Přejít na obsah

Prodloužení záruky / záruka mobility plus


atnarfus

Doporučené příspěvky

Někdy od konce loňského roku nabízí Škodovka za tisicikorunový příplatek tzv. záruku mobility plus (pozor nezaměnovat s prostou zárukou mobility). Prezentují to jako pětiletou záruku s omezením na 100k km. Nikde jsem o tom nenašel žádné podrobnosti. Nevíte o tom někdo něco víc?

Ani prodejce mi nebyl schopen vysvětlit, proč vlastně dál nabízejí prodlouženou záruku na čtyři roky za několik tisíc korun, kdyt za pouhou tisícovku je záruka pětiletá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někdy od konce loňského roku nabízí Škodovka za tisicikorunový příplatek tzv. záruku mobility plus (pozor nezaměnovat s prostou zárukou mobility). Prezentují to jako pětiletou záruku s omezením na 100k km. Nikde jsem o tom nenašel žádné podrobnosti. Nevíte o tom někdo něco víc?

Ani prodejce mi nebyl schopen vysvětlit, proč vlastně dál nabízejí prodlouženou záruku na čtyři roky za několik tisíc korun, kdyt za pouhou tisícovku je záruka pětiletá.

Odpověď je jednoduchá a mnozí nad tím asi budou kroutit hlavou, ale je to tak. 5-ti letou záruku za 990 kč dostaneš ty jako maloodběratel. Velcí odběratelé flotil atd. na ni nemají nárok a nedostanou ji, musí si připlatit za tu dražší. Proto stále vidíme existenci dvou nelogicky různě drahých příplatků za prodloužení záruky, jejich smysl není nikde, alespoň si to myslím, ani malým písmem vysvětlen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pětiletá záruka ve formě: mobility plus , je platná pouze při servisování vozu v autorizovaném servisu. V moment kdy nedodžíte termíny servisních ukonu a nebudete jezdit do autorizovaného servisu záruka zaniká a zůstává standardní (2 roky či přikoupená standardní delší) případně dokoupená viz Mr.Pavka. Z toho vyplývá že Mr.Pavka do autorizovaného servisu jezdit nemusí protože má dokoupenou záruku standardní.

 

Na druhou stranu s autem s jakoukoli zárukou bych prostě vybral dobrý autorizovaný servis a jezdil tam dokud neskončí. Proč se s nimi pak zbytečně dohadovat že ten garážník co mi dal štempl skutečně používá správné postupy a díly.

 

A v době elektronických servisních knížek už vůbec..

 
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To: Veterán

Tak nějak mi to jeden prodejce vysvětloval. Mobilita plus nejde objednat vždy, uváděl například fleetová auta.

 

To: Tector

Nestudoval jsem úplně podrobně podmínky prodloužené záruky, ale při servisu mimo značnový servis bych na úspěch případné reklamace mnoho nesázel. K mobilitě plus jsem nikde žádné podmínky nenašel, ani prodejci je nemají, tak je to celé na vodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kolista: u ročních vozů je tato záruka standartem a povinností prodejců, bez této záruky nelze roční vůz koupit. Myšleno 4 roky od první registrace.

flacek: neočekával bych problémy v případě řádného servisování v síti ŠA, máš prostě prodlouženou záruku za 990,-na roky s omezením na kilometry., narozdíl od mikrovlnek(KIA a pod :kol-48: ) bez háčků a kliček. Ta dražší záruka, kterou známe z dřívější doby dnes platí pouze pro flotily, které nemají na tu za 990,- nárok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak budu jezdit pouze do ŠA servisu, mě je to ve výsledku jedno protože v Praze jsme nenašel žádný garážový servis se kterým bych byl spokojenej. Ročně mám nájezd max 15tkm takže za těch 5let to bude odhadem do 80tkm a to by se případná vada projevila. Až skončí záruka tak pokud se nic nebude dít pojedu opět do ŠA na klasické garančky nebo olej ale jakmile by přišla větší oprava hold nebud dál prodlužovat mobiltu a dám to známému co dělá auta doma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tector- No. Čoveče. Čim víc se zajímám o to jaký sou dardy za záruční servisy a některý dílenský úkony, tim víc mě začíná srát, že jsem si dokoupil tu 4 letou záruku. A dokonce mě začíná srát, že jsem kupoval úplně nový auto za jehož cenu bych měl vyvoněnou 4 letou ojetinu možná o třídu vejš..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To sm si taky všimnul. Můj problém byl ten, že když sem koukal po novém autě, tak sem neměl žádného známého, kterej by mi poradil při koupi nějakýho lehce jetýho staršího.

Tak sem prostě musel jít do funglovky kde si je člověk jistej, že s tim nikdo nedělal žádný prasárny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak protože se to týká i mne , tak slovy prodejce je to prodloužení klasické záruky na celé vozidlo tak jak to je na dva roky. Pět  let,nebo 100Tkm podle toho co příjde dřív. Nevztahuje se pochopitelně na spotřební věci. Samozřejmě, že základ je servis škoda, což mají zajímavě nastaveno. Poprvé jdu po dvou letech a potom každý rok. (není tím myšlena výměna oleje), Takže si příjdou na své. Jestli to absolvovat, či ne,záleží na každém. Já tedy ty km určitě nenajezdím. Ale pro toho kdo jezdí hodně, tak to může být  dost zajímavé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Tak mi to vysvětloval prodejce ohledně záruky když jsem chtěl vypočítat předběžné náklady na údržbu za těch 5 let.Oni  si taky potřebuji přijít na své. Nikde není nic zadarmo, respektiva za 900kč Ono to tak i vychází. První po dvou letech, (např. čistění bubnů brzd),třetí rok např. výměna brzdové kapaliny , čtvrtým rokem svíčky.........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...