Publikováno Prosinec 8, 201410 r Zdar ve spolek, už si nevím rady Fabie 1.2 HTP, 51 kW, r.v. 2007, první majitel, najeto 20 000 Km. Kód tuším BGS, ve třech tisících ot/min spadne do nouzového režimu , bliká kontrolka spalin, po vypnutí motoru a opětovném nastartování vše OK. Vyskakuje chyba cívky, ale zkoušel jsem druhé jsou OK. Ve škodovce řekli že má nejnovější soft. Snímač vačky jsem také zkoušel nový, lambda na odpor v pohodě, svíčky nové, klapka čistá, nastavená, vynechávaní zážehu na dvou válcích. Rozvod dle VAG OK. Nezkoušel jsem ještě vstřiky, na což nejvíc vsázím, nemá někdo ještě nějaký nápad?
Prosinec 9, 201410 r za 7let najet 20 000km. tomu se rika investice.. joo je to off topic, ja jen tak.. rekl bych spatne tlaky, zkus zmerit tlaky ve valcich a uvidis...pripadne ti nezbude nic jineho nez servis..
Prosinec 9, 201410 r palivový filtr, vzduchový,svíčky, -prostě to bych zkusil ,neberu ten nájezd, právě že to bude všechno degradované časem. Jak je na tom benzín? Předpokládám, že není X mesíců starý? Ty tlaky nevím, BZG motor už by to neměl mít.
Prosinec 9, 201410 r Vzajomna zamena vstrekov ked to nepomože tak prezvoniť kabelaž toho valca vstreku aj zap. cievky.
Prosinec 9, 201410 r Autor To právě píše každý válec, prohazoval jsem cívky mezí sebou a zdálo se mi že to dělá jedna cívka, po výměně psala zase, sehnal jsem druhé cívky origo všechny tři a psalo to zase, nezdá se mi že by odešly všechny vstřiky zrovna tak že to spadne při 3000ot/m do nouzáku a v malých otáčkách to bude úplně OK.Ty tlaky změřím, ale taky se mi nezdá že budou KO všechny válce. Na diagnostice jsou vidět výpadky hoření.. Upraveno Prosinec 9, 201410 r od VAG BoBo
Prosinec 9, 201410 r Autor Ještě jsem nezkoušel snímač klepáni a snímač otáček kliky. Ta kabeláž by to mohla dělat.
Prosinec 9, 201410 r Autor I kdyby nebyl úplně KO? Jinak nějaký borec předemnou řekl, že špatně ukazuje váha vzduchu, ale to má jen snímač tlaku a teploty. Tlak to ukazovalo přesný atmosferický a teplotu také, možná že ukazuje v otáčkách jinak. Upraveno Prosinec 9, 201410 r od VAG BoBo
Prosinec 9, 201410 r ,,předemnou řekl, že špatně ukazuje váha vzduchu,, ten borec tento voz pozeral VAGom pred tebou či to len tak placal?
Prosinec 10, 201410 r Autor OK zachvívali jdu na to, jen by mě zajímalo jak změřil tu váhu, kterou to nemá. Jinak kdyby to přisávalo, tak kde, mezi klapkou a sacím potrubím, před klapkou by to byla blbost ne? Jinak jestli píšu nějaký nesmysl tak se omlouvám, ale už jsem s toho auta úplně KO a do toho dávám ještě dohromady byt.
Prosinec 10, 201410 r No, je to po duchodci, najezd 20 tacu... Predpokladam ze s tim coural kolem komina 50 na "petku" a podpaloval ventily...
Prosinec 11, 201410 r Autor Dobré ráno, tak byl to snímač otáček klikové hřídele. (Tohle nemělo vliv na závadu, snímač byl jen napraskly, ale fungoval) Upraveno Prosinec 23, 201410 r od VAG BoBo
Prosinec 23, 201410 r Autor Ano máš pravdu všechny vstřiky v hájí a regulátor tlaku paliva. Příčiny: Důchodce jezdil tankovat někam do JZD, pak auto dva roky stálo kvůli dědictví, nový majitel nasedl a dojel cca 300 km, pak natankoval normální benzin, (pokud něco takového u nás existuje) a velký problém byl na světě.
Červen 29, 20223 r Škoda Fabia 2 Combi 1.2 51kw. 12V. Typ motoru CGPA Zdravím všechny chtěl bych se zeptat jestli se někdo nesetkal s problémem auto jezdí normálně do 3000 jak mile auto přesáhne tyto otáčky vyskočí nouzový režim rozsvítí se kontrolka a chyba zapalovaní na 3 válci , na autě kontrola tlaku motoru v normě , rozvody kontrolovány ,přeházení cívek / svíček a vstřikovačů chyba stále na 3 válci , vyměněné obě lambda sondy , sundání hlavy pro kontrolu ventilu v pořádku vše. Jediný co tak jsem si při výměně lambda sondy všiml že je vysypaný kat což muže mít příčinu ty ventily podpálené ale ty byly v pořádku , jak mile se vypne motor a znova nastartuje auto opět jede normálně do těch 3000 . Nenapadá někoho čím by to mohlo být? prosím už jsem bezradný. Ps: katalyzátor už taky vyměněný ale nic se nezměnilo. Výměna i vstřikovačů. Děkuji
Prosinec 26, 20222 r V 29. 6. 2022 na 19:12, Roman78 napsal: Co místo zakládání duplicitních témat a psaní příspěvků úplně do blbejch motorovejch sekcí si pročíst todle vlákno? Pokud je chyba furt na 3.válci, co jít po kabeláži jak cívky tak svíčky. V mechanice chyba nebude, když na jiný pozici jedou.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.