Leden 11, 200718 r Nazda bando, začalo mi trošku blbnout auto. Přibližně do 140 km/h je vše v naprostém pořádku. Posléze dochází v různých rychlostech (150,160,180) ke ztrátě výkonu. Nejdříve jsem myslel, že mi odchází do věčných lovišť váha vzduchu. Ale podle VAGu je váha v pořádku a vypadá to na něco kolem turbodmychadla. Chyba kterou ukazuje VAG má číslo 00575 a je to něco ohledně čidla tlaku v sání. Proto se chci zeptat zdejších odborníků, co to může být. Díky za názory...
Leden 11, 200718 r chlape tebe jsem neviděl ani nepamatuju asi N75 zkontroluj: těsnost hadic (od turba k sání), nádobku na podtlak (tu baňu a hadičku k ní a všechny okolní)
Leden 11, 200718 r Čauc chlapi ja mam taky takovej problem ze mi kolem 120 vynechava motor jako kdyby nezaplo turbo znamej povidal ze pod volantem je nejaka kostka (regulace turba nebo tak neco) a do ni vedou 2 chadicky a tam se prej dostane olej a pak tam naskakuje nahradni program Prej staci hadicky videlat a nechat vikapat olej a pak to jde sam jsem to jeste nedelal ale az bude moznost tak to zkusim a dam vedet jestli todopadlo tak se mejte Martin
Leden 12, 200718 r Čauc chlapi ja mam taky takovej problem ze mi kolem 120 vynechava motor jako kdyby nezaplo turbo znamej povidal ze pod volantem je nejaka kostka (regulace turba nebo tak neco) a do ni vedou 2 chadicky a tam se prej dostane olej a pak tam naskakuje nahradni program Prej staci hadicky videlat a nechat vikapat olej a pak to jde sam jsem to jeste nedelal ale az bude moznost tak to zkusim a dam vedet jestli todopadlo tak se mejte Martin a ještě olej že by se tam z filtr boxu dostal olej ?
Leden 13, 200718 r Čauc chlapi ja mam taky takovej problem ze mi kolem 120 vynechava motor jako kdyby nezaplo turbo znamej povidal ze pod volantem je nejaka kostka (regulace turba nebo tak neco) a do ni vedou 2 chadicky a tam se prej dostane olej a pak tam naskakuje nahradni program Prej staci hadicky videlat a nechat vikapat olej a pak to jde sam jsem to jeste nedelal ale az bude moznost tak to zkusim a dam vedet jestli todopadlo tak se mejte Martin a ještě olej že by se tam z filtr boxu dostal olej ? No koukám, že se hodně bavíte, když tady někdo něco neví. Ó já zapomněl, my tady totiž máme Brouky Pytlíky co všude byli a vše znají. Zase ten výsměch, místo toho, aby jste tomu klukovi poradili, já se vám divím, že vás to porád baví.
Leden 13, 200718 r palo: za 1. co děláš ty krom toho že prudíš ??? Už jsi tady někdy někomu s něčím poradil ??? za 2: jelikož nemá konkrétní chybu nejde konkrétně radit takže zbývá použít funkci hledat a podívat se do některých z X desítek témat kde se toto probíralo. kdybych mu měůl radit tak stejně odpověd zní: VAG, vše okolo regulace turba, turbo, vedení kolem něj, dodávka paliva = vše co je v motorovym prostoru Upraveno Leden 13, 200718 r od Vaša
Leden 18, 200718 r Zdarec mám úplně stejný problém.Už jsem vyndal turbo a vyčistil jsem ho,protože se zasekávalo naklápění klapek.Problém se nevyřešil naopak už mi to shazuje do nouzovýho režimu při 100 km/h.Tak jsem zkusil těsnost vedení vzduchu.Byl prasklej obal nějakýho tlumiče u intercoleru.Nechal jsem to zalepit,ale problém nepřestal teď zkusím vyměnit váhu vzduchu a pak už doopravdy netuším co by to mohlo dělat.Nemáte někdo zkušenosti s tímhle problémem ? Upraveno Leden 18, 200718 r od bladestorm
Leden 18, 200718 r Zdarec mám úplně stejný problém.Už jsem vyndal turbo a vyčistil jsem ho,protože se zasekávalo naklápění klapek.Problém se nevyřešil naopak už mi to shazuje do nouzovýho režimu při 100 km/h.Tak jsem zkusil těsnost vedení vzduchu.Byl prasklej obal nějakýho tlumiče u intercoleru.Nechal jsem to zalepit,ale problém nepřestal teď zkusím vyměnit váhu vzduchu a pak už doopravdy netuším co by to mohlo dělat.Nemáte někdo zkušenosti s tímhle problémem ? Zkusil bych ještě regulátr tlaku na turbo.Měl jsem s ní tento problém taky.
Leden 18, 200718 r To je právě ten N75, jak píše Váša. Chlapi tohle téma je tu fakt rozebíraný mnohokrát v několika různých vláknech. Stačí se podívat do sekce motor kde se to řešilo cca týden zpět, nebo dát vyhledat TURBO nebo N75, atd.
Leden 18, 200718 r Chlapi ja se moc omlouvam za ty prvni spatne podane informace .Tak ted znovu.Ja to spletl jsou to nejaky snimace v motorovem prostoru a je tam hrozne moc hadicek na podtlak do turba a atd. tak tam se pry dostane oijl a uz to nefunguje .Dneska jsem to zkousel a zadny olej tam nebyl ale vsimnul jsem si ze mi jdou v ostry nafte bublinky se vzduchem takze si to nekde prisava vzduch zitra to zkusim vyresit a uvidime jestli to pomuze.a jeste jednou sorry stane se
Leden 24, 200718 r Nazda bando,začalo mi trošku blbnout auto. Přibližně do 140 km/h je vše v naprostém pořádku. Posléze dochází v různých rychlostech (150,160,180) ke ztrátě výkonu. Nejdříve jsem myslel, že mi odchází do věčných lovišť váha vzduchu. Ale podle VAGu je váha v pořádku a vypadá to na něco kolem turbodmychadla. Chyba kterou ukazuje VAG má číslo 00575 a je to něco ohledně čidla tlaku v sání. Proto se chci zeptat zdejších odborníků, co to může být. Díky za názory... Čau. Ohledně čísla té chyby ti můžu poradit ješte toto: 575 tlak v sacím potrubí regulační diference plnící tlak odchylka Příčina: špatně zapojené nebo ucpané či netěsné hadice, vadná tlaková nádobka turbodmychadla, ventil pro omezení plnícího tlaku vadný Možné projevy: nízký výkon nebo razantní snížení výkonu Doporučený postup: kontrola hadic, kontrola plnícího tlaku, ventil kontrola nebo výměna
Leden 25, 200718 r Takže jen pro info, byl to špatný tlakový snímač. Nevím přesně jaho označení, ale byl to ten, co je umístěný přímo na sacím potrubí. Teď už zas jezdím 200 ).
Únor 5, 200718 r další zkušenost,zase mě to sem tam padalo do nouzaku,uplně náhodně,někdy na hodinu,někdy na den,,,na tabletky,,,vag psal plníci tlak,reg.diference a chyba? nějaké kamínky,bordel,špína,v tomhle: podtlak do tohodle místa šel,dále ne,rozpojil sem to,dal to do pusy chtěl fouknout anic,vdechnul a kamínky v puse,pak už šlo i fouknout,ale zpátky to nemontuju,koupím nový,sic nevím co a naco to je,teď už ani nevím jak to tam patří,ale viděl sem to někde napsáno propojil sem to zatím natvrdo bez tohodle a faká to jedna báseň zase,zitra to koupim tak čuste,a hlavně hodně štěstí s tédéíí Upraveno Únor 5, 200718 r od toncek
Únor 7, 200718 r tenhle zpětný ventil 407kč s dph a jede to jako dříve,ouká No mel si to dat zpet.Pokud si to profoukl tak to zase muselo fungovat,prave ze to jde profouknout jen zjedne strany ,zdruhe to neprofouknes,proto je to dvojbarevny To stejny se kupuje na akvarium aby vzduchovaci hadickou nevytekla voda ven.Tady muze vzduch jen jednim smerem. Ja jsem to taky jen profoukl a poradne utesnil hadicky a mel jsem nachvilku klid od padani do nouzaku.
Únor 7, 200718 r nojo,jenže ja sem to profouknul a jde do toho foukat z obou stran,ikdyž by to možna nevadilo,ale drží to tlak mezi nadobkou a n75 zase spíš by mě zajímalo odkaď sem tam ten bordel dostal,nebýt tohodle tak to mám v n75 za čtyři litry Upraveno Únor 7, 200718 r od toncek
Únor 7, 200718 r No jestli se ti to nerozpadlo jak do toho foukl a nevylitlo to ztoho. Protoze by to melo jit profouknout jen jednou stranou. Mas hold velky plice
Únor 7, 200718 r Ako to tu tak citam tak mam nejak podobny problem ale vag mi pise (17965-regulace plniciho tlaku-mez regulace prekrocena).Naklapanie lopatiek turba je v poriadku.Neviete co bude na chybe?Zeby (N75)?Dik za nazory.
Únor 11, 200718 r Čauvec! Ten problém co popisuješ mi taky auto dělalo. Laborovali sme nad tím jak vocasi. Mněnily ventyly, hadičky, projížděli řídící jednotku a bůh ví co všechno. Nakonec sem mněl na turbu vháji podlakovy ovládání turba a následně tomu, že fungovalo tak na půl zdvihu se mi zaneslo ovládání lopatek. Sehnal sem komplet nový turbo, ale nedalo mi to a to starý rozhodil, vyčistil a dal nový podtlakový ovládání. Je to už pomale tři mněsíce a porád to valí jak drak. Takže pohoda. Třebas to máš to samí. Tak ať ti to valí! Čau! PAVLIZ
Únor 12, 200718 r zdar pánové,tak už mám vyčištěný turbo a naklápění lopatek fachčí jak má,je to poznat i při ruční zkoušce....jdou lehce.....ale,nedávno mi to zase spadlo do nouzáku při 3000 ot./4 st.,tak nevím....N75 je vyměněný,hadice ok,na Vagu nic neříkající sporadická por.pln.tlaku ?
Únor 12, 200718 r zdar pánové,tak už mám vyčištěný turbo a naklápění lopatek fachčí jak má,je to poznat i při ruční zkoušce....jdou lehce.....ale,nedávno mi to zase spadlo do nouzáku při 3000 ot./4 st.,tak nevím....N75 je vyměněný,hadice ok,na Vagu nic neříkající sporadická por.pln.tlaku ? Kto ti cistil turbo?Andre?Ja sa chystam tiez.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.