MartinSatek Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 Ahoj, chtěl bych vás požádat o radu a názor. Mám na nové oktavii III najeto 5000 km, ale hlučnost při akceleraci se stále neutišila. ROzjezd na 1 a na 2jku je velmi hlučný. Jakoby to prostě nemazalo a neplulo hladce, ale dřelo to. Doposud jsem se snažil motor příliš nevytáčet. Za studena max do 2500 ot. spíše ale mezi 2000-2500 a hned jsem řadil. Při zahřátí tak do 3000 a pak řadím vyšší stupeň. Jezdím město, mimoměsto a dálnice, zkráta všechno. Spotřeba dlouhodobá je myslím slušná 4,9 l/100 km. Při pohodové jízdě někdy denní spotřeba dělá i 4 litry. Tam je to OK, ale akcelerace není v porovnání s oktávkou 2 až tak uspokojivá. Je to tím, že zkrátka 5000 km je ještě málo anebo už bych měl při pěti tisících pozorovat zlepšení chodu motoru a tím i jeho ztišení jak se uvádí všude. Servis a tedy i první výměnu oleje mám plánovanou až při 30000 km, takže si ještě počkám. Ale asi budu co nevidět dolívat. Díky. M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sighart Vloženo 11. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2014 Musíš taky napsat jakýže to máš motor. Ale vzhledem k té spotřebě tipuju 1.6TDI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2014 No, tak jestli trefil správnou sekci, tak je ta jeho motorizace zřejmá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 11. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2014 No, ono to při akceleraci moc tiché není ale každý to vnímá jinak, dojdi někam na salon, 1,6tku mají jako předváděčku snad všude a svez se, budeš mít jasno jestli je to totéž nebo je ta tvá hlučnější... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sighart Vloženo 12. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2014 No, tak jestli trefil správnou sekci, tak je ta jeho motorizace zřejmá. To mě kopni... Já jsem idiot. Pardon. Mám 2.0TDI a když bylo auto v servisu, tak jsem měl jako náhradní auto 1.6TDI. Čekal jsem, že to bude jen pomalejší a bude to míň žrát. Bylo to pomalejší, míň to žralo, ale bylo to taky výrazně hlučnější. Ve svém autě přehlučí motor buď hluk vzduchu a nebo rádio. Ta 1.6 byla až nepříjemně hlasitá. udělal bych co píše viewer. Každý to vnímáme jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinSatek Vloženo 10. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2015 Ano, máte pravdu, dvoulitr je výrazně tišší a taky pružnější. Včera jsem se o tom přesvědčil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinSatek Vloženo 29. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2015 Čau, mám 29 tis a motor je od dost hlučnější, spotřeba 0,3 l vyšší, hukot při 2 tis otáčkách a přidání plynu (jakoby slabý pískot setrvačníku) a cukání při ubrání/přidání plynu. Při zrychlení při 1,5 tis otáčkcáh jakoby dření nebo nezvyklý chrapot. Nevíte, co by to mohlo být. nechci se na garančce spokojit s odpovědí, že je to normální. Dík. M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HLADIK Vloženo 9. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2015 Ahoj, chtěl bych vás požádat o radu a názor. Mám na nové oktavii III najeto 5000 km, ale hlučnost při akceleraci se stále neutišila. ROzjezd na 1 a na 2jku je velmi hlučný. Jakoby to prostě nemazalo a neplulo hladce, ale dřelo to. Doposud jsem se snažil motor příliš nevytáčet. Za studena max do 2500 ot. spíše ale mezi 2000-2500 a hned jsem řadil. Při zahřátí tak do 3000 a pak řadím vyšší stupeň. Jezdím město, mimoměsto a dálnice, zkráta všechno. Spotřeba dlouhodobá je myslím slušná 4,9 l/100 km. Při pohodové jízdě někdy denní spotřeba dělá i 4 litry. Tam je to OK, ale akcelerace není v porovnání s oktávkou 2 až tak uspokojivá. Je to tím, že zkrátka 5000 km je ještě málo anebo už bych měl při pěti tisících pozorovat zlepšení chodu motoru a tím i jeho ztišení jak se uvádí všude. Servis a tedy i první výměnu oleje mám plánovanou až při 30000 km, takže si ještě počkám. Ale asi budu co nevidět dolívat. Díky. M. Mám 1.6.TDI 77 kW najeto 19 000, plechový zvuk mezi 2,5 až 3 tis ot začalo to někdy kolem 14000, škubání motoru o kterém se píše v jiném vláknu už v 5000 před měsícem se mi uvolnilo čalounění stropu a poslední zásek je vrzání z přednoí nápravy. Jezdím už 30 let tak 30 až 60 tis KM ročně ale větší šmejd jsem fakt neměl a to jsem řídil i polského fiata 125. Jediný plus - spotřeba, to se ale projeví až na delší trasy. Takže pro normálního řidiče vlastně nic. A co na to servis - krčí rameny a sděluji že dokud nic neukáže diagnostika mám smůlu. 13 července již potřetí reklamuji dám vědět jak to dopadlo. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinSatek Vloženo 9. Červenec 2015 Autor Sdílet Vloženo 9. Červenec 2015 To Hladik: Presne potvrzuji tva slova. Mam jiz nyni 33 tis. (posl. Prispevek 5000 tis.) a zvuk je stale stejny. Servis prvni rikal, ze mozna lozisko prevodovky, ale Skodovka to neschvalila jako zarucni opravu. Presne, dokud neukaze diagnostika, ze je neco spatne, tak nehnou s nicim. Takze vrzu dal. Pry u 1.6 jsou tyto projevy normalni. Nebyt to sluzebak, nechal bych jim klice na stole. Octavia 3 za pul mega bych si sam nekoupil.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feroaaa Vloženo 31. leden 2017 Sdílet Vloženo 31. leden 2017 Mám podobné skúsenosti. Pri akcelerácii je po zohriati motora počuť také selestenie resp. chraptenie. Neviem či je to normalne, ale dosť mi to vŕta hlavou. Taktiež spojka aj po výmene (uznaná reklamácia) stále pri radení na vyššie prevodové stupne, stále jemne vibruje. Som z toho celkom sklamaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thooomas.t Vloženo 27. Únor 2017 Sdílet Vloženo 27. Únor 2017 Ahoj, v mém případě se jedná o dost podobný problém. S tím, že hluk je zřetelný u studeného motoru od cca 1500 otáček - jako bych jel v tranzitu. Po ujetí 3-4 km je chod motoru zase normální. Diagnostika nic neukázala,takže mi auto ze servisu vrátili! Nenapadá někoho nějaká nápověda,aby mi s tím něco udělali? Díky Odesláno z mého SM-A510F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Choze99 Vloženo 22. leden 2022 Sdílet Vloženo 22. leden 2022 Zdarec, mám 1.6TDi 81kW a pravděpodobně ten samý problém (za studena, v rozmezí 1500-2500 zvuk jak staré 1.9d. Po ujetí 2-3km zvuk zmizí). Vyřešil to tady někdo po těch letech? Děkuji za reakce :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurys Vloženo 26. leden 2023 Sdílet Vloženo 26. leden 2023 Mám ten stejný problém asi vlastnost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blashyrk Vloženo 31. leden 2023 Sdílet Vloženo 31. leden 2023 V 26. 1. 2023 na 22:10, jurys napsal: Mám ten stejný problém asi vlastnost... Tyhle pazvuky dělalo uložení převodovky.Prostě spojení souosost motoru k převodovce.Zkontrolavat silentbloky jak motoru tak převodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.