Marek Szeliga Vloženo 12. Únor 2015 Sdílet Vloženo 12. Únor 2015 Zdravim, řeším tady jeden problém s mazánim na výše uvedeném vozidle. Motor vařil vodu. Po sundání hlavy jsem zjistil, že se musí na hlavě opravit sedla na PD vstřikovačích a jsou vydřené kluzné pouzdra na vačce, zdvihátka atd., po opravě hlavy a nastrojení vše v pořádku, až na značné pískání turba. Pro jistotu jsem změřil tlak na na mazání turba a ejhle problém!!!! mazací tlak na volnoběh 3,8 BAR !!!! Nic méně jsem změřil tlak ještě na jímce oleje (čidlo mazání) a tlak na volnoběh 4,0BAR !!! Po zatížení motoru cca 2500ot mazání stále 4,0 BAR. Chámu že je to špatně kvůli vačkám atd., ale řešil už někdo z vás čím je to způsobené???? Zřejmě přepouštěcím ventilem na čerpadle. Dá se to opravit, nebo se musí vyměnit ???? Díky za názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 kolik to ma nalitano?kolik ma byt spravny tlak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Szeliga Vloženo 13. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 Na tachometru je 168789, ale je to stočený, nevím o kolik, protože je to vymazaný ze všech jednotek. |Správný tlak na volnoběh by měl být 0,85bar při 2000 ot = 2,5 bar a na max výkon 7 bar. Já ten tlak mám pořád stejný 3,8 až 4,2 max. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš 1997 Vloženo 6. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2018 V 13. 2. 2015 na 22:35, Marek Szeliga napsal: Na tachometru je 168789, ale je to stočený, nevím o kolik, protože je to vymazaný ze všech jednotek. |Správný tlak na volnoběh by měl být 0,85bar při 2000 ot = 2,5 bar a na max výkon 7 bar. Já ten tlak mám pořád stejný 3,8 až 4,2 max. Jak jste to nakonec vyresil byl to pretlakac dole na cerpadle ? Nebo nejaky jiny problem neni mi to schopny ani natlacit hydra uz jsem z toho vyrizenej auto jsem koupil havarovany s tim ze si udelam plecharinu mezi tim co zahucelo asi 11tis do motoru par problemu vyreseno ale jak to neni schopny natlacit tak to pocvakava a v nizkych otackach nez se to sebere tak to rechta jak to neni schopny vymezit vule mezi vackou a ventilem prosim o radu diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přemo Vloženo 30. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2020 Chlapi chci se zeptat,na octave bmm 103kw mi sem tam vyskoci chyba na maxidotu nizky tlak oleje vypnout motor bla bla bla klasika,ale mito rozsviti a hned zhasne a nesviti mi ani kontrolka utoho na budikach jen maxidot to napise a zhasne a nic..jedu dal uz sem stim takhle najel neco a vklidu vse,ted hl budu resit pribyvani oleje videl bych to na tandem,nebo mate skusenost jak rozlisit jestli to delaji vstriky nebo cerpadlo??najeto 340tis spis vic neco stoceno,ale motor krasne chyta tichy vstriky neklepou auto nekouri vubec proste vse vpohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.