VAG BoBo Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Zdar ve spolek, už si nevím rady Fabie 1.2 HTP, 51 kW, r.v. 2007, první majitel, najeto 20 000 Km. Kód tuším BGS, ve třech tisících ot/min spadne do nouzového režimu , bliká kontrolka spalin, po vypnutí motoru a opětovném nastartování vše OK. Vyskakuje chyba cívky, ale zkoušel jsem druhé jsou OK. Ve škodovce řekli že má nejnovější soft. Snímač vačky jsem také zkoušel nový, lambda na odpor v pohodě, svíčky nové, klapka čistá, nastavená, vynechávaní zážehu na dvou válcích. Rozvod dle VAG OK. Nezkoušel jsem ještě vstřiky, na což nejvíc vsázím, nemá někdo ještě nějaký nápad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 tlaky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 9. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 Čau, auto má 100% 19 896 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 za 7let najet 20 000km. tomu se rika investice.. joo je to off topic, ja jen tak.. rekl bych spatne tlaky, zkus zmerit tlaky ve valcich a uvidis...pripadne ti nezbude nic jineho nez servis.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 9. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 Je to dědictví po důchodci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 palivový filtr, vzduchový,svíčky, -prostě to bych zkusil ,neberu ten nájezd, právě že to bude všechno degradované časem. Jak je na tom benzín? Předpokládám, že není X mesíců starý? Ty tlaky nevím, BZG motor už by to neměl mít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 Vzajomna zamena vstrekov ked to nepomože tak prezvoniť kabelaž toho valca vstreku aj zap. cievky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 9. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 (editace) To právě píše každý válec, prohazoval jsem cívky mezí sebou a zdálo se mi že to dělá jedna cívka, po výměně psala zase, sehnal jsem druhé cívky origo všechny tři a psalo to zase, nezdá se mi že by odešly všechny vstřiky zrovna tak že to spadne při 3000ot/m do nouzáku a v malých otáčkách to bude úplně OK.Ty tlaky změřím, ale taky se mi nezdá že budou KO všechny válce. Na diagnostice jsou vidět výpadky hoření.. Editováno: 9. Prosinec 2014, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 To vypada že kabelaž či ukostrenie treba poriadne popozerať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 9. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 Ještě jsem nezkoušel snímač klepáni a snímač otáček kliky. Ta kabeláž by to mohla dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 To by určil VAG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 9. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 (editace) I kdyby nebyl úplně KO? Jinak nějaký borec předemnou řekl, že špatně ukazuje váha vzduchu, ale to má jen snímač tlaku a teploty. Tlak to ukazovalo přesný atmosferický a teplotu také, možná že ukazuje v otáčkách jinak. Editováno: 9. Prosinec 2014, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 ,,předemnou řekl, že špatně ukazuje váha vzduchu,, ten borec tento voz pozeral VAGom pred tebou či to len tak placal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 10. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 VAGem, ale co to znamená? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 často to znamena že si prisava falš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 BoBo ty tlaky si skúšal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy71 Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 Změř tlaky na válcích a uvidíš myslím si že prostřední bude bez komprese Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 10. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 OK zachvívali jdu na to, jen by mě zajímalo jak změřil tu váhu, kterou to nemá. Jinak kdyby to přisávalo, tak kde, mezi klapkou a sacím potrubím, před klapkou by to byla blbost ne? Jinak jestli píšu nějaký nesmysl tak se omlouvám, ale už jsem s toho auta úplně KO a do toho dávám ještě dohromady byt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pali_HTP Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 No, je to po duchodci, najezd 20 tacu... Predpokladam ze s tim coural kolem komina 50 na "petku" a podpaloval ventily... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 11. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2014 (editace) Dobré ráno, tak byl to snímač otáček klikové hřídele. (Tohle nemělo vliv na závadu, snímač byl jen napraskly, ale fungoval) Editováno: 23. Prosinec 2014, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pali_HTP Vloženo 12. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2014 Uchazejici vstrik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 23. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Ano máš pravdu všechny vstřiky v hájí a regulátor tlaku paliva. Příčiny: Důchodce jezdil tankovat někam do JZD, pak auto dva roky stálo kvůli dědictví, nový majitel nasedl a dojel cca 300 km, pak natankoval normální benzin, (pokud něco takového u nás existuje) a velký problém byl na světě. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pali_HTP Vloženo 24. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2014 Poteší :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman78 Vloženo 29. Červen 2022 Sdílet Vloženo 29. Červen 2022 Škoda Fabia 2 Combi 1.2 51kw. 12V. Typ motoru CGPA Zdravím všechny chtěl bych se zeptat jestli se někdo nesetkal s problémem auto jezdí normálně do 3000 jak mile auto přesáhne tyto otáčky vyskočí nouzový režim rozsvítí se kontrolka a chyba zapalovaní na 3 válci , na autě kontrola tlaku motoru v normě , rozvody kontrolovány ,přeházení cívek / svíček a vstřikovačů chyba stále na 3 válci , vyměněné obě lambda sondy , sundání hlavy pro kontrolu ventilu v pořádku vše. Jediný co tak jsem si při výměně lambda sondy všiml že je vysypaný kat což muže mít příčinu ty ventily podpálené ale ty byly v pořádku , jak mile se vypne motor a znova nastartuje auto opět jede normálně do těch 3000 . Nenapadá někoho čím by to mohlo být? prosím už jsem bezradný. Ps: katalyzátor už taky vyměněný ale nic se nezměnilo. Výměna i vstřikovačů. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 26. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2022 V 29. 6. 2022 na 19:12, Roman78 napsal: Co místo zakládání duplicitních témat a psaní příspěvků úplně do blbejch motorovejch sekcí si pročíst todle vlákno? Pokud je chyba furt na 3.válci, co jít po kabeláži jak cívky tak svíčky. V mechanice chyba nebude, když na jiný pozici jedou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.