Přejít na obsah

Vibrace motoru


camron

Doporučené příspěvky

No asi me to taky ceka s tema rozvodama, nedavno jsem po ranu nastartoval studeny motor a celkem to v nem zarachtalo az jsem se lekl, potom co se vse prohralo a zase zchladlo uz se to neopakuje. Zadny jiny projev zatim nebyl a zadne zmeny ve spotrebe ci projevu motoru nepocituji.

Nicmene jsem kontaktoval skodovku a domluvili jsme se ze pri pristi servisce cca za 14 dnu se na to mrknou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky



Zeptám se a tohle je normalní ? Rozvody před 40 tis km tohle nam dela u naseho supa :D . Najeto 205 tis ... Jinak je tam někde netěsnost na vejfuku :D tak si toho nevšímejte . Jinak auto normálně spotřeba 1,2 l/h občas 1,4 při couračkách městem v kolonách . Spotřeba dlouhodobá 10,2 l / 100 km . Tento zvuk to dela pouze nekdy ne porad ... Takze obcas nastartujete studenej motor a krasne ticho a obcas to dela toto :D . A ted babo rad .. dekuju za kazdou radu at vim co mam rict v rodine co stim delat  Editováno: , autor: Drizzy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zeptám se a tohle je normalní ? Rozvody před 40 tis km tohle nam dela u naseho supa :D . Najeto 205 tis ... Jinak je tam někde netěsnost na vejfuku :D tak si toho nevšímejte . Jinak auto normálně spotřeba 1,2 l/h občas 1,4 při couračkách městem v kolonách . Spotřeba dlouhodobá 10,2 l / 100 km . Tento zvuk to dela pouze nekdy ne porad ... Takze obcas nastartujete studenej motor a krasne ticho a obcas to dela toto :D . A ted babo rad .. dekuju za kazdou radu at vim co mam rict v rodine co stim delat 

rozvod to je jasný.....byl jsem na tom stejně..zasrany long life 30tis km...to určitě..ja měnim co max 10tis 5w40

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Já mám všechny filtry čerstvé (nejsem dobytek a tyhle věci měním třeba 2x do roka) a svíčky byly dělané při prohlídce v předepsaných 90tkm - nyní máme 108tkm.

 

Měl bych tedy ještě 2 dotazy:

 

1/ při akceleraci z toho motoru něco píská - to je též normál? Přijde mi to jako ze strany od řidiče.

 

2/ DSG - u studeného auta dojde skoro pokaždé k zacukání na 2.st. Občas i na 3st. Nejedná se o jev, který by vzniknul při přeřazení z 2 na 3.st., ale je to skutečně jen v rámci jednoho rychlostního stupně - alespoň dle ukazatele na palubním počítači. U zahřátého motoru se to již neprojevuje. Při samovolném rozjezdu (bez plynu) se to neděje. Dnes jsem se ještě zkoušel rozjet u studeného auta více pod plynem a to zacukání se neprojevilo. Mám ještě jedno vozidlo s DSG (Š. Octavia 2.0 TDI 2007) a u něj se nic takového neděje (a to má najeto přes 225.000 km). Právě proto si myslím, že s tou převodovkou u Superba není něco v pořádku. 

.......

Editováno: , autor: Pawouk
EDITACE.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...