pulux Vloženo 29. Květen 2015 Sdílet Vloženo 29. Květen 2015 To už je možná lepší poslat do AAA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tampere Vloženo 29. Květen 2015 Sdílet Vloženo 29. Květen 2015 Motor zustane v autě..převodovka ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tampere Vloženo 1. Září 2015 Sdílet Vloženo 1. Září 2015 Čau problem: dvakrat se mě ted stalo,že při studenem startu,motor hodně vybruje.Až klesnou otáčky na normál,vše je v pohodě...rozvody,nastavovače vše již měněno před cca 30 tis.Napadá někoho něco?cívka nebo svíčky?ty maj najeto tak 35tis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 16. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 16. Březen 2016 Ahoj, vyřešil jsi nějak to vibrování? Já mám to stejné. A taky mám nové rozvody včetně nastavovačů. Svíčky nové.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajaxe Vloženo 18. Březen 2016 Sdílet Vloženo 18. Březen 2016 Stejný problém jsme měl taky - popsal jsem to před chvíli v tématu Dekarbonizace http://forum.skodahome.cz/topic/135209-dekarbonizace-motoru/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 29. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2016 Ahoj, tak dalsi dotaz... Nemate poneti, co by mohla stat vymena setrvacniku + unasece + spojek na 3.6 FSI? Ve Skodovce mi rekli 60 tkc a to je solidni ulet, nejak se mi nezda?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tampere Vloženo 29. Březen 2016 Sdílet Vloženo 29. Březen 2016 Zdarec...sada pro vyměnu dvouspojky(to je vlastně komplet cela sada včetně unašeče) cena 8400kč přimo ve škodovce a setrvak cca 15 tis...do zpravy ti pisnu čislo na toho kluka co mě to dělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agent848 Vloženo 26. leden 2018 Sdílet Vloženo 26. leden 2018 Pridam sem tiez skusenosti a postrehy s 3.6. Moja prva je uz predana. Zdalo sa mi ze cca 2-3 sekundy pri studenom starte ma auto iny zvuk. Taky neutraseny... vymenil som casom preistotu rozvody auto malo cca 190 000km. S novými rozvodmi sa to nijako vyrazne nezmenilo. Proste tie 2-3 sekundy pri studenom starte vzdy budu o dotlaceni oleja do sponovakov. Co sa tyka terajšej co mam s 254000 km. Tak je to uplne to iste. Studeny start do 3 sekund je neutraseny. Cize rozvody pokial niekto nechce riesit preventivne tak odporucam menit az ked sa to zhorsi a tam kde to rachoti aj pri teplom starte tam uz nepomôže len sponovak menit. Taktiez podla rachotenia jazdenky spoznate predchadzajuceho majitela ako s tym zaobchadzal. Prudke starty a sportova jazda jednoznace vytaha rozvody ovela skor. Co sa tyka cvakania vstrekov vsade to je rovnake a normalne... kovove tukanie pozorujem ci na vasich videach a aj na mojich 3.6 kach je uplne normalne po vymene rozvodov nezmizne. Obcasne cukanie motora a nekultivovany chod na volnobehu je taktiez vlastnost tohto motora. Je nastaveny na polozavodny kompresny pomer co ho k tomuto predurcuje. Netreba si s toho robit velku hlavu. Tento motor ale znesie naozaj vela 400 az 500 000 nieje problem. A to ked porovnáme vykon co nam dava a cenu servisu ktoru obcas stoji tak sa na trhu nic podobne nenachadza... Cize podla mna jeden z naljlanejsich na servis s obsahom nad 3 litre. Skusil si niekto servis audi 3.0 tdi nebodaj fsi a pod....tak vie o com hovorim. Naklady na samotne rozvody 1/3 ceny. Cize ziadny strasiak.. Inac na vykone som najviac citil rozdiel medzi 95 v Nemecku a nasledne 95 na Slovensku. Tam maju lepsi matros... 100 oktan nic extra... v podstate na SK s toho spravili len biznis. Lebo 95 mavala bezne 98 oktanov a 98 mavala cez 100oktanov.. a dnesne marketingove 100ky maju 100 a nic viac. Jemne cukanie auta som obcas pozoroval po dlhsom stani auta. Po prejdeni par sto metrov to zmizlo. Nic hrozne.. Dajte autu chvilku nech si vsetko sadne,,,dotlaci,,,malinko nabehne teplota katalizatorov a ich snimacov a pod... Nebojte sa toho. V 90% vyjde drahsie vymena pokus omyl ako ked sa uz naozaj nieco vyse.ie. Auto ma nespocet senzorov a pokial vas neinformuju o tom ze nieco nieje v poriadku tak jazdime a uzivame si. Ale dodrzovat servis treba. A kupovat auta s overitelnou historiou. Long life uznavam ale len na dlhych dialnicnych km. Inac motor len a len odporucam.!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agent848 Vloženo 4. Únor 2018 Sdílet Vloženo 4. Únor 2018 V 10. 1. 2015 na 8:41, camron napsal: Ahoj, zaregistroval jsem, že nám 3.6ka kolem 1000 ot. poměrně výrazně zavibruje a to jak při stoupání, tak i klesání otáček. Je to cítit i v interiéru. Všiml jsem si toho při stání na místě, při zařazeném "P". Co to hrome může být? Zabudol som dodat ze tento jav co sa popisuje na zaciatku temy nieje nic vazne. Deje sa to vtedy ak auto stoji na P a kolik automatickej prevodovky je zatazeny zbehnutim auta. Takpovediac auto nezabrzdime rucnou ale zbehne na zaistovaci kolik automatickej prevodovky. Pokial pred zacvaknutim zabrzdite rucnu a nenechate auto zbehnut na kolik tak tieto vibracie alebo divny chod motora sa nedeje. Overene na dvoch 3,6 V6. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jury88 Vloženo 1. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2020 Ahoj mám docela podobný problém. Na stojícím autě jsem to ještě nezkoušel ale když auto normálně rozjedou jako člověk a pak udržují lehkou nohou rychlost tak motor začne škubat a je to jakobych jel po hrbolaté cestě. Jakmile trochu přišlapnu pedál tak to přestane. Je jedno jestli jsem sám nebo full auto. Díky moc za jakoukoli odpověď. jinak mám 3,6 fsi 4x4 191kw 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kravybuca Vloženo 20. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2021 Čaute, možno to niekomu pomôže, možno niekto pomôže naopak mne. Minulý týždeň som kúpil S2 3.6 V6 s nájazdom 201K. Mal malý problém so sporadickou chybou tlak paliva (vyriešil to filter) a druhou chybou čo ste tu riešili kolísanie otáčok na voľnobehu (výmena veka, avšak diel ešte neprišiel tak je tam neekologicky vložená handrička do sacej trubky :D). Navzdory tomu po vyjazdení jednej plnej nádrže cestovaním do práce po diaľnici a bežnému chodeniu po meste mi vyšla spotreba 10,5. Avšak všimol som si hneď po kúpe problém s vibráciami hlavne keď idem po diaľnici rovnomernou jazdou (tempomat 140) alebo pri brzdení motorom. Najprv som myslel či to nebude hriadeľ alebo hardy spojka, ale pri pridaní plynu (aj kickdown) vibrácie zmiznú. Tu už mi napadá len jeden problém a to rozbitý silenblok motora na nápravnici. Pri rozbehu vpred je to v pohode, pri spiatočke cítiť tie isté vibrácie a aj také poskakovanie. Tak by som sa chcel spýtať či ste sa ešte nestretli s týmto problémom, resp. Jury88 by mohol mať podobný problém, nakoľko pri rozbehu sa silenblok stlačí tak nevibruje, ale pri P bez ručnej brzdy sa prevodovka našponuje o nápravnicu a tie klasické vibrácie motora sa prenášajú cez rozbitý silenblok. Letmo moja teória, pokojne to môžete vyvrátiť, opakujem, mám auto len týždeň a doteraz som sedlal 1.4 MPI :D aj preto som sa rozhodol pre jedinú atmosféru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.