Listopad 27, 20186 r ono treba si uvedomit, ze Yaris nema turbo a ma nepriame vstrekovanie, ktore pouziva ovela mensie tlaky, takze ak to porovnavas s TSI motorom nieje to uplne fer. Myslim, ze niektore Fabky nemaju ten tapacierovy kryt co je zo spodu kapoty, takze ak ho nemas, mozes namontovat.
Listopad 27, 20186 r Ten tapecír tam mám. Ok, kutit nic neorigo nehodlám. Myslel jsem jen, že jsem u někoho ve vláknu zahlédl kryt tsi motoru u fabie (wirer? - zkusím ještě dohledat), tak jsem myslel, že je ještě varianta jak tomu trochu pomoci. EDIT: Už to mám, no nějaký kryt navíc wirer má: Tím yarisem jsem jezdil na novém zélandu a už jsem zapomněl, co tam bylo za motor, ale pravda - turbo to asi nebylo. Upraveno Listopad 27, 20186 r od Croog
Listopad 27, 20186 r Ten plastový kryt s hlukem nic neudělá, v podstatě je jen na ozdobu. Yaris umí být od motoru tichý, ale je to klasické "MPI", které má z podstaty jiný projev, nejtišší je samozřejmě Hybrid, ale to je uplně jiné :) . Nicméně u Fábie slyším motor jen když zrychluji, pokud jedu ustálenou rychlostí po rovině, tak ho dříve přehluší aerodynamický hluk (spíš to by chtělo řešit). Ale je pravda, že OIII a další jsou prostě o třídu výše. Údajně nové 1.0 TSI po FL by mělo mít "zapracováno" na odhlučnění, ale o co se konkrétně jedná netuším a ani jsem si nějakého zásadního rozdílu při jízdě nevšiml.
Listopad 27, 20186 r Plastový kryt nad motorem z Aliexpresu mám, ale že by tlumil hluk motoru se mi nezdá. Jen trochu zkultůrňuje pohled pod kapotu. Je to tady na foru. https://forum.skodahome.cz/topic/130246-motor-ea-211-12-tsi-66-a-81-kw/?page=18
Listopad 27, 20186 r Dík za reakce pánové. Jen k tomu hybridu, jeden čas jsem dost uvažoval o hybrid aurisu a jedna z vícero věcí, které mě odradily, bylo slyšitelné vysokofrekvenční pískání při rekuperaci - tedy prakticky pořád. Dost lidí to asi neslyší, ale mě to fakt iritovalo. A obecně ten motor byl tichý jen teoreticky - při každém průměrném městském zrychlování šli otáčky opravdu nepříjemně vysoko a řev konstantních otáček u těchto hybridů je nechvalně známý. Takže v tomto ohledu zlatá Fabie s dynamickým TSI!
Únor 12, 20205 r V 28. 7. 2017 na 11:33, indyjones8379 napsal: Ahojte prosim vas o pomoc dal som do AS autorizovany servis skratka, mam fabiu 3 1,2 tsi motor 66kw a problem je ten pri zvysenych otackach cca 900 ot/min je pocut take rachotenie alebo chrastenie az klepkanie mam aj nahravku,robi to aj ked idem v kolone a kolesa sa pohybuju.Poradte mi zo servisu mi dali stanovisko,ze to je konstrukcny jav a nie je to na zavadu.Ten motor mi to predtym nerobil..zvysene a potom znizenie otacok je to tam pocut na videu az take chrchlanie.Dakujem Indyjones8379 Ahoj, Mám úplně stejný "problém" s vycházejícími zvuky z motorové části. (1,2TSI 66KW, 42TKM) Když je motor v záběru, či vyšších otáčkách, neslyším to. Jakmile běží na volnoběh, jde to slyšet a docela dost. Jamile lehce šlápnu po plynu na cca 1500ot/min, klepot zmizí, pustím plyn otáčky spadnou na volnoběh a hned se to objeví znovu. Byl jsem s tím rovněž v servise - AutoToman Havířov, bylo mi řečeno, že je to normální a nemá vliv na funkčnost. Já si to ale nemyslím, protože už to, že, někdy to klepe, někdy ne, je divné ! Pokud by to byla vlastnost, klepalo by to stále. Zkusím pořídit video. Robert,
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.