Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ne Ostrava Jeseníky. Kde máme chalupu. Když jedu do Ovy, tak jezdím těch 65 km většinou za 4,7 l/100km.

Editováno: , autor: ralff
Vloženo

Jedu plynule, předvídám co bude, dojíždím a snažím se zbytečně nebrzdit.

Nepatřím k AVIATIKŮM (řidičům Avii) kteří vedou kolonu aut za sebou.

Vloženo (editace)

Nechci odvadet tema, ale ja kdyz predvidam, dojizdim a snazim se mit lehkou nohu, tak za chvili mam za sebou nekoho nalepeneho. A to pritom i jedu tech 90/50/30. Radsi teda jedu stylem nekoho dojet, idealne vlacek a drzet jejich tempo nebo kdyz mam nekoho za sebou tak stylem, aby me nedojizdel. Hlavne tam, kde neni sance nechat se predjet. Z krizovatek se taky snazim zmizet cim driv, takze nevim kdy a kde se u nas da jezdit na spotrebu, aby clovek nebyl nebo si aspon nepripadal jako ten AVIATIK.

PS: vcera zpatky z Vidne za 5.7 a to jsem jel furt ve vlacku a na dalnici na pohodu 130.

Editováno: , autor: epo
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Já mám dlouhodobou stále 6,96... Jinak jedna svižnější zkouška teploty oleje na dálnici (teplota dosáhla max. 116 stupňů) a pak projížďka s kolegou (Peugeot 406 Coupé 3.0 V6) po okreskách znamenala 8,7 litrů na 200 km trase.

 

Pokud jedu do práce 50/90, tak dojedu za 4,8. Cesta zpět stejným stylem (ale větší provoz a více stání na křižovatkách) je za 6,3. Ale takhle se jezdit nedá.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Dnes jsem se vrátil z Chorvatska, najel celkem necelých 3000 km a spotřeba 5.1  l/100 km. Do Brely jsem jel přes Brno, zpátky přes Budějovice, po Chorvatsku výlety do Dubrovníku, Omiše, Splitu, Makarská, Baška Voda. 

1. obrázek -  cesta tam přes Brno, přes noc, bez klimatizace

2. obrázek - cesta zpět, Graz, Linz, Budějky, zasekaná A9, celá cesta s klimatizací

3. obrázek - nájezd od výjezdu po návrat, včetně různých couraček po Chorvatsku

 

Po návratu mám najeto 12 000 km, takže se dá říct, že motor už je slušně zajetý a níž to asi nepůjde. Ale i tak jsem se spotřebou víc než spokojený, stejně jako s celým autem.

 

 

IMG_0023.JPG

IMG_0497.JPG

IMG_0498.JPG

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Když jsme se teď vraceli z Norska, tak až do Švédska jsem měl průměr 4.8 Pak to stouplo na 5.1 no a v Německu to vyletělo přes 7. No, proč asi ;-)

Vloženo

V srpenci jsem byl v chorvatsku služební fabčou 1.2 TSI 66kW (najeto 60tis)  ,ujeto cca 2400km s vypočtenou průměrnou spotřebou 6,4l/100km. Dálnice od 140 do 180, většinou jsem to držel kolem 160.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Môj postreh toho zeleného listu je taký že mám ho nižší a spotreba je nižšia keď jazdím viac na 5 ak jazdím na 6 tak zelený list je lepšia hodnota ale spotreba vyššia trochu to neodhadli v Škodovke, predsa ak mám nižšiu spotrebu tak by to malo byť viac eco .....

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Hmm no u mna po lete ide spotreba hore...

Je to dane tym, ze momentalne jazdim 80% po meste s priemerom 6,0l.

V lete ked sme behali po vyletoch a dovolenkach, proste dlhe trasy som si jazdil za 5,2l.

Ale aj tak celkovo spokojnost, uz mi tam svieti 12500km a zatial ziadny problem s autom.

Vloženo

To ano. 150 na tempomat s občasným zpomalením na 90 a občasnou akcelerací ke 180ti znamená průměr přes 7 litrů.

 

70km po okresce s průměrem 89 km/h znamenalo průměr 7,2 l/100km.

Vloženo

No, ja se snazim jet konstantne co to jen jde. Obcas na brzdy, tomu se clovek nevyhne, ale vetsinou zvolnim uz predem a to same rozjezd. Z vyjezdu zuzeni co nejrychleji na tech 140 abych nikoho neblokoval a zaroven predjel co se da. Obcas pridam na tech tech 150-160 aby to nebyl souboj tempomatu 140 vs 139.

Prumer spotreby je nekde kolem 6.3l Dlouhodobe se to stale mota kolem 5.9-6.0l

Vloženo (editace)

Jó VETERÁNI pouze o jízdě po dálnici nikde nikdo NEPÍŠE !!!!

Přes 4000 km po dálnic jsem nejezdil. V okolí Ovy ani není povolena maximální rychlost, protože je ZVNĚNÁ !!! A navíc tady celkem hlídají rychlost. To je asi vše co jsem chtěl říct.

Stranu 110 v návodu  k obsluze ŠKODA Fabia jste si prostudovali????

Tam je vysvětleno co je GREESCORE!!!!

DSG a tempomat jezdí ÚSPORNĚ.

Editováno: , autor: ralff
Vloženo

Jasně. Ale auto se má přispůsobit řidiči a ne obráceně. A ty spotřeby co tady lítají jsou jasným důkazem nesmyslu homologačního testu. Stále platí fyzikální zákony o zachování energie. Já mám dlouhodobě 6.9. Hlavně krátké trasy a to ještě to kolikrát nenechám dusit na 4 ale vrazim tam 3. 

Vloženo (editace)
před 17 hodinami, epo napsal:

No, protoze pri dalnicnich 140 na tempomat je proste 5.2l utopie :-D

 

Tady je přehled tempomatových spotřeb (a není to rovina) se stejným motorem

85 - 95 - 105 - 110 - 115 - 120 - 130 - 140 - 150

 

 

Editováno: , autor: DEFIANT
diakritika
Vloženo (editace)

No já mám u těch mých 4008 km o 8 km/hod nižší průměrnou rychlost ale u zeleného lístečku mám o číslo 87.

U tvých 5873 km je ale u zeleného lístečku jen číslo 74 což je o 13 méně a průměrná spotřeba je 1,1 litru vyšší.

 

Editováno: , autor: ralff
Vloženo (editace)

ja som si nevsimol priamo naveznost zeleneho listocka a priemernej spotreby... dokonca pri brzdeny narasta skore... kvoli rekuperacii brzdneho ucinku...

Editováno: , autor: ronskispeed

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...