Přejít na obsah

spotřeba paliva 1.2 TSI 66-81kw


Majký

Doporučené příspěvky

Tak si přečti stranu 110 v "Návodu obsluhy", aby jsi nemusel dloho hledat, tak přiládám a dal jsem pasáž o čísle u lístečku do červeného rámečku.

Nemusíš si všímat, STAČÍ ČÍST !!!!

Nebo si výrobce vymýšlí ????

 

FUNKCE DRIVE GREEN NÁVOD str 110.jpg

Editováno: , autor: ralff
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JISTĚ !!!! Lístečel je důležitý. Jinak Tě upozorňuji taky nato, že číselko se dá přečíst i na konci jízdy, a můžeš si vyhodnotit sám jak si jel.

 

Uživatel ronskispeed  si všímáš číselka při rekuperačním brždění ???? 

A ta rekuperace dělá co ??? Snad nevyrábí benzín ??? Případně že rekuperuje elektriku, tak kde máš elektromotor, který Ti násleně pomůže s rozjezdem ???? Když to "REKUPERAČNÍ" BRZDĚNÍ SNIŽUJE SPOTŘEBU.

Rád se poučím a ještě raději si to přečtu někde v návodu VÝROBCE AUTA, protože všimatelů i myslitelů je plno. Ale  já věřím jen psanému textu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad Ralff: Jasne. Ja to psal ze sveho pohledu. Ja jezdim fakt vic jak 3/4 po dalnici a vetsinou dlouhe trasy. Takhle mi to vychazi. Obcas se mi to taky propadne do papirovych spotreb, ale vetsinou je to dost nad. Oproti jinym veteranum tu, jezdim jeste celkem usporne :-)

Jo a vic jak 160 jsem tim jeste nejel a i to jen chvilkove kdyz jsem se chtel rychle odnekud odklidit..

Editováno: , autor: epo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, ralff napsal:

JISTĚ !!!! Lístečel je důležitý. Jinak Tě upozorňuji taky nato, že číselko se dá přečíst i na konci jízdy, a můžeš si vyhodnotit sám jak si jel.

 

Uživatel ronskispeed  si všímáš číselka při rekuperačním brždění ???? 

A ta rekuperace dělá co ??? Snad nevyrábí benzín ??? Případně že rekuperuje elektriku, tak kde máš elektromotor, který Ti násleně pomůže s rozjezdem ???? Když to "REKUPERAČNÍ" BRZDĚNÍ SNIŽUJE SPOTŘEBU.

Rád se poučím a ještě raději si to přečtu někde v návodu VÝROBCE AUTA, protože všimatelů i myslitelů je plno. Ale  já věřím jen psanému textu.

Princip je primitivní: http://cs.skoda-auto.com/models/hotspotdetail?HotspotName=E08 - Rekuperace brzdné energie [Citigo%2C Fabia%2C Roomster%2C Octavia%2C Yeti%2C Superb] &WebID=3682c280-f685-4c85-a54d-631bc0b9c350&Page=technology

 

Návod výrobce auto není samospasitelný = psaný text o spotřebě tuplem. Stačí si přečíst některé příspěvky v tomto (ale i jakémkoli jiném) tématu o spotřebě. Člověk se diví, co ty lidi nutí psát evidentní nesmysly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem rád, že tam není elektromotro, který rekuperovanou energii využívá k akceleraci.

Takovouto rekuperaci pohybové energie už měly auta s alternátorem a  i s dynamem, jenže se o tom NEPSALO.

Protože při brzdění motorem se přívod benzinu uzavřel a alternátor a i dynamo dobíjely akumulátor.

Tedy nic nového a převratného

Pánové JÁ SU TAK ŠČASTNÝ JAKO VENCLOVSKÝ PO PŘEPLAVÁNI KANÁLU .:D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z tych mojich uz teda necelych 13 000km je dialnica max 1000km, takze ani nie 10%. No a na dialnici tam hodim tempomat na 129km/hod...

 

Inak som jazdil prevazne okresky, vacsinou predpisovo a tam som sa naozaj realne dostal  k spotrebe 5l. Dokonca trasy ako Terchova - Zilina som dal v pohode za 4,5l a to som nebol ziadna brzda premavky, ako som pisal vyssie, jazdim predvidavo a vacsinou predpisovo 90 -50. Takze myslim, ze na takychto trasach je priemer 5,2l v pohode.

 

Teraz ked jazdim vacsinou v meste, v rannych kolonach ide spotreba vyssie, cez 6l, momentalne tam mam priemer 6,2l ale je to normalne.

Zeleny listok nejak neriesim, tiez tam niekedy v 50tke dam radsej trojku ako stvorku. Tiez raz za cas idem auto "prevetrat", ale vtedy je spotreba asi to posledne co ma zaujima.

 

Tak ci tak je to dlhodoby priemer pod 6l, za co som rad. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 10. 2017 na 18:04, ralff napsal:

 

Takovouto rekuperaci pohybové energie už měly auta s alternátorem a  i s dynamem, jenže se o tom NEPSALO.

Protože při brzdění motorem se přívod benzinu uzavřel a alternátor a i dynamo dobíjely akumulátor.

Tedy nic nového a převratného.

 

 

Ten převrat zřejmě spočívá v inteligentní nabíjecí soustavě. Obyčejný alternátor zatěžuje motor v závislosti na okamžité spotřebě proudu a stavu vybití akumulátoru, tedy klidně dobíjí maximálním proudem i při akceleraci. Rekuperační alternátor zatíží motor při brzdění a malé zátěži motoru hodně (dobíjí maximálním proudem), zatímco při akceleraci třeba vůbec, protože v ten okamžik vykrývá spotřebu proudu akumulátor. Akumulátor se opět dobije při brzdění, při jízdě s kopce (malá zátěž motoru) atd. Tento systém skutečně může snížit spotřebu, otázkou je, jestli si na sebe vydělá (vyšší pořizovací cena auta, vyšší cena akumulátoru v případě výměny, vyšší cena alternátoru v případě výměny atd.). V tomto případě jsem spíše skeptický. Vyšším stupněm rekuperace je tzv. mild hybrid, kdy motor-generátor např. integrovaný do převodovky pomůže při akceleraci spalovacímu motoru a zároveň funguje jako startér i alternátor.

Editováno: , autor: veliz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...