Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Jiný kvalitnější senzor, kde se dá například regulovat citlivost. Ale v podstatě funkce je úplně stejná.

 

Light assistent má senzor v palubní desce a Tunnel Light myslím v zrcátku.

Editováno: , autor: los pakos
  • o 2 týdny později...
Vloženo

S tou astrou mozem len potvrdit a to som mal xenony a menil som iba parkovacky a dialkove cez podbeh a robota na pekne dlhu dobu. Som zvedavy na tu fabiu ale asi dam dole baterku radsej

Vloženo

Nemáte někdo zkušenosti s tímto?

http://www.svetzarovek.eu/p-40270/k-950/parove-baleni/philips-zarovka-h7-colorvision-blue-12v-12972cvpbs2/

Philips pokračuje ve vedení v automobilovém osvětlení a uvádí řadu ColorVision - první autožárovku s barevným efektem ve světlometu, zatímco vozovka je osvětlena o 60% silnějším bílým světlem.

ColorVision nabízí revoluční způsob pro řidiče, jak odlišit jejich vůz, s výběrem modré, zelené, žluté nebo fialové barvy. Vytvořen pro skutečné automobilové nadšence, ColorVision nabízí skvělou úpravu vozidla. Díky speciální vrstvě na autožárovkách je možné přidat barevný odstín do světlometů, který do této doby nebyl legální. ColorVision je tedy první barevná autožárovka, která splňuje veškerou evropskou legislativu. Barevný efekt je vytvořen odrazem světla od optiky světlometu.

Po zapnutí jsou samotné světlomety osvětleny s nádechem modré, zelené, žluté nebo fialové, podle typu zakoupené autožárovky. Světlo vyzařované vpřed je ale vždy bílé.

ColorVision osvětluje vozovku o 60% větším světlem než standardní autožárovka. Nejen že řidiči lépe vidí silnici před nimi, ale mohou i rychleji reagovat.

ColorVision navíc zvyšuje viditelnost o 25 metrů ve srovnání se standardní autožárovkou a zjednodušuje tak předvídání překážek, které by se mohly v cestě objevit. Autožárovky ColorVision jsou vytvořeny pro zlepšení světelné výkonnosti.

Philips UV-křemičité sklo poskytuje nejvyšší úroveň odolnosti vůči otřesům. Křemičité sklo také nabízí excelentní odolnost vůči vlhkosti a extrémním teplotám. Autožárovky rovněž disponují speciální UV vrstvou chránící světlomety před škodlivým UV zářením, které způsobuje žloutnutí světlometů.

Autožárovky ColorVision splňují veškerou evropskou legislativu. Nicméně koncept barevných autožárovek je natolik revoluční, že Philips ke každému balení přikládá certifikační kartu. Ta umožňuje řidičům prokázat v případě silniční kontroly, že autožárovky jsou schváleny pro provoz na veřejných komunikacích.

Životnost B3/Tc: 200/400 hod.

Vloženo

Hlavně u projektorových světel to nebude tolik vidět, ne?

 

Já osobně bych zůstal u osvědčené klasiky - Osram NB Unlimited. Pokud by někdo chtěl víc xenon-look, tak Osram Cool Blue Intense a do dálkových NB.

 

Hned jak bude auto, tak objednám NB Unlimited jak do potkávacích, tak do dálkových světel.

Vloženo

Mé obavy z nedostatečného svitu standardu žárovek se ukázaly jako liché. Auto svítí velmi dobře (v porovnání se starou Felicií) jak na potkávačky, tak dálkové  :kol-47:

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

zdravím. nemáte někdo zkušenost se zamžíváním předních světel (projektorů)? zatím je to jen levé světlo a jen tak do úrovně ledek denního svícení.

Vloženo (editace)

Ty Philipsky WhiteVision, o kterých tu byla řeč, jsem rovněž zkusil a mohu říct, že spokojenost. Svítí opravdu ještě o něco lépe než původní H7.

 

EDIT: přikládám jedno foto na ukázku:

 

b7m72s.jpg

Editováno: , autor: Saablic
  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Rapid s xenonem sviti bez diskuse lip. Skoda, ze stejne tzv. low power xenony nedostala i FIII.

Presto bych dal prednost Fabii (combi) pred Rapidem, i kdyz s prichodem MP16 Rapid Fabii v rade veci dohnal.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Jen když se tady ještě rozebírá vzhled světlometů.....může mi někdo říci, proč dávají na fabii r5, která jezdí really a měla by tedy reprezentovat i vzhledem klasické světlomety.....že by funkčnost, nebo design...........:D

Vloženo (editace)

Podle mě jsou ty světla ještě o něco jinačí jak klasické lowcost co jsou ve Fabii. V rallye se nehraje tolik na nějaké normy ale jde tam hlavně o to aby co nejvíce svítily, přece tam nejezdí do protisměru aby se oslnili ne?

Plus jak bylo již řečeno dají se ještě odlehčit a podobně 

Editováno: , autor: MilanHos

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...