grygi Vloženo 28. Březen 2015 Sdílet Vloženo 28. Březen 2015 Ahoj, začal jsem měnit zadní kotouče a desky, ale když jsem chtěl sundat držák brzdiče, tak mě zaskočil šroub s vnitřním tisícihranem :-( šroub č. 3 nevíte jakým přesně tisícihranem povolit? Moc díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grygi Vloženo 28. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 28. Březen 2015 zapomněl jsem přílohu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 28. Březen 2015 Sdílet Vloženo 28. Březen 2015 A nestaci jen vyhnout trmen vyndanim sroubu 24, sundat desticky a vysroubovat sroub 14? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agent007 Vloženo 28. Březen 2015 Sdílet Vloženo 28. Březen 2015 Hmmm, vím je to myslím M18 a nejde sehnat. Když jo tak stojí 700 Kč. Já jsem ho sehnal v Praze za 270 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Březen 2015 Sdílet Vloženo 28. Březen 2015 šroub č. 3 nevíte jakým přesně tisícihranem povolit? XZN14 http://www.autoblik.cz/product.php?id_product=173260664 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grygi Vloženo 31. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Diky moc za radu,uz je vymeneno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Tak jak je to, je potreba opravdu povolit ten tisicihran? Co jsem menil kotouce na starych autech, tak stacilo jen vyhnout trmen, sundat desky a kotouc sel ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Duben 2015 Sdílet Vloženo 1. Duben 2015 áno je to treba ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cempa Vloženo 30. Březen 2016 Sdílet Vloženo 30. Březen 2016 kdyby jen povolení tisícihranu, oříšek je zatlačit brzdovej válec zpátky pokud na to nemáš speciální nářadí. musíš na válec tlačit a zároveň šroubovat. pěkná pakárna a to nemluvím ani o tom jak je ten tisícihran pěkně schovanej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. Březen 2016 Sdílet Vloženo 30. Březen 2016 Nic nie je schovane,staci dlhy nastavec s kĺbom a ide to ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirina5 Vloženo 1. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2016 Dlouhý nástavec značně nedoporučuji!! Dnes ověřeno. Podle rady tady jsem ho koupil a není tam na něj dost místa. Krátky + račna nebo trhák je tam jen taktak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2016 ale no no .....uuuuplne v pohode to ide,ver mi či píšem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 2. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2016 asi tak , predlžovák a klb na pohodu ... chvalabohu mám 253ky brzdy kde držiak pri výmene kotúča nemusí ísť dole 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirina5 Vloženo 16. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2016 Nehádám se, jen prostě doporučuji spíš ten krátký nástavec. Pokud to děláte doma "nakoleně" bez zvedáku s běžným nářadím, dlouhý nástavec tam na spodní šroub prostě nedostanete... Možná, že je to u dvoukolky jinak, ale u 4x4 s dsg tam dlouhý pořádně nastrčit nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2016 práveže spodný ide ok,len na vrchný potrebuješ na ten nástavec aj kĺb ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mozol45 Vloženo 2. Duben 2017 Sdílet Vloženo 2. Duben 2017 Chtěl bych upozornit případné domácí sundavače brzdových kotoučů na SUPU 2 z roku 2010, že budete potřebovat tisícihran č 13.Navíc je potřeba zvedák nebo kanál a to ne proto, že by se tam nešlo dostat nebo nasadit ráčnu, jak jsem tady četl výše. Problém je v tom, že musíte vyvinout značnou sílu na povolení těch šroubů. Ty jsou samozřejmě zarezlé a navíc je tam vroubkovaná podložka pro lepší zakousnutí šroubů.Osobně jsem požil trhák s třičtvrtě metrovou trubkou.Zkrátka před panelákem v leže není šance. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libor.kratas Vloženo 23. Duben 2017 Sdílet Vloženo 23. Duben 2017 tak taky jsem měnil zadní kotouče a souhlasím s Jirkou (Jiřina5) ten dlouhý je na prd, krátký s račou s problémami ale jde to, a trochu více sily, a co se týče šroubu nejsou zarezlé, jen každý šroub je lepený, a tisící hran jsem použil M14 krátký. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 14. Květen 2017 Sdílet Vloženo 14. Květen 2017 (editace) Ahoj, trochu lama otazka, ale kedze mam moznost, rad by som si dal opieskovat zadne brzdove strmene (spojil by som to z vymenou zadnych kotucov a dosticiek). To ale musia ist strmene z auta dole a mna stale nic nepapada, ako 'utesnit' bzdovu hadicku aby mic cez noc nevytiekla brzdova kvapalina. Nejaky osvedceny napad? PS: mate nejaku osvedcenu farbu, ktoru pouzivate na brzdy? dik Editováno: 14. Květen 2017, autor: Martttin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effendi Vloženo 14. Květen 2017 Sdílet Vloženo 14. Květen 2017 (editace) Koniec hadičky skús vyvesiť tak, aby koniec bol vyššie ako nádržka. Alebo vyrob drevený kolík a zapchaj. Stejne budeš odvzdušňovať, tak kvapaliny budeš potrebovať dosť. Editováno: 14. Květen 2017, autor: Effendi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Květen 2017 Sdílet Vloženo 14. Květen 2017 Toto téma není o barvení brzdičů, respektuj to! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libor.kratas Vloženo 14. Květen 2017 Sdílet Vloženo 14. Květen 2017 pokud čtu dobře tak se ptal jak utesnit' bzdovu hadicku , a jen dodal jako PS jakou barvu ?? a hnedka po něm jdeš? zbytečně spamuješ sry Martttin: neni to špatný nápad zaleží jestli auto potřebuješ nebo ne k bežnému ježdění každý den, pokud to uděláš jak máš v planu dal bych je přímo o lakovny udělat pořádně a když už tak všechny.. brzdovku bud ucpat , stejnak bude třeba ovzdušnit a přijednom ji vyměnit raději brzdovku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.