Přejít na obsah

Rozvody a vodní pumpa


krysolet007

Doporučené příspěvky

Doživotní, jako třeba olej v převodovce, má se pouze kontrolovat po 90 tkm každých 30tkm jeho stav. Jelikož je papírová životnost auta 150 tkm, tak to v některých origo servisech mění buď klasika po 90 tkm, nebo max po 150 tkm. Já měnil pro sichr ve 145tkm, ale auto jsem kupoval ve 115 tkm a servisce nevěřím. Jinak mám v plánu výměnu cca po 100tkm, jestli auto tak dlouho budu mít. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zdravim,

otázka na ty, co u tohoto motoru měnili rozvody. Měnili jste i vodní pumpu, z důvodu změny tlakových poměrů na kola po výměně řemene a možnému zadření ložiska vodní pumpy? Ptal jsem se ve dvou autorizovaných servisech Škoda, v jednom mění vodní pumpu s rozvodama automaticky, v druhém se na mě tvářili nechápavě, proč jako. Jakou máte zkušenost vy?

Díky za odpovědi.

Editováno: , autor: Sharky487
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě měnili minimálně svíčky a brzdovku. Možná dolévali chladící kapalinu (nevim kolik jí vyteče při výměně pumpy). Auto vyzvedával otec a já ho ještě neviděl, víc napíšu, až budu mít v ruce fakturu.

EDIT: pro dusan.k: 2500,- sada rozvodů, 1300,- vodní pumpa, 1400,- prace (zaokrouhleno). Jinak si naúčtovali třeba 1000,- jen za samotnou intervalovou prohlídku..

Editováno: , autor: Sharky487
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ono se to postupně furt zhoršovalo, žralo to olej dost, od nějakých 30 tisíc km, no a v 130t km to bylo neúnosné, 1l na 1000km. Čím dál častěj to jelo na 3 válce. Tak se to muselo vyměnit. Zajímavé že jsem sehnal motor který je tušim 2005, najeto máí asi víc jak můj a čeká mě první výměna za chvilku a nedolil jsem ani kapku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, zrovna o víkendu mi kamarád mechanik dělal rozvody, hodil tam tyto, pokud se nepletu http://www.carsshop.cz/nahradni-dily/sada-rozvodoveho-remene-s-vodni-pumpou-ina-23/rozvodove-sady-8602. Respektive ta značka INA je prý docela kvalitní.

 

Měl jsem podobný problém, bralo to litr na cca 1500 km a to už bylo drahé dotování. Zatím jsem s nimi najel jen pár desítek km, ale snad to bude v pohodě. 

 

V tom eshopu vidím ještě další značky, Gates to je prý taky dobrá kvalita a nevíte co Koyo a Febi? Já spíš pro zajímavost, ať vím pro příště (což snad bude za dlouho)..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem podobný problém, bralo to litr na cca 1500 km a to už bylo drahé dotování. Zatím jsem s nimi najel jen pár desítek km, ale snad to bude v pohodě. 

Ale rozvody nemají vliv na spotřebu ojele, jestli tě dobře chápu, píšeš v celém textu o dvouch věcech.

Editováno: , autor: senky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, omlouvám se, nějak jsem to zplácal dohromady.. Ohledně rozvodů jsem odpovídal Sharkymu, ohledně oleje krysoletovi. Polepším se, příště to napíši srozumitelně a přehledně :)

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj bezprostředně předcházející příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...
  • o 9 měsíců později...

Ahoj,

 

vzhledem k nájezdu necelých 165 tis. km (motor BSE) chceme nechat vyměnit rozvody.

 

Teď v červenci současně uplyne roční lhůta na výměnu motorového oleje.

Musí se motorový olej u tohoto motoru měnit společně s výměnou rozvodů a vodní pumpou? Nebo je to na sobě zcela nezávislé?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 27. 6. 2018 na 9:07, Rocker napsal:

Ahoj,

 

vzhledem k nájezdu necelých 165 tis. km (motor BSE) chceme nechat vyměnit rozvody.

 

Teď v červenci současně uplyne roční lhůta na výměnu motorového oleje.

Musí se motorový olej u tohoto motoru měnit společně s výměnou rozvodů a vodní pumpou? Nebo je to na sobě zcela nezávislé?

 

U rozvodů se mění/vypouští jen chladicí kapalina, olej měnit nemusíš (aspoň tak to dělal můj mechanik). Ale pokud je to rok, stejně bych to udělal, ať máš pokoj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

barbuja: Díky za info. Vzhledem k tomu, že mezitím zase přestala chladit klimatizace a nechci ji už co rok nechat nově plnit, budu muset  nechat zkontrolovat, kudy z ní uniká chladivo. Pokud by se třeba musel měnit kondenzátor klimatizace (před chladičem), předpokládám, že jeho případná výměna není podmíněna současnou výměnou chladící kapaliny v normálním chladícím okruhu motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chladici okruh motoru se pri vymene kondenzatoru klimatizace vubec nerozpojuje. ;)

 

EDIT: I kdyz ted mi doslo, ze jsou vlasnte 2 moznosti vymeny. Bud jdes smerem od narazniku a chladic nemusis odpojovat (tak jsem to delal ja, proto jsem si to hned vybavil timto zpusobem), nebo jdes smerem od motoru a chladic odpojujes (toto je myslim i oficialni postup popsany v dilenske prirucce).

Editováno: , autor: LucasCZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...