Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu


xaker

Doporučené příspěvky

Nazda bando,

začalo mi trošku blbnout auto. Přibližně do 140 km/h je vše v naprostém pořádku.

Posléze dochází v různých rychlostech (150,160,180) ke ztrátě výkonu.

Nejdříve jsem myslel, že mi odchází do věčných lovišť váha vzduchu.

Ale podle VAGu je váha v pořádku a vypadá to na něco kolem turbodmychadla.

Chyba kterou ukazuje VAG má číslo 00575 a je to něco ohledně čidla tlaku v sání.

Proto se chci zeptat zdejších odborníků, co to může být.

Díky za názory...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čauc chlapi ja mam taky takovej problem ze mi kolem 120 vynechava motor jako kdyby nezaplo turbo znamej povidal ze pod volantem je nejaka kostka (regulace turba nebo tak neco) a do ni vedou 2 chadicky a tam se prej dostane olej a pak tam naskakuje nahradni program Prej staci hadicky videlat a nechat vikapat olej a pak to jde sam jsem to jeste nedelal ale az bude moznost tak to zkusim a dam vedet jestli todopadlo tak se mejte Martin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čauc chlapi ja mam taky takovej problem ze mi kolem 120 vynechava motor jako kdyby nezaplo turbo znamej povidal ze pod volantem je nejaka kostka (regulace turba nebo tak neco) a do ni vedou 2 chadicky a tam se prej dostane olej a pak tam naskakuje nahradni program Prej staci hadicky videlat a nechat vikapat olej a pak to jde sam jsem to jeste nedelal ale az bude moznost tak to zkusim a dam vedet jestli todopadlo tak se mejte Martin

a ještě olej :smich:

že by se tam z filtr boxu dostal olej ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čauc chlapi ja mam taky takovej problem ze mi kolem 120 vynechava motor jako kdyby nezaplo turbo znamej povidal ze pod volantem je nejaka kostka (regulace turba nebo tak neco) a do ni vedou 2 chadicky a tam se prej dostane olej a pak tam naskakuje nahradni program Prej staci hadicky videlat a nechat vikapat olej a pak to jde sam jsem to jeste nedelal ale az bude moznost tak to zkusim a dam vedet jestli todopadlo tak se mejte Martin

a ještě olej :smich:

že by se tam z filtr boxu dostal olej ?

No koukám, že se hodně bavíte, když tady někdo něco neví. Ó já zapomněl, my tady totiž máme Brouky Pytlíky co všude byli a vše znají. Zase ten výsměch, místo toho, aby jste tomu klukovi poradili, já se vám divím, že vás to porád baví.

:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

palo:

za 1. co děláš ty krom toho že prudíš ??? Už jsi tady někdy někomu s něčím poradil ???

za 2: jelikož nemá konkrétní chybu nejde konkrétně radit takže zbývá použít funkci hledat a podívat se do některých z X desítek témat kde se toto probíralo.

kdybych mu měůl radit tak stejně odpověd zní: VAG, vše okolo regulace turba, turbo, vedení kolem něj, dodávka paliva = vše co je v motorovym prostoru

Editováno: , autor: Vaša
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec mám úplně stejný problém.Už jsem vyndal turbo a vyčistil jsem ho,protože se zasekávalo naklápění klapek.Problém se nevyřešil naopak už mi to shazuje do nouzovýho režimu při 100 km/h.Tak jsem zkusil těsnost vedení vzduchu.Byl prasklej obal nějakýho tlumiče u intercoleru.Nechal jsem to zalepit,ale problém nepřestal teď zkusím vyměnit váhu vzduchu a pak už doopravdy netuším co by to mohlo dělat.Nemáte někdo zkušenosti s tímhle problémem ?

Editováno: , autor: bladestorm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec mám úplně stejný problém.Už jsem vyndal turbo a vyčistil jsem ho,protože se zasekávalo naklápění klapek.Problém se nevyřešil naopak už mi to shazuje do nouzovýho režimu při 100 km/h.Tak jsem zkusil těsnost vedení vzduchu.Byl prasklej obal nějakýho tlumiče u intercoleru.Nechal jsem to zalepit,ale problém nepřestal teď zkusím vyměnit váhu vzduchu a pak už doopravdy netuším co by to mohlo dělat.Nemáte někdo zkušenosti s tímhle problémem ?

Zkusil bych ještě regulátr tlaku na turbo.Měl jsem s ní tento problém taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi ja se moc omlouvam za ty prvni spatne podane informace .Tak ted znovu.Ja to spletl jsou to nejaky snimace v motorovem prostoru a je tam hrozne moc hadicek na podtlak do turba a atd. tak tam se pry dostane oijl a uz to nefunguje .Dneska jsem to zkousel a zadny olej tam nebyl ale vsimnul jsem si ze mi jdou v ostry nafte bublinky se vzduchem takze si to nekde prisava vzduch zitra to zkusim vyresit a uvidime jestli to pomuze.a jeste jednou sorry stane se

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazda bando,

začalo mi trošku blbnout auto. Přibližně do 140 km/h je vše v naprostém pořádku.

Posléze dochází v různých rychlostech (150,160,180) ke ztrátě výkonu.

Nejdříve jsem myslel, že mi odchází do věčných lovišť váha vzduchu.

Ale podle VAGu je váha v pořádku a vypadá to na něco kolem turbodmychadla.

Chyba kterou ukazuje VAG má číslo 00575 a je to něco ohledně čidla tlaku v sání.

Proto se chci zeptat zdejších odborníků, co to může být.

Díky za názory...

Čau. Ohledně čísla té chyby ti můžu poradit ješte toto:

575

tlak v sacím potrubí regulační diference plnící tlak odchylka

Příčina:

špatně zapojené nebo ucpané či netěsné hadice, vadná tlaková nádobka turbodmychadla, ventil pro omezení plnícího tlaku vadný

Možné projevy:

nízký výkon nebo razantní snížení výkonu

Doporučený postup:

kontrola hadic, kontrola plnícího tlaku, ventil kontrola nebo výměna

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

další zkušenost,zase mě to sem tam padalo do nouzaku,uplně náhodně,někdy na hodinu,někdy na den,,,na tabletky,,,vag psal plníci tlak,reg.diference a chyba?

nějaké kamínky,bordel,špína,v tomhle:

podtlak do tohodle místa šel,dále ne,rozpojil sem to,dal to do pusy chtěl fouknout anic,vdechnul a kamínky v puse,pak už šlo i fouknout,ale zpátky to nemontuju,koupím nový,sic nevím co a naco to je,teď už ani nevím jak to tam patří,ale viděl sem to někde napsáno

propojil sem to zatím natvrdo bez tohodle a faká to jedna báseň zase,zitra to koupim

tak čuste,a hlavně hodně štěstí s tédéíí

post-26-1170706791.jpg

Editováno: , autor: toncek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tenhle zpětný ventil 407kč s dph a jede to jako dříve,ouká :unsure:

No mel si to dat zpet.Pokud si to profoukl tak to zase muselo fungovat,prave ze to jde profouknout jen zjedne strany ,zdruhe to neprofouknes,proto je to dvojbarevny :D

To stejny se kupuje na akvarium aby vzduchovaci hadickou nevytekla voda ven.Tady muze vzduch jen jednim smerem.

Ja jsem to taky jen profoukl a poradne utesnil hadicky a mel jsem nachvilku klid od padani do nouzaku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nojo,jenže ja sem to profouknul a jde do toho foukat z obou stran,ikdyž by to možna nevadilo,ale drží to tlak mezi nadobkou a n75 zase

spíš by mě zajímalo odkaď sem tam ten bordel dostal,nebýt tohodle tak to mám v n75 za čtyři litry :unsure:

Editováno: , autor: toncek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čauvec! Ten problém co popisuješ mi taky auto dělalo. Laborovali sme nad tím jak vocasi. Mněnily ventyly, hadičky, projížděli řídící jednotku a bůh ví co všechno. Nakonec sem mněl na turbu vháji podlakovy ovládání turba a následně tomu, že fungovalo tak na půl zdvihu se mi zaneslo ovládání lopatek. Sehnal sem komplet nový turbo, ale nedalo mi to a to starý rozhodil, vyčistil a dal nový podtlakový ovládání. Je to už pomale tři mněsíce a porád to valí jak drak. Takže pohoda. Třebas to máš to samí. Tak ať ti to valí! Čau! PAVLIZ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar pánové,tak už mám vyčištěný turbo a naklápění lopatek fachčí jak má,je to poznat i při ruční zkoušce....jdou lehce.....ale,nedávno mi to zase spadlo do nouzáku při 3000 ot./4 st.,tak nevím....N75 je vyměněný,hadice ok,na Vagu nic neříkající sporadická por.pln.tlaku ? :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar pánové,tak už mám vyčištěný turbo a naklápění lopatek fachčí jak má,je to poznat i při ruční zkoušce....jdou lehce.....ale,nedávno mi to zase spadlo do nouzáku při 3000 ot./4 st.,tak nevím....N75 je vyměněný,hadice ok,na Vagu nic neříkající sporadická por.pln.tlaku ? :o

Kto ti cistil turbo?Andre?Ja sa chystam tiez.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...