ralff Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 (editace) Tak si přečti stranu 110 v "Návodu obsluhy", aby jsi nemusel dloho hledat, tak přiládám a dal jsem pasáž o čísle u lístečku do červeného rámečku. Nemusíš si všímat, STAČÍ ČÍST !!!! Nebo si výrobce vymýšlí ???? Editováno: 23. Říjen 2017, autor: ralff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 Doufám, že za jízdy sleduješ hlavně ten lísteček... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 JISTĚ !!!! Lístečel je důležitý. Jinak Tě upozorňuji taky nato, že číselko se dá přečíst i na konci jízdy, a můžeš si vyhodnotit sám jak si jel. Uživatel ronskispeed si všímáš číselka při rekuperačním brždění ???? A ta rekuperace dělá co ??? Snad nevyrábí benzín ??? Případně že rekuperuje elektriku, tak kde máš elektromotor, který Ti násleně pomůže s rozjezdem ???? Když to "REKUPERAČNÍ" BRZDĚNÍ SNIŽUJE SPOTŘEBU. Rád se poučím a ještě raději si to přečtu někde v návodu VÝROBCE AUTA, protože všimatelů i myslitelů je plno. Ale já věřím jen psanému textu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 Na ten lístoček by som sa až tak nespoliehal.. nie vždy vysoké skóre znamená nízku spotrebu.. a naopak.. viď kolistov a môj príspevok tu: https://forum.skodahome.cz/topic/131458-spotřeba-paliva-12-tsi-66-81kw/?do=findComment&comment=2239747 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 (editace) Ad Ralff: Jasne. Ja to psal ze sveho pohledu. Ja jezdim fakt vic jak 3/4 po dalnici a vetsinou dlouhe trasy. Takhle mi to vychazi. Obcas se mi to taky propadne do papirovych spotreb, ale vetsinou je to dost nad. Oproti jinym veteranum tu, jezdim jeste celkem usporne :-) Jo a vic jak 160 jsem tim jeste nejel a i to jen chvilkove kdyz jsem se chtel rychle odnekud odklidit.. Editováno: 23. Říjen 2017, autor: epo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 24. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2017 @ralff to je tak... papier znesie... Ja pisem osobnu skusenost ako to je a nie ako to je napisane... podla navodu by som sa mal pripojit aj na smartgate a proste to nejde :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2017 před 17 hodinami, ralff napsal: JISTĚ !!!! Lístečel je důležitý. Jinak Tě upozorňuji taky nato, že číselko se dá přečíst i na konci jízdy, a můžeš si vyhodnotit sám jak si jel. Uživatel ronskispeed si všímáš číselka při rekuperačním brždění ???? A ta rekuperace dělá co ??? Snad nevyrábí benzín ??? Případně že rekuperuje elektriku, tak kde máš elektromotor, který Ti násleně pomůže s rozjezdem ???? Když to "REKUPERAČNÍ" BRZDĚNÍ SNIŽUJE SPOTŘEBU. Rád se poučím a ještě raději si to přečtu někde v návodu VÝROBCE AUTA, protože všimatelů i myslitelů je plno. Ale já věřím jen psanému textu. Princip je primitivní: http://cs.skoda-auto.com/models/hotspotdetail?HotspotName=E08 - Rekuperace brzdné energie [Citigo%2C Fabia%2C Roomster%2C Octavia%2C Yeti%2C Superb] &WebID=3682c280-f685-4c85-a54d-631bc0b9c350&Page=technology Návod výrobce auto není samospasitelný = psaný text o spotřebě tuplem. Stačí si přečíst některé příspěvky v tomto (ale i jakémkoli jiném) tématu o spotřebě. Člověk se diví, co ty lidi nutí psát evidentní nesmysly. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 24. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2017 Jsem rád, že tam není elektromotro, který rekuperovanou energii využívá k akceleraci. Takovouto rekuperaci pohybové energie už měly auta s alternátorem a i s dynamem, jenže se o tom NEPSALO. Protože při brzdění motorem se přívod benzinu uzavřel a alternátor a i dynamo dobíjely akumulátor. Tedy nic nového a převratného Pánové JÁ SU TAK ŠČASTNÝ JAKO VENCLOVSKÝ PO PŘEPLAVÁNI KANÁLU . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FFA Vloženo 26. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2017 Z tych mojich uz teda necelych 13 000km je dialnica max 1000km, takze ani nie 10%. No a na dialnici tam hodim tempomat na 129km/hod... Inak som jazdil prevazne okresky, vacsinou predpisovo a tam som sa naozaj realne dostal k spotrebe 5l. Dokonca trasy ako Terchova - Zilina som dal v pohode za 4,5l a to som nebol ziadna brzda premavky, ako som pisal vyssie, jazdim predvidavo a vacsinou predpisovo 90 -50. Takze myslim, ze na takychto trasach je priemer 5,2l v pohode. Teraz ked jazdim vacsinou v meste, v rannych kolonach ide spotreba vyssie, cez 6l, momentalne tam mam priemer 6,2l ale je to normalne. Zeleny listok nejak neriesim, tiez tam niekedy v 50tke dam radsej trojku ako stvorku. Tiez raz za cas idem auto "prevetrat", ale vtedy je spotreba asi to posledne co ma zaujima. Tak ci tak je to dlhodoby priemer pod 6l, za co som rad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepyczech Vloženo 26. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2017 Jo, kde jsou ty časy, kdy k měření spotřeby stačil klacek do nádrže (a benzín stál 2,10 Kčs/l). Ale zase na druhou stranu, ta doba a ta auta stála za h..... Dnes je to jiné svezení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veliz Vloženo 27. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2017 (editace) V 24. 10. 2017 na 18:04, ralff napsal: Takovouto rekuperaci pohybové energie už měly auta s alternátorem a i s dynamem, jenže se o tom NEPSALO. Protože při brzdění motorem se přívod benzinu uzavřel a alternátor a i dynamo dobíjely akumulátor. Tedy nic nového a převratného. Ten převrat zřejmě spočívá v inteligentní nabíjecí soustavě. Obyčejný alternátor zatěžuje motor v závislosti na okamžité spotřebě proudu a stavu vybití akumulátoru, tedy klidně dobíjí maximálním proudem i při akceleraci. Rekuperační alternátor zatíží motor při brzdění a malé zátěži motoru hodně (dobíjí maximálním proudem), zatímco při akceleraci třeba vůbec, protože v ten okamžik vykrývá spotřebu proudu akumulátor. Akumulátor se opět dobije při brzdění, při jízdě s kopce (malá zátěž motoru) atd. Tento systém skutečně může snížit spotřebu, otázkou je, jestli si na sebe vydělá (vyšší pořizovací cena auta, vyšší cena akumulátoru v případě výměny, vyšší cena alternátoru v případě výměny atd.). V tomto případě jsem spíše skeptický. Vyšším stupněm rekuperace je tzv. mild hybrid, kdy motor-generátor např. integrovaný do převodovky pomůže při akceleraci spalovacímu motoru a zároveň funguje jako startér i alternátor. Editováno: 27. Říjen 2017, autor: veliz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 27. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2017 (editace) nahodou nevi nekdo, kdy je ta rekuperace aktivni? Nekde jsem cetl, ze pry jen kdyz je aktivovany SS. Editováno: 27. Říjen 2017, autor: Bikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 27. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2017 Tato diskuze o S/S je tady už za hranicí tématu a je to rozebráno jinde. A ta rekuperace funguje stále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 28. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2017 Čau kluci. Poslední dobou jezdím jen město takže spotřeba trochu vyšší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 29. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2017 Jo jo. Město a krátká trasa a dopadne to takhle. Ráno jedu za 5,5-6, odpoledne zpět stejná trasa 7-8. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumpo Vloženo 31. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2017 Dneska 85km po okreskach opravdu hodne svizne, chvilema i 180kmh... prumer 8.0... cesta zpet stejna trasa na pohodu lehce nad limit za 5.1... spokojenost.... teplota oleje max na 108st... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 31. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2017 Asi upravíme, máš moc malou spotřebu.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 31. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2017 (editace) trochu dlouhodobejsi statistika Editováno: 31. Říjen 2017, autor: Bikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 2. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2017 (editace) Ale jo, jde to, když se chce. Město + okreska, tempomat na 90. Dlouhodobá statistika po 64999 km je 6,93 l/100km. Editováno: 2. Listopad 2017, autor: mp390 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 3. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2017 Jízdu v koloně to považuje za EKO kdybych jel v té koloně hodinu tak to snad aji atakuje 90 protože to co minuta poskočilo o bodík nahoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 3. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2017 Aj pri odstavenom aute s bežiacim motorom ide skóre hore. Čiže čím menej mačkáš plyn, tým viac eko si? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 3. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2017 Tohle skóre někdo opravdu sleduje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 3. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2017 (editace) aj ked brzdis ide hore :-) dole donovalmi podla mna skore 101 Editováno: 3. Listopad 2017, autor: ronskispeed Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 3. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2017 (editace) To je divné co???? 101 určitě NE. Maximálně 100. Jedině za VELKÉ VLASTENECKÉ VÁLKY se může dostat přes 100, steně jako v tomto případě může být i sinus větší než 1. Editováno: 3. Listopad 2017, autor: ralff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 3. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2017 @ralff nepochopeny vtip? :-) za komousov sa plany plnili na 120% 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.