Mr.Pavka Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 (editace) Ahoj. Jakým způsobem by se daly oživit starý ocelový ráfky? Prvotní příprava je jasná- důkladně odrbat rez a starou barvu až na kov. Ale co potom- jaký zvolit povrch vzhledem k životnosti, odolnosti proti naklepávacím vyvažovacím závažím a aby to vypadalo hezky i bez poklic. Kdo už si takhle nějak hrál. Kolik co stojí. Své zkušenosti mohou připojit i ladiči disků z lehkých slitin. Dík Pavel... Editováno: 30. Prosinec 2014, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 30. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 vonRichthofen- A cenově? Jo a dík moderátorovi za umístění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 30. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 (editace) A co chromování? Ráfky by byly určený pro letní provoz, takže žádná sůl. Editováno: 30. Prosinec 2014, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 30. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 Cenová představa- co nejlevnější. Sice vim, že chromování je dražší, ale nikdyy sem nepochopil co je na tom tak drahý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 30. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 A něco jako zinkování. Takovej ten zinek jak se s nim zinkujou šrouby. Něco co se prostě z disku jen tak neoloupe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agent007 Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 U nás v dělají pískování za 200 Kč/disk. Jestli je komaxit to nejvhodnější..si nejsem jistý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 30. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 A ta černá barva kterou se stříkaj originál koncernový ocelový disky je co za druh úpravy? Neexistuje nějaká taková ale bílá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 30. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 A co takhle vypalovací zinková barva na výfuky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 30. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 Tak prostě zinková barva. Může se prej nanášet rovnou na kov a sama o sobě dobře kryje. Takže se už nemusí ničim přelakovávat. A případný vyštíplý místa se prostě zas očistí a přestříknou. Oproti vypalovaným barvám kde by se to muselo zas zahřívat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 a není levnější (a potažmo méně pracné) na to koupit poklice? 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 Alebo rovno nové disky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PyroSVK Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 Ja som si raz žiadal o cenovú ponuku na moje plecháče kedže na nich je taká povrchová hrdza a za pieskovanie účtovali 11€/disk a lakovanie komaxitom 14,50€/disk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agent007 Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 (editace) Když dáš dobrou a kvalitní základovku a stříkneš to kvalitním akrylem ušetříš a výsledek bude stejný. Předtím samozřejmě opískovat. Editováno: 30. Prosinec 2014, autor: agent007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 myslím, že klasické barvy nemají dostatečnou mechanickou odolnost a na ráfku moc dlouho nevydrží. Naopak komaxit snese i ránu kladivem. A s tím ušetřením si nejsem moc jistý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 (editace) Po mých fakt už mnohých zkušenostech s odolností a cenovými náklady všech možných ochran nebo renovací disků, volím už jen výměnu pouze za nové! Vše ostatní jen cenově vysoko nebo ne tak odolávající jak originál! Pokud někdo renovuje jen pro provoz v létě, tak pak komaxit nebo zinek. Na zimní provoz pouze a jen originál komaxit a to s vědomím výdrže max. 5 let, pouze bez krytů disků, neboť se za nimi drží sůl a voda a v kontextu se změnami teplot jdou pak velmi rychle do hajzlu! Editováno: 31. Prosinec 2014, autor: fufal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 s tím originálem bych si také nebyl moc jistý. Někdy drží krásně, klidně 10 a více let, jindy jen pár sezon... Záleží jak se jim to povede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 Ak predáš staré plecháče a k tomu pridáš peniaze ktoré by si inak vrazil do renovácie tých starých, tak môžeš kúpiť úplne nové a celé toto vlákno je zrazu zbytočné. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 Podmínkou komaxitu je to, že disk musí být perfektně opískovanej. Hlavně ve spoji ráfku a středu. Na focuse jsem si taky nechal disky opískovat a pak dát komaxit, ale v tom spoji asi trochu rezi a barvy zůstalo (i když to nebylo vidět) a to se projevilo tak, že v těch místech komaxit udělal bublinky. Jinak je to hodně odolný, ale v těch bublinkách to začalo po druhý zimě rezavět. A taky cenově to moc pěkně nevychází. Za ty peníze si můžeš koupit disky jiný, zánovní. U plecháčů na fabii jsem zvolil jinej způsob. Rez jsem obrousil, pak jsem to vzal odrezovačem a nechal zaschnout. Potom klasicky základovka a vrchní barva, vše v syntetice. Nechal jsem to měsíc vyzrát než jsem to obul. Uvidíme jak to bude držet, ale disky nebyly tak rezavý jako u toho focuse. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 31. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 No těch škvír mezi vnitřním a venkovním dílem se taky bojim. Tam ani při tom pískování nedošáhne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effendi Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 (editace) Ja som si raz žiadal o cenovú ponuku na moje plecháče kedže na nich je taká povrchová hrdza a za pieskovanie účtovali 11€/disk a lakovanie komaxitom 14,50€/disk25 za povrchovú úpravu je dosť, ak si predstavím, že nový disk na Octu z Nemecka poštou domov za 31,65€. Oplatí sa to ? Jarda-k : To isté som urobil na bývalej Felícii a disk bol po jednej zasolenej zime povrchovo hrdzavý ako líška. Takže ako hovorieval môj výkoňák . " Seru na velikost Francie a dlabu na to." Editováno: 31. Prosinec 2014, autor: Effendi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 Dobře opískovanej a dobře navyxovanej komaxitem má x-krát vyšší životnost a odolnost než originál napajcovanej tou černou konzervační základovou barvou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 1. leden 2015 Sdílet Vloženo 1. leden 2015 žiarové zinkovanie a kvalitná lakovačka , ale aj tam to potom zvykne na spoji hrdzavieť a nedá sa tomu zabrániť , neviem s čoho sú tie originál disky ale na mojej OII boli po jednej zime ktorú prakticky nejazdili hrzdavé na obvode a na spojoch a po druhej zime a doslovne možno 2500km hrdzavé všade , dal som to opieskovať , nalakovať /bolo to gratis tak ma to nemrzelo/ obul som ich , samozrejme pri vyvažovaní farbu obiješ a môžeš to každoročne zatierať , a čo myslíš , po zime už zase začínajú hrdzavieť , na letné jazdenie by to pri pozinkovaní a kvalitnej farbe niečo mohlo vydržať , farbu ti zničia akurát naklepávacie závažia , u mňa to skončilo tak že som zobral akciové hlinikáče a už to neriešim , tie ceny sú dnes veľmi podobné a pri plechu nebude nikdy pokoj čo sa týka estetiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 6. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2015 No, Ty škvíry u spojů, to je největší pakec. A když teda mluvíš o těch originál litých kolech. Na jaké bázi je provedeno jejich lakování? Pokud bych si sehnal nějaký lehce podřený, jaká barava (čim ředitelná) by na tom držela nejlépe bez nějakého tepelného vytvrzování? Pohopitelně bych je nejdřív zdrsnil nějakou brusnou houbičkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. leden 2015 Sdílet Vloženo 6. leden 2015 řekl bych že to je úplně to samý jako plechový disk - opět komaxit. Pokud to vezmeš čímkoliv jiným nebude to ono, navíc při renovaci alu disků se nevyhneš kitování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 6. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2015 Já myslel to prostě jemom lehce zdrsnit, pak něčim stříknout a nazdar. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.