Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

ono treba si uvedomit, ze Yaris nema turbo a ma nepriame vstrekovanie, ktore pouziva ovela mensie tlaky, takze ak to porovnavas s TSI motorom nieje to uplne fer.

Myslim, ze niektore Fabky nemaju ten tapacierovy kryt co je zo spodu kapoty, takze ak ho nemas, mozes namontovat. 

Vloženo (editace)

Ten tapecír tam mám. Ok, kutit nic neorigo nehodlám. Myslel jsem jen, že jsem u někoho ve vláknu zahlédl kryt tsi motoru u fabie (wirer? - zkusím ještě dohledat), tak jsem myslel, že je ještě varianta jak tomu trochu pomoci. 

 

EDIT: Už to mám, no nějaký kryt navíc wirer má: 

 

 

Tím yarisem jsem jezdil na novém zélandu a už jsem zapomněl, co tam bylo za motor, ale pravda - turbo to asi nebylo. :)

Editováno: , autor: Croog
Vloženo

Ten plastový kryt s hlukem nic neudělá, v podstatě je jen na ozdobu. Yaris umí být od motoru tichý, ale je to klasické "MPI", které má z podstaty jiný projev, nejtišší je samozřejmě Hybrid, ale to je uplně jiné :) . Nicméně u Fábie slyším motor jen když zrychluji, pokud jedu ustálenou rychlostí po rovině, tak ho dříve přehluší aerodynamický hluk (spíš to by chtělo řešit). Ale je pravda, že OIII a další jsou prostě o třídu výše. Údajně nové 1.0 TSI po FL by mělo mít "zapracováno" na odhlučnění, ale o co se konkrétně jedná netuším a ani jsem si nějakého zásadního rozdílu při jízdě nevšiml.

Vloženo

Plastový kryt nad motorem z Aliexpresu mám, ale že by tlumil hluk motoru se mi nezdá. Jen trochu zkultůrňuje pohled pod kapotu.

Je to tady na foru. https://forum.skodahome.cz/topic/130246-motor-ea-211-12-tsi-66-a-81-kw/?page=18

Vloženo

Dík za reakce pánové. 

 

Jen k tomu hybridu, jeden čas jsem dost uvažoval o hybrid aurisu a jedna z vícero věcí, které mě odradily, bylo slyšitelné vysokofrekvenční pískání při rekuperaci - tedy prakticky pořád. Dost lidí to asi neslyší, ale mě to fakt iritovalo. A obecně ten motor byl tichý jen teoreticky - při každém průměrném městském zrychlování šli otáčky opravdu nepříjemně vysoko a řev konstantních otáček u těchto hybridů je nechvalně známý. Takže v tomto ohledu zlatá Fabie s dynamickým TSI!

  • o 1 rok později...
Vloženo
V 28. 7. 2017 na 11:33, indyjones8379 napsal:

Ahojte prosim vas o pomoc dal som do AS autorizovany servis skratka, mam fabiu 3 1,2 tsi motor 66kw a problem je ten pri zvysenych otackach cca 900 ot/min je pocut take rachotenie alebo chrastenie az klepkanie mam aj nahravku,robi to aj ked idem v kolone a kolesa sa pohybuju.Poradte mi zo servisu mi dali stanovisko,ze to je konstrukcny jav a nie je to na zavadu.Ten motor mi to predtym nerobil..zvysene a potom znizenie otacok je to tam pocut na videu az take chrchlanie.Dakujem Indyjones8379

 

 

 

Ahoj,

Mám úplně stejný "problém" s vycházejícími zvuky z motorové části. (1,2TSI 66KW, 42TKM)

Když je motor v záběru, či vyšších otáčkách, neslyším to. Jakmile běží na volnoběh, jde to slyšet a docela dost. Jamile lehce šlápnu po plynu na cca 1500ot/min, klepot zmizí, pustím plyn otáčky spadnou na volnoběh a hned se to objeví znovu.

Byl jsem s tím rovněž v servise - AutoToman Havířov, bylo mi řečeno, že je to normální a nemá vliv na funkčnost. Já si to ale nemyslím, protože už to, že, někdy to klepe, někdy ne, je divné ! Pokud by to byla vlastnost, klepalo by to stále. Zkusím pořídit video.

Robert,

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...