Přejít na obsah

Zimné pneumatiky


Diamant

Doporučené příspěvky

ja mam totez co Luke288 akorat 225/45/17, jezdim 4 zimu, letos konci. Jestli chces vydrz tak bych voli asi tohle, ale rozhodne bych se podival predtim na ADAC na test primo 18" pripadne na ceskej preklad ADAC 17" . Letos to celkem dost vyhrava, goodyear UG7, UG7+, UG performance, nikdo nevi ale jestli vydrzi tolik jako Pitol Alpin. Jezdim v zime prevazne dalnice a mesto ale kdyz se s tema 225 dostanu na snih tak je cejtit ze je to moc, pokud muzes zauvazuj o 215.

Editováno: , autor: Ol@f
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Se mi líbí, jak si tady každej vychvaluje to svoje ... B) Není nad objektivitu ... :)

Co takhle, hoši, výsledky nějakejch nezávislejch testů?!? ;)

ADAC Testy zimních pneumatik 2008 (1. díl): Rozměr 175/65 R14 T

ADAC Testy zimních pneumatik 2008 (2. díl): Rozměr 195/65 R15 T

ADAC Testy zimních pneumatik 2008 (3.díl): Rozměr 225/45 R 17

Editováno: , autor: rorda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj rozměr tady není, tak ho můžu vychválit :-)

Mám Conti WinterContact TS810 a naprosto super! Na horách jsem se přesvědčil co všechno zvládnou - odpo jsem se škrábal autem nahoru a až večer když jsem to šel pěšky jsem zjistil jaké kluziště to bylo :feve:

Myslím, že pokud se člověk drží osvědčených značek, nemůže prohloupit, jsou všechny značně vyrovnané.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tady jsou ty tabulky s testama ADAC 2008 pěkně přehledně udělaný ... ;) Bohužel to jsou jen 14" a 15", větší ne ...

Test 2008 zimní pneumatiky 195/65 R 15 T - první čtyři obzvláště doporučují, tam je to jen o konkrétních preferencích, další už bych tak jasně neviděl ...

Zajímavý je, že třeba ve 14" si Vredestein stojí dobře, aby v 15" byl jen komplexně průměrná pneumatika ... To ale jen to, co mě hned uhodilo do očí ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...

\no já nevím, ale mít po 20000km 4mm mi přijde spíš špatný než dobrý, ale možná jezdíš razantně...

Na Toledu jsem na Michelin Energy najel na předku 90 a na zadku 140 000km... a měly nějakej ten 1,5mm když jsem je vyhazoval... (tehdy ještě platil 1mm)

Na Octě jsem dostal zimní Kormorány... bál jsem se že to nebude v zimě fungovat ale bylo to dobrý... dojížděl jsem je v létě a nakonec byly k nedojetí... byl jsem s nima 2x v Dubrovníku, myslel jsem že ten asfalt 50 stupnu je odrovná a ono nic... celkem jsem na nich najel 100 000....

Který gumy mi zásadně nevydržely na autě déle než 40 000 byly ty z fabriky - uplně jedno jaká značka... Bridge, Pireli, Firest...Matador... Bylo mi to divný, protože každý další vydržely 2x tolik a gumař mi vysvětlil že se jedná o produkční gumy - nechápal jsem ten výraz a bylo mi vysvětleno, že automobilka vypíše výběrový řízení na dodávku gum a rozhodující je samozřejmě cena. Z toho se všichni výrobci gum můžou zbláznit, protože si představte co to je za odbyt gum... na každý auto 4-5 gum... x počet vyrobených x třeba roční kontrakt.... No a aby dosáhli té ceny, tak samozřejmě ošulí drahé komponenty do té gumy... a to hlavně kaučuk... takže jsou to v podstatě samý "saze"....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

\no já nevím, ale mít po 20000km 4mm mi přijde spíš špatný než dobrý, ale možná jezdíš razantně...

Na Toledu jsem na Michelin Energy najel na předku 90 a na zadku 140 000km... a měly nějakej ten 1,5mm když jsem je vyhazoval... (tehdy ještě platil 1mm)

Na Octě jsem dostal zimní Kormorány... bál jsem se že to nebude v zimě fungovat ale bylo to dobrý... dojížděl jsem je v létě a nakonec byly k nedojetí... byl jsem s nima 2x v Dubrovníku, myslel jsem že ten asfalt 50 stupnu je odrovná a ono nic... celkem jsem na nich najel 100 000....

Který gumy mi zásadně nevydržely na autě déle než 40 000 byly ty z fabriky - uplně jedno jaká značka... Bridge, Pireli, Firest...Matador... Bylo mi to divný, protože každý další vydržely 2x tolik a gumař mi vysvětlil že se jedná o produkční gumy - nechápal jsem ten výraz a bylo mi vysvětleno, že automobilka vypíše výběrový řízení na dodávku gum a rozhodující je samozřejmě cena. Z toho se všichni výrobci gum můžou zbláznit, protože si představte co to je za odbyt gum... na každý auto 4-5 gum... x počet vyrobených x třeba roční kontrakt.... No a aby dosáhli té ceny, tak samozřejmě ošulí drahé komponenty do té gumy... a to hlavně kaučuk... takže jsou to v podstatě samý "saze"....

hele a myslíš, že to platí furt? myslím tím ty "produkční" gumy? Mám ereso a ty Contisporty vydržely 33.000 včera jsem dvě měnil) a to nejsem žádný divoch...jo a obouval jsem i zimní na 18-ky (mám ještě jedny origo disky), tak to byla "sranda za 31.000"-2x Contisport 2 a 4x zimní Dunlop 3D nebo tak nějak se to jmenuje). Původně to měly být Matador MP 59 ale ptal jsem se ve třech pneuservisech (na netu to byly nejlevnější 18-ky na zimu) a všichni mi řekli, že jsem se zbláznil...tak jsem je poslechl a koupil dunlopky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No měl jsem 4 nová auta + 2 nová auta kámoše který není hospodský vypravěč a vždy gumy z prvomontáže na předku 35-38 a na zadku 45 000km. Jakékoliv další gumy co jsem koupil vydržely takřka dvojnásobek. Píšu si vždy vlastní servisku, takže tam mám i poznamenano kdy jsem přezouval na zimáky a kdy zase na letní včetně stavů km, takže to mohu snadno dopočítat...

Tak když máš disky... já mám letní 17 ale na zimu koupím asi 15...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo čéčé :t já to taky moc nechápu když slyším ostatní... Má to vždycky stejnej průběh....

koupím brzo na jaře auto, vzhledem k tomu že najedu tak 35000 - 40000 ročně (teď už mín) tak jsou letní gumy z fabriky v listopadu sjetý...což neva, stejně obouvám nové zimáky.... na jaře koupím letní... ty mi vydrží tak 3 roky = cca75000km + na zimákách 40 000 no a to se blíží 5 rok který obvykle dojezdím ty zimáky i v létě a na jaře 6 roku jde auto z domu... Ta poslední zima je už ale na těch zimákách krutá... nejde ani o vzorek, ale 5. rok ta směs už fakt moc nefunguje....

90 000 je extrém, to mi vydržely jediný gumy - Michelin Energy... ale bylo to trošku specifický.... jezdil jsem skoro denně jen dlouhý mimoměstský trasy s malým provozem... a piánko, ještě žádný stres a prudící zákazníci "kdy už to bude..." takže to byly spíš takové kochací výlety... jihovýchodními čechami... Nepřehazuju gumy.... na předku vydržely dva roky = 90 000 a na zadku měly v ten okamžik ještě 4mm takže když to dopočítám tak nějakých... 140-150 000km... je také ovšem fakt že jezdím prázdný... a toledo bylo lehounké auto - 980kg a zadek se dal ručně zvednout ve třech lidech... ty se tam vzadu akorát šmrdlaly do počtu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu asi tolko ze ZIADNE gumy na svete mi nikdy opakujem nikdy nevydrzali viac ako 30 000! Raz v zivote mi 30 000 vydrzali P zero Rosso a to boli cely cas len vzadu a cca od 25 pod zakonnou normou len v Lease plane to chceli mat nafotene a riesili to asi 3 tyzdne

a ja som dal zatial 2x KE-Praha... Ja gumy menim ked maju 2mm, nechcem sa zabit :)

Stale som bol presvedceny ze to bolo len tym ze som jazdil skoro vylucne mesto ( boli stavy ked predne 7000km a dost, podotykam ze na aute nevypinatelne ESP s ASR! ) ale pred par rokmi som zacal jazdit viac mimo a dialnice a tych 30 je u mna strop.

Teraz nova L&K 2.0 TDI DSG a uz mam 15 na bridgestonoch z vyroby a su este trosku lepsie ako polovica ( zadne) tak mozno si spravim rekord :palec2: Ale obavam sa ze ked predne budu mat 3-3,5 mm tak ich vymenim za zadne a typujem ich na 25. takze asi tak...

Je pravda ze som jazdil sprvoti velmi svizne, potom uz len svizne a teraz uz normalne ( ked clovek za mesiac da 200 Eciek za rychlost a je rad ze vodicak ukecal tak hned o trochu spomali, verte mi ) :rolleyes: ale na gumy ako by to nemalo ziaden vplyv...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...