Listopad 21, 20168 r Autor chalani čo všetko sa mení pri prvom oficiálnom servise pri 30t tí ktorí ste ho už absolovali, či sa oplatí priniesť si aj filtre alebo len olej. dik za odpoveď
Listopad 21, 20168 r Ak ti dovolia vlastny olej, tak ja by som uz nesockoval a neprehanal aj s vlastym olej.flitrom, stierace + ostrekovace si sam vymenis im povedz.
Listopad 21, 20168 r Není to nějak málo při servisce po dvou letech jen kabinový filtr a olej? Co palivový, vzduchový atd?
Listopad 21, 20168 r Palivový filtr u motorů TSI nemá předepsaný interval výměny, vzduchový filtr výrobce nařizuje měnit obvykle po 60 tkm nebo dokonce až po 90 tkm (dle typu motoru a vozu).
Listopad 22, 20168 r před 12 hodinami, RDMBR napsal: Není to nějak málo při servisce po dvou letech jen kabinový filtr a olej? Co palivový, vzduchový atd? To nebylo po 2 letech, ale po 30tis km, resp. u me trochu vic no... Jinak potkavacka se menila, protoze odesla tesne pred tim, takze jsem ten ukon s radosti prenechal servisu
Listopad 22, 20168 r a co brzdova kapalina? A jakto ze ten vzduchovy az nekdy kolem 60tis? Nekdy sem tu cetl ze je lepsi ho zaroven vymenit i pri vymene oleje, kdyz je auto vetsinou ve mestskym provozu
Listopad 22, 20168 r Brzdovka jsou pevně dva roky. A vzduchový filtr měň, kdy uznáš za vhodné - klidně ho můžeš vytáhnout a podívat se jak vypadá.
Listopad 22, 20168 r ještě sem našel: Při každé prohlídce: Zkontrolovat zda není překročeno datum použitelnosti autolékárničky. Zeptat se zákazníka, zda si přeje vyměnit stírací lišty. Zeptat se zákazníka, zda si přeje naplnit náplň do ostřikovačů (čisticí a nemrznoucí kapalinu). Informovat zákazníka o nedostatcích vyžadujících opravu, které byly zjištěny během prohlídky. Přečíst paměť závad všech systémů Vynulovat ukazatel servisních intervalů Kontrola funkce vložky zámku Zkontrolovat funkci střešního okna a namazat vodicí lišty Motorový olej: vypustit nebo odsát, vyměnit olejový filtr, nalít nový olej Zkontrolovat akumulátor Zkontrolovat znečištění oddělovacího prostoru, případně vyčistit Vyměnit čistič paliva - vznětový motor při provozu na naftu, která neodpovídá normě DIN EN 590 (každých 30 000 km) Zkontrolovat množství brzdové kapaliny, případně doplnit Zkontrolovat brzdovou soustavu na netěsnosti a poškození Zkontrolovat tloušťku brzdového obložení Zkontrolovat tlak vzduchu v pneumatikách (včetně rezervního kola) - případně tlak upravit Zkontrolovat druh a způsob opotřebení pneumatik (včetně rezervního kola) Zkontrolovat a zapsat hloubku profilu pneumatik (včetně rezervního kola) (PL..., PP..., ZP..., ZL..., REZ...) Zkontrolovat datum použitelnosti sady pro opravu pneumatik (je-li ve výbavě) Zkontrolovat ochranný nátěr spodku a lak karoserie Zkontrolovat tažné zařízení (s odnímatelným ramenem - výrobce Profsvar) Vyměnit prachový a pylový filtr pro prostor cestujících: Výměna (každých 60 000 km nebo 2 roky) Zkontrolovat funkci všech spínačů elektrických spotřebičů, ukazatelů a ovládacích prvků - každých 60 000 km nebo 4 roky Zkontrolovat funkci stíračů a ostřikovačů skel a stav stíracích lišt, příp. seřídit a doplnit kapalinu - každých 60 000 km nebo 4 roky Pohledová kontrola motoru a dílů v motorovém prostoru na netěsnosti a poškození - každých 60 000 km nebo 4 roky Zkontrolovat a zapsat mrazuvzdornost chladicí kapaliny ...... °C, těsnost chladicí soustavy, případně doplnit chladicí kapalinu - každých 60 000 km nebo 4 roky Řemen alternátoru - zkontrolovat stav a u motorů bez napínací kladky zkontrolovat také napnutí - každých 60 000 km nebo 4 roky Pohledová kontrola převodovky, hnacích hřídelů a ochranných manžet kloubů na netěsnosti a poškození - každých 60 000 km nebo 4 roky Zkontrolovat kulové čepy a ochranné manžety na netěsnosti a poškození - každých 60 000 km nebo 4 roky Zkontrolovat vůli, upevnění a vlnovcová těsnění hlavic spojovací tyče - každých 60 000 km nebo 4 roky Zkontrolovat výfukový systém na netěsnost, poškození a upevnění - každých 60 000 km nebo 4 roky 6stupňová automatická převodovka 09G: zkontrolovat, případně doplnit ATF - každých 60 000 km nebo 4 roky Vyměnit olej a filtr: 6stupňová převodovka DSG - každých 60 000 km Zkontrolovat, případně seřídit světlomety - každých 60 000 km nebo 4 roky Promazat mechanizmus zámku víka motorového prostoru - každých 60 000 km nebo 4 roky Nálepku „Příští servisní prohlídka“ nalepit na bok panelu přístrojové desky (na straně řidiče) a označit termín příští prohlídky, tzn. podle ukazatele nebo časový a kilometrový termín Každé 2 roky Výměna brzdové kapaliny (vozy do MR 2010) Prachový a pylový filtr pro prostor cestujících: Výměna (vozy, které najedou méně jak 60 000 km za 2 roky)
Listopad 22, 20168 r Nalepky jsem si nevsiml, ale vzhledem k tomu, ze to hlasi PP... Na sterace se me ptali uz ted po tech 30ti, ostrikovace dolili automaticky (aspon to deci, aby mohli fakturovat, protoze jsem doleval den predtim) a jinak pokazde kdyz tam s necim prijedu, tak kontroluji STK. Nj, jestlipak mi kontrolovali tazne? Uz bych tam potreboval pridat trochu vazeliny Upraveno Listopad 22, 20168 r od epo
Listopad 22, 20168 r Zeptám se jinak, co byste si nechali udělat nebo udělali na servisce po dvou letech? Budu mít tak cca 20000 nalítáno a olej sem měnil při 10ti. Jinak jezdím většinou město 70% krátké trasy a zbytek okresky.
Listopad 22, 20168 r ok tak to skusime jednoduchsie: 1. Zdvihnes telefon alebo tablet alebo laptop a objednas sa do autorizaku, mozno vypytaju VIN, to je ta blazniva skupinka cisiel a pismen v technickom preukaz, ktory ti dali na dopravnom. 2. Prides do servisu v dohodnuty cas, mozno ta uvita recepcna, ak je pekna a si slobodny tak trosku poflirtuj, zamavaj klucmi nech vie ze to mate kde robit a vypytaj si kapúčo. Ak je skareda alebo si zadany alebo oboje tak rovno preskoc ku kapúču. 3. Prijmaci technik bude do pocitaca pomalicky tukat vsecky dolezite udaje, povedz mu ze v kufri je pripraveny olej (vyber oleja ti poradia miestni triboštamgasti), dorazne mu naznac ze nie si kkt a ze si vies sam kupit stierace a pockat na XXL v Lidli aby si kupil zmes do ostrekovacov. 4. Pravdepodobne ti fuknu na nahodne miesta nejaku vazelinu a nauctuju si drobne 5. Pravdepodobne ti fuknu na brzdy cistic a nauctuju si drobne 6. Baterku ti skontroluju ci kope 7. Ak prdis v aute, ocenis ze ti vymenia kabinovy. Najlepsi na prdy je uhlikovy. 8. Ak si vyhadas nejake nahradne auto, nezabudni zaparkovat krasnym driftom rovno pred vchod, zmurkni na recepcnu, zaplat, a chod domov.
Listopad 22, 20168 r To se během dolejvání protočí komplet nová chladící kapalina tak s tím asi počítaj
Listopad 22, 20168 r Tak hladinu si člověk zkontroluje sám, ale mrazuvzdornost popřípadě těsnost si jen tak nezjistíš...a na to mi 4 roky osobně přijdou moc,ale třeba se mýlím. Měl jsem s tím problém u jinýho auta sice, ale po zvýšení hlasu mi dolili kapalinu na správnou hodnotu (až zpětně jsem zjistil že byli nejspíš v právu oni), ale jde o princip.
Listopad 23, 20168 r před 14 hodinami, Ne Dy napsal: To se během dolejvání protočí komplet nová chladící kapalina tak s tím asi počítaj Kam by se jí 4 litry měly ztratit?
Listopad 23, 20168 r Četl sem že chladící kapalina zelená, modrá G11 se u starších aut měla měnit co 3 roky ale nová růžová G12, resp. už dneska G13 se doporučuje měnit co 5 let, ikdyž VW uvádí že je doživotní.. Ale zaujal mě ten akumulátor pro poplašné zařízení 5 let. Ten se kde se nachází?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.