Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Aj mne už začínala slziť, prišiel na to kamarát pri výmene rozvodov pri 286500 km..  Milan ty si mi ju pri rozvodoch v 150t km menil, že? :D 

tak som sa rozhodol založiť vlákno o tejto závade (na podnet Pawouka :D

 

..v prílohe malá ochutnávka ...OII FL MR 2013,najazdené cca 103tkm

post-62595-0-60601200-1415529738_thumb.j

post-62595-0-56458600-1415529760_thumb.j

Pridam foto mojej srkajucej pumpy  :(

OII FL MR2012, fotene pri 90t km kontrole.

 

post-77237-0-35907000-1415563159_thumb.j

 

Zatial mi dva, alebo tri krat po sebe zmizla cela nadrzka...odvtedy to z nicoho nic drzi (cca 13t km).

Upraveno od Kyselinka

mám tu nejaký bordel v tom vlákne ....kto to takto vymodeloval?  :kol-29:  ...

...že vytvořeno lubinob  :kol-44:

 

Aj mne už začínala slziť, prišiel na to kamarát pri výmene rozvodov pri 286500 km..  Milan ty si mi ju pri rozvodoch v 150t km menil, že? :D

vidíš,zabudol som ti to povedať ..sorry,nemenil  :kol-138:

Chtěl jsi přesunout příspěvky? Chtěl. A ty se seřadí podle data a času jejich vytvoření. Jinak to nejde. :kol-31:

  • Autor

mám tu nejaký bordel v tom vlákne ....kto to takto vymodeloval?  :kol-29:  ...

...že vytvořeno lubinob  :kol-44:

 

vidíš,zabudol som ti to povedať ..sorry,nemenil  :kol-138:

teeda ja som vytvoril vlákno ani o tom netuším...  :kol-28:

 

tak potom už viem prečo tie pumpy tečú.. lebo ich nemeníš keď máš..  lol  :smich:

a teraz bude následovať davová psychóza  :help:

Chtěl jsi přesunout příspěvky? Chtěl. A ty se seřadí podle data a času jejich vytvoření. Jinak to nejde. :kol-31:

chcel,ale takto?? :kol-32:  ...tak potom vymazať,nech to je ako sa patrí  :rtfm:  :kol-28:

:kol-26:

  • Autor

Tak ja ten prvý príspevok asi vymažem aby nebol Milanko smutný... :D 

sorry,ale  :horse: na všetko.................

  • 2 měsíce později...

tak a príbehy o vodnej pumpe pokračujú ďalej...  :kol-26:

....MR © ,najazdených 61tkm

post-62595-0-11289500-1421959584_thumb.j

post-62595-0-32363500-1421959603_thumb.j

post-62595-0-23975300-1421959619_thumb.j

post-62595-0-77435000-1421959638_thumb.j

post-62595-0-92021300-1421959657_thumb.j

Snad takto to nebude vyzerat aj u mna :kol-26:

Aky to bol MR?

Uz pomaly chystam objednavku materialu a pri dalsej garancke to pojde vsetko nove :kol-28:  :wallbash:

Upraveno od Kyselinka

MR → C ;)

A co to znamena? :kol-98:

C = 2012 ...  :kol-28:

Aha, a ja som sa cudoval, co znamenaju v etke tie pismenka pri MR...uz som mudrejsi :kol-28:

  • 2 roky později...

Oživím téma. Mám sice Fabii, ale stejný motor a tady to více žije.

Už asi 3 roky mě nepatrně ubývá chladící kapalina. Teda nepatrně jen když ji udržuji na MIN. Když ji dám víc, ztratí se velice rychle. Od MIN se ztrácí tak 1-2 dl na 5000 km. A zdá se, že se to nezhoršuje.

Není nikde vidět, že by něco teklo, ani vodní čerpadlo. Shodil jsem horní kryt rozvodů, a tam je sucho, zaprášeno. Na čerpadlo moc vidět není, ale kdyby teklo, ta by to snad řemen rozstříkal. Napadá mě nejhorší myšlenka - EGR. A že to prosákne do sání a tak nepatrné množství se nepozorovaně spálí.

Má někdo podobnou zkušenost?

pokud to jen "roní", tak vodu nikde nenajdeš - okamžitě se odpaří. Hledej povlak růžové usazeniny. Voda může nepozorovaně mizet i přes těsnění pod hlavou, prasklou hlavu apod.

Právě, že jsem nic narůžovělého zatím nikde nenašel. Ale dá se s tím žít. Naštěstí funguje hlídání hladiny. Už mně 2x upozornila, když si poklesu nevšimnu já. Tak jen decku dolít, na MIN a zase se jezdí spokojeně dál. Přehřátí jsem ještě nezažil. Ale že se to za takovou dobu nezhoršilo je mě divné.

 

Taky mě napadlo častěji dolívat na MAX, kdy je úbytek větší, a že třeba něco narůžovělého uvidím.

Ale to je zase riziko, že se to otevře víc a budu s tím muset něco dělat. Takhle je to v poho. Když se to nezhoršuje, jen občas kapku doleju. G13 není zas tak drahá a v první flašce co jsem koupil mám ještě víc než polovinu. Ředím podle návodu.

 

S tou hlavou jsi mě nepotěšil. To už by snad byl lepší ten EGR.

Upraveno od jipol57

a koukal jsi zespodu na chladič?

Myslím, že jsem prohlédl všechno běžné. Zatím bez výsledku. Vždycky při výměně oleje, když mám sundaný spodní dekl, tak to obhlížím a nic. Škoda že na to vodní čerpadlo je špatný přístup. To posuzuju jen pohledem z vrchu. Ještě tam je elektrické čerpadlo. Taky dost schované. ale přepokládám že bude mít pohon bezucpávkový, přes magnety, jako mají nezávislá topení.

Zkusím natlakovat vzduchem. Rozpojit horní hadičku na expanzce, hadičku ucpat a do nádržky pustit tlak. Ventilek na expanzce zůstane hlídat maximální tlak. A hledat.

Jasné je, že to víc uniká když je natlakováno. Rychlý úbytek mezi MAX a MIN. potom už to jde hodně pomalu.

S tou hlavou a těsněním se mi to moc nezdá. To bývá následek nějakého přehřátí. A to jsem nikdy neměl. Jsem první majitel.

  • 1 měsíc později...

@jipol57 : jestli jseš ochotný se podělit, tak by mne osobně docela zajímalo, kdes ten únik tenkrát nakonec našel.

Mám pocit, že se mne to začíná chovat hodně podobně :-(

Díky

Upraveno od Zavoznik

Bohužel jsem ještě na nic nepřišel. Popravdě jsem se k intenzivnímu hledání a tlakování ještě nedostal, jak jsem si předsevzal. Ono to není tak hrozné, a když udržuju hladinu kolem spodní rysky tak moc neuniká. Od posledního dolití, 2 měsíce a 3000km se drží + -- 2mm u té spodní rysky. Taky je mi záhadou ty malé výkyvy. Dívám se teď častěji, vždy na studeném motoru a na stejném místě v garáži.

Kdyby to takhle zůstalo, tak není co řešit. Chladí dobře. A pro jistotu si vozím teď 1/2l kapaliny sebou, kdyby náhodou více unikla. Ale jak jsem psal. Dolíval jsem vždy max. 2 dcl.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.