Publikováno Leden 25, 201510 r Zdar dobří lidé, nedávno jsme pořídili SII a čeho jsem si nemohl nevšimnout je to, že je vyhřívání sedaček dosti slabé. Vnímal jsem to z pozice řidiče, ale později jsem si pro zkoušku vlezl na sedadlo spolujezdce i na obě zadní (též vyhřívaná) a je to prostě slabota! Máme ještě doma OII a tam po chvíli hoří zadnice! Nebojím se říci, že nejvyšší stupeň vyhřívání u SII (3-stupňová regulace) ani zdaleka nedosahuje intenzity nejnižšího stupně u OII (5-tistupňová regulace). Máte někdo obdobnou zkušenost? Skoro bych řekl, že mám to vyhřívání u SII vadné - ale aby nefungovalo řádně u všech 4 sedadel, to se mi zdá dosti nepravděpodobné?!
Leden 25, 201510 r Já pozoruji úplně to stejné střídám OII FL a Sup II a OII fakt líp hřeje a to jsou ještě v OII potahy na sedadlech !!!
Leden 25, 201510 r Zdravím, mám stejný "problém". Sedačky topí, ale málo a docela jim to trvá než se "rozjedou". Mám i Passat 99 a je prostě lepší a nedávno jsem jel v A6 a sedačka topila snad to 30 s. Tohle je pro mě v SII fakt zklamání...
Leden 25, 201510 r Tak aspon sa vam nezaparia vajcia chlapci... Ale este dalsia otazka... Na predchadzajucom aute som mal tiez vyhrievanie sedaciek a pekne mi to vyhrievalo aj chrbat. Pekne som si nahrieval platnicky a oblicky. Na Superbe mi hreje iba rit a chyba mi ten pocit tepla na oblickach... Tiez to mate takto?
Leden 27, 201510 r Zdar, i mě to hřeje až nahoru, ale fakt pomaaaalůůůů. Dnes, protože je 0,05cm sněhu, jsem vyzkoušel výhřev předního okna (auto mám týden). Hřeje, ale stejně pomalu. Mě jsem před 10 lety Escorta, tam mi sice při výhřevu pohasla celá palubka kvůli odběru ale zase to frčelo.
Leden 27, 201510 r nezkoušel jste někdo měřit napětí na konektoru kolik tam leze na stupeň 1-2-3? taky mě to hřeje laxně oproti octavii 1 co máme tam to hřeje hned a hodně..
Leden 27, 201510 r Teď mě ještě napadá, není náhodou přísun energie do těchto zbytných zařízení nějak regulován v závislosti na stavu baterie? Třeba přídavné elektrické topení se při příliš nízkém napětí nespustí.
Leden 27, 201510 r To myslím nebude, ráno jsem v tom seděl a jelo mi jen přední sklo a moje sedačka, a samozřejmě světla, ostatní vč. klimy jsem vypnul. A jindy za jízdy mi nejede ani to sklo, jen rádio.
Leden 27, 201510 r Chlapci...pochopte, ze len co auto nastartujete, tak elektrinu autu dodava alternator...ten dobija aj baterku. Ak by elektrina pri nastartovanom aute isla z baterky, tak by ste menili baterku po kazdej jazde.
Leden 27, 201510 r To je celkem jasné, že. Ale pokud je baterka vybitá, tak se auto snaží přednostně dobíjet ji a nemrhá energií. Alespoň takto se to píše v nějaké Učební pomůcce
Leden 27, 201510 r podle nařízení EU z roku 2008, musí být u všechno nově vyrobených aut, snížen topný výkon z důvodu snížení skleníkových plynů...
Leden 27, 201510 r A otázka zní - jak s tím podělaným nařízením v Čechách naložíme? (nechci jako říct, jak to zase ojebeme :-)
Leden 27, 201510 r Jedině vytáhnout kabel přímo z baterie a zapojit do sedačky napřímo Zkusíme se zeptat Ferdy25 třeba má nějaký tip jak se to dá obejít.
Únor 6, 201510 r taky jsem to řešil.. supa sem koupil v listopadu, oproti trojce od bmw co má mladá teplo na zadnici žádný.. u bawora výhřev na 3. stupeň až pálí.. r.v. 2010, když tu někdo zmiňoval to nařízení.. co sem měl OIRS, tak tam to taky jakž takž hřálo.. ale sup bída.. měl sem to na kontrole v autorizáku, protože se mi to nezdálo.. do auta bylo zatečeno přes panoramu (ucpaný odtok u řidiče), takže jednotka výhřevu pod sedačkou řidiče ko.. po výměně jednotky už je nějaký teplo poznat, ale stejně je to bída.. taky by mě zajímalo stli to nejde nějak zlepšit.. to byla jediná podmínka mladý, když sem řešil nový auto, aby to mělo výhřev sedaček.. tak ho sice má, ale k čemu, když oproti jiným autům skoro nehřeje..
Únor 6, 201510 r Superb má možná pozdější nástup tepla ze sedaček (oproti staršímu Passatu), ale po zapnutí v těchto mrazech cítím po 2 minutách už fakt teplo, tak po 5ti minutách (maximálně!) si dávám sedačku jen na 2 či 1 stupeň.U combi, kde máme "hard" sedačky bych řekl, že cítím teplo na 1 - 2 stupeň míň, než na témže stupni v druhém S2 sedan, kde je alcantara. Ale topí obě S2ky dobře.
Únor 7, 201510 r tak já mám sup 2011 combi a sice to chvíli trvá,ale jinak sedačky topí dobře,včetně opěradel,dokonce po chvíli je to naplno až nepříjemné že to musím snížit na stupen 2 nebo spíše ař na 1
Únor 7, 201510 r Autor Kdo z Vás, komu to topí dobře,má ventilovaná sedadla? Nebude tady zakopaný pes?
Únor 7, 201510 r alkantara bez větráku výhřev P+Z , a zrovna v tejdnu (čt) sem to stahoval po cca 2-3 min z 3 dolu páč sem si řikal jak mi to smaží záda přes svetr , zadek je asi adaptabylnější takže to zvládá líp nicméně žadný negativa u výhřevu po 3 zimách nepozoruju , a topim si s chutí nemužete to mít "tepelnou odolností" oděvu ?? Upraveno Únor 7, 201510 r od HANZTD
Únor 7, 201510 r Autor No, zacinam byt presvedceny o tom, ze v kozkach budou jine decky a ve ventilovanych budou jeste jine. Je schopen to nekdo rozklicovat? Je pravda, ze u FoMo MK3 jsem mel taky vetrane, ale byla to alkantara a topilo to pekne. Berouc tohle v uvahu se domnivam, ze na vine bude kuze?!
Únor 7, 201510 r Já mám v Passatu (ale 99) taky kůži-alcantaru a hřeje dobře. Výrazně rychleji než SII.
Únor 8, 201510 r Mam taky ventilovana sedadla. Spis si je driv vyhreju zadkem, nez to opravdu zacne hrat. Odhaduji min. 10 min. od startu je teprve neco citit
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.