Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

mimoxx:

Napriek tomu, ze je to turbo, tak EA211 ma prekvapilo ako vyssie otacky tomu nerobia problem a aku chut to ma. Ked to porovnam s 1,4 16V AUA 55kW. To TSI ide rovnako dobre hore ako 16V ak nie trochu dravsie.

Tak kazde TSI je pocitovo lepsie ako atmo. 1,4 a k tomu len 55kW, iked je pravda ze nez nastupi turbo, od volnobehu po max.1500ot. je ta 1,4 lepsia, lebo ma lahsie sprevodovanie. A to EA211 je tiez 16V, tak ako to myslis?

Či bude turbo tak spoľahlive jak atmosfera uvidím...turbo kupujem prvý krát

Fero, si robis srandu, samozrejme, ze to turbo nebude uz z principu tak spolahlive, kedze je tam viac komponentov a tiez viac namahanych a takisto funguju aj Murphyho zakony..."Ak sa nieco moze pokazit, tak si pis, ze sa to aj pokazi!" :D

Upraveno od mimoxx

Zase to nedramatizujte. Určitě by se našlo mnoho extrémně nespolehlivých atmosfér, stejně tak mnoho spolehlivých turbomotorů.

Samo, ze mas pravdu, take prve HTP bola atmo. a s tiez tolko problemami ako prve TSI, ale "Nemaj velke ocakavania a nebudes sklamany!" :kol-28: Nove TSI s remenom su uz o tridu lepsie, tiez by som bral.

Moje bývalá FII 2009 má taky HTP, najeto 73 tis. km a motor je pořád v pořádku. Závady byly vlastně jenom 2 - vadná vodní pumpa a vadná vodící kladka řemenu. Problémy s rozvody, katalyzátorem, podpálenými ventily či jinými prvky motoru žádné.

Mp390: veď ti píše že PRVÉ HTP, tak prečo dávaš za príklad HTP z roku 2009?

My máme doma HTP z roku 2004 40kw, takže naozaj jedno z tých skorších a zatiaľ žiadny problém (možno malý nájazd ešte 105000km)

Pánové, nedělejte v tom tady bordel. HTP nechte být, to sem vůbec nepatří.

Pawouku, nechapu, ty mas oci vsude, ses jako profi "Inkvizitor" :kol-47:, dam jen priklad pro ilustraci a hned napomenuti, samo plati hlavne aj pro ty dva... :kol-28:

Já totiž moc dobře vím, jak to končí, respektive nekončí. A proto se musí zasáhnout hned.  :kol-22:

  • 1 rok později...

Ahojte zajtra idem pozrieť Rapid spaceback 1.2 TSI 77kw,  je vyrobená 12/2013 a kód motora CBZB a chcem sa opýtať ci aj pri tomto ročniku je stale problem s tými neštastnými rozvodami a či ma tento motor este stále reťaz alebo už ma remeň? dakujem za odpovede :)

Ale vzhľadom na rok výroby si nemal mať s motorom žiaden vážny problém. Netvrdím, že sem-tam sa nejaký problém nevyskytol aj u Rapida, lebo určite sa nejaký nájde, ale kým prišiel Rapid, a hlavne Spaceback na trh, problémy s reťazou sa už dávno vychytali. Problém s reťazou u Škodovky malo hlavne duo Fabia II/Roomster (hlavne do dátumu výroby 18.6.2011) a potom ešte z časti Yeti a Octavia II. U pomerne nového Spacebacka by som sa reťaze vôbec nebál.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.