Capri Vloženo 20. Březen 2015 Sdílet Vloženo 20. Březen 2015 Zdravím všechny, Mám takovej menčí problém s elektrikou v Roomster 1.2Tsi 2010 FL Pokud jedu a rychle škubnu volantem tak se mi vypnou a zase zapnou budíky. Pokud stojím na místě tak se to neděje děje se to pouze při jízdě. Zde jsem to i natočil https://youtu.be/r0hzFE-7G3A Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 20. Březen 2015 Sdílet Vloženo 20. Březen 2015 noooo to je vcelku blba zavada.. autoelektrikar? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capri Vloženo 20. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2015 zatím mě to nějak neruší a neomezuje ale rád bych se toho zbavil Autoelektrikáře žádnýho neznám a trochu mám strach že pokud to někam dám tak to zprasej ještě víc a já se nedoplatim. Mám se servisama blbý zkušenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvitek Vloženo 20. Březen 2015 Sdílet Vloženo 20. Březen 2015 to bude uvolněná patice někde mezi budíkama a přístrojovkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capri Vloženo 20. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2015 to je pravda to by mohlo být. budíky lze vyndat nějak jednoduše ? nebo se musí rozebrat pul palubky ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 20. Březen 2015 Sdílet Vloženo 20. Březen 2015 Kdyby to byl uvolněný konektor, nebo něco jiného, tak by to mělo reagovat stejně taky na otřesy. Zkus jen bouchnout do volantu, nebo do přístrojovky. Mně se zdá že to bude stabilizací napájení té přístrojovky, a že to ovlivňuje pokles napětí když zabere posilovač řízení. Ten má největší odběr, a když točíš volantem tak normálně pohasínají i žárovky ve světlech. Dělá to i s nenastartovaným motorem? Jen zapnuté zapalování. Nebo odpojit ten posilovač (pojistku na baterce). Bude to sice psát chybu o nefunkčním posilovači, ale budíky by ukazovat měly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capri Vloženo 20. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2015 (editace) Dělá to jen za jízdy tudíž bych tipoval že jelikož motor není na volnoběhu a dobíjí bude pokles napětí lépe regulovaný Editováno: 20. Březen 2015, autor: Capri Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 20. Březen 2015 Sdílet Vloženo 20. Březen 2015 Takže když stojíš s nastartovaným motorem na volnoběhu to nedělá? A když stojíš a zvýšíš otáčky? A nabíjení máš v pořádku, nepřebíjí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capri Vloženo 21. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. Březen 2015 naposledy když jsem měl napíchnuto a koukal jsem na Live data tak bylo nabíjení OK ( cca 14dní zpět) tohohle jsem si všiml náhodou nicméně dnes otestuji další věci kdy to dělá a kdy ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 21. Březen 2015 Sdílet Vloženo 21. Březen 2015 1, neškubej volantem, nevím jaký máš k tomu důvod 2, podle mne to dělá servo. zkus vyhodit pojistky od serva a běž to zkusit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 21. Březen 2015 Sdílet Vloženo 21. Březen 2015 Jj taky bych to viděl na servo, nebo prohnilý kostřící kabel od aku - můj případ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.