destrukci. K výměně by při našem nájezdu tak jako tak stejně došlo a druhou výměnu už bude dělat někdo jiný, někde jinde.

Link to comment
Share on other sites

před 48 minutami, MOJE_JMÉNO napsal:

Hlídat vodní pumpu ?? Jak si to představuješ technicky? Každý večer s baterkou kontrolovat průsak kapaliny ?  Každopádně u nás ve firmě byl na základě tohoto zjištění vydán pokyn výměny rozvodů na 150.000km. Je to "pár šupů" proti případné destrukci. K výměně by při našem nájezdu tak jako tak stejně došlo a druhou výměnu už bude dělat někdo jiný, někde jinde.

 

Obvykle začne rosit mezi 100-150k km, takže s výměnou oleje se podívat jestli nerosí, nevím co na tom vidíš za vědu.

Link to comment
Share on other sites

před 54 minutami, 15degren napsal:

 

Obvykle začne rosit mezi 100-150k km, takže s výměnou oleje se podívat jestli nerosí, nevím co na tom vidíš za vědu.

 

Přečti si znovu můj původní příspěvek a pochopíš můj dotaz. Jezdil do poslední chvíle a najednou byla ráno pod autem louže. Těsně předtím bylo auto ve značkovém servisu na garančce. Voda se mu neztrácela. Prostě pumpa z ničeho nic odmítla fungovat. Obávám se, že Tvá kontrola po každých cca 30.000km by byla na dvě věci: na nic a na .... :)

Link to comment
Share on other sites

no když sundáš ten černý plast co ty rozvody kryje tak je poměrně dobře uvidíš, ale jak řikám je to voser a v autorizáku ti to na garančce stopro neudělají.

Ten jejich slavný roztok na tom bloku poměrně dost dobře kvete, takže když to uniká tak to nepřehlédneš. Když to uděláš s pumpou co má přes 100k km tak tam nepochybně už úniky najdeš. Stačí týden rosení aby to nechalo barevné mapy bud do nadechu G12 nebo G13 podle toho co se používá.

 

Ilustrační foto z technické konference:

 

http://docplayer.cz/docs-images/59/44018055/images/4-1.png

 

Ztráta chladící

kapaliny

Možný

únik chladící kapaliny:

Netěsné vodní čerpadlo.

04B 121 011

Příčina:

Deformace těsnícího kroužku na o běžném kole.

Opatření:

KT

26/2016

Upozornění:

pokud při netěsnosti vodního čerpadla byl chladící kapalinou potřísněn rozvodový

a drážkový řemen, není nutné tyto řemeny měnit

 

Foto zde na forum:

 

vodné čerpadlo.PNG

 

Stačí hledat...

Edited by 15degren
  • Pozitivní 2
Link to comment
Share on other sites

Díky za super technickej příspěvek. Musí se demontovat něco jinýho než půjde dolů ten černý kryt? Docela málo místa na můj vkus. Jak je ten kryt zatesnen? Zítra kouknu do dilenske příručky, ale rád znám komentář i od někoho kdo má zkušenosti. Že je to voser věřím. Tak jsem na to zvědavý.  

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Předvčírem jsem s kolegou jen pro klid duše udělal první výměnu rozvodů při 142.000KM, začla se ztrácet chladička, sice malinko ale dělal jsem si fixem rysky. Navíc při každém startu něco zajímavě pískalo, no ukázalo se, že to byla kladka na které v ložisku byla značná vůle. K mému údivu původní rozvody nesou značku výrobce INA :)

Já dával origo rozvody akorát mne zarazila vratná záloha na origo vodní pumpu 1.000,- Kč.

 

 

received_2160206444005291.jpeg

IMAG1145.jpg

IMAG1146.jpg

received_10213000217057625.jpeg

received_2160112880681314.jpeg

received_2160202907338978.jpeg

received_2160112870681315.jpeg

Edited by Grooverider
Link to comment
Share on other sites

Ahojte planujem menit rozvody, mam 155 xxx km.

Viete mi napisat co vsetko objednat?

Najlepsie aj cisla dielov.

Meni sa rozvodova sada + vodna pumpat + este nejake veci naviac?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...