Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdar ve spolek, už si nevím rady Fabie 1.2 HTP, 51 kW, r.v. 2007, první majitel, najeto 20 000 Km. Kód tuším BGS, ve třech tisících ot/min spadne do nouzového režimu , bliká kontrolka spalin, po vypnutí motoru a opětovném nastartování vše OK.  Vyskakuje chyba cívky, ale zkoušel jsem druhé jsou OK.   Ve škodovce řekli že má nejnovější soft. Snímač vačky jsem také zkoušel nový, lambda na odpor v pohodě, svíčky nové, klapka čistá, nastavená, vynechávaní zážehu na dvou válcích. Rozvod dle VAG OK.

Nezkoušel jsem ještě vstřiky, na což nejvíc vsázím, nemá někdo ještě nějaký nápad?

tlaky?

  • Autor

Čau, auto má 100% 19 896 km.

za 7let najet 20 000km. tomu se rika investice.. joo je to off topic, ja jen tak.. rekl bych spatne tlaky, zkus zmerit tlaky ve valcich a uvidis...pripadne ti nezbude nic jineho nez servis..

  • Autor

Je to dědictví po důchodci.

palivový filtr, vzduchový,svíčky, -prostě to  bych zkusil ,neberu ten nájezd, právě že to bude všechno degradované časem. Jak je na tom benzín? Předpokládám, že není X mesíců starý?

Ty tlaky nevím, BZG motor už by to neměl mít.

Vzajomna zamena vstrekov ked to nepomože tak prezvoniť kabelaž toho valca vstreku aj zap. cievky.

  • Autor

To právě píše každý válec, prohazoval jsem cívky mezí sebou a zdálo se mi že to dělá jedna cívka, po výměně psala zase, sehnal jsem druhé cívky origo všechny tři a psalo to zase, nezdá se mi že by odešly všechny vstřiky zrovna tak že to spadne při 3000ot/m do nouzáku a v malých otáčkách to bude úplně OK.Ty tlaky změřím, ale taky se mi nezdá že budou KO všechny válce. Na diagnostice jsou vidět výpadky hoření..

Upraveno od VAG BoBo

To vypada že kabelaž či ukostrenie treba poriadne popozerať.

  • Autor

Ještě jsem nezkoušel snímač klepáni a snímač otáček kliky. Ta kabeláž by to mohla dělat.

To by určil VAG.

  • Autor

I kdyby nebyl úplně KO? Jinak nějaký borec předemnou řekl, že špatně ukazuje váha vzduchu, ale to má jen snímač tlaku a teploty.

Tlak to ukazovalo přesný atmosferický a teplotu také, možná že ukazuje v otáčkách jinak.

Upraveno od VAG BoBo

,,předemnou řekl, že špatně ukazuje váha vzduchu,, ten borec tento voz pozeral VAGom pred tebou či to len tak placal?

  • Autor

VAGem, ale co to znamená?

často to znamena že si prisava falš.

BoBo ty tlaky si skúšal?

Změř tlaky na válcích a uvidíš myslím si že prostřední bude bez komprese  :kol-26:

  • Autor

OK zachvívali jdu na to, jen by mě zajímalo jak změřil tu váhu, kterou to nemá. Jinak kdyby to přisávalo, tak kde, mezi klapkou a sacím potrubím, před klapkou by to byla blbost ne? Jinak jestli píšu nějaký nesmysl tak se omlouvám, ale už jsem s toho auta úplně KO a do toho dávám ještě dohromady byt. 

No, je to po duchodci, najezd 20 tacu... Predpokladam ze s tim coural kolem komina 50 na "petku" a podpaloval ventily...

  • Autor

Dobré ráno, tak byl to snímač otáček klikové hřídele. (Tohle nemělo vliv na závadu, snímač byl jen napraskly, ale fungoval)

Upraveno od VAG BoBo

Uchazejici vstrik?

  • 2 týdny později...
  • Autor

Ano máš pravdu všechny vstřiky v hájí a regulátor tlaku paliva. Příčiny: Důchodce jezdil tankovat někam do JZD, pak auto dva roky stálo kvůli dědictví, nový majitel nasedl a dojel cca 300 km, pak natankoval normální benzin, (pokud něco takového u nás existuje) a velký problém byl na světě.

Poteší :/

  • 7 let později...

Škoda Fabia 2 Combi 1.2 51kw. 12V. Typ motoru CGPA

Zdravím všechny chtěl bych se zeptat jestli se někdo nesetkal s problémem  auto jezdí normálně do 3000 jak mile auto přesáhne tyto otáčky vyskočí nouzový režim rozsvítí se kontrolka a chyba zapalovaní na 3 válci ,  na autě kontrola tlaku motoru v normě , rozvody kontrolovány ,přeházení cívek / svíček a vstřikovačů chyba stále na 3 válci , vyměněné obě lambda sondy , sundání hlavy pro kontrolu ventilu v pořádku vše. Jediný co tak jsem si při výměně lambda sondy všiml že je vysypaný kat což muže mít příčinu ty ventily podpálené ale ty byly v pořádku , jak mile se vypne motor a znova nastartuje auto opět jede normálně do těch 3000 .   Nenapadá někoho čím by to mohlo být? prosím už jsem bezradný.  Ps: katalyzátor  už taky vyměněný ale nic se nezměnilo. Výměna i vstřikovačů.   Děkuji

  • 5 měsíců později...
V 29. 6. 2022 na 19:12, Roman78 napsal:

 

Co místo zakládání duplicitních témat a psaní příspěvků úplně do blbejch motorovejch sekcí si pročíst todle vlákno?

 

Pokud je chyba furt na 3.válci, co jít po kabeláži jak cívky tak svíčky. V mechanice chyba nebude, když na jiný pozici jedou.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.