Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Conti je dle mne rozumná volba, mam s nima trochu najeto a dá se....

Conti je dle mne rozumná volba, mam s nima trochu najeto a dá se....

ok...

no uvidíme...třeba se tu ještě někdo objeví s názorem :)

jezdim už třetí (a evidentně poslední) sezonu na Michelin Alpin a spokojenost. ale je to 215/45/17

jezdim už třetí (a evidentně poslední) sezonu na Michelin Alpin a spokojenost. ale je to 215/45/17

proč ev. poslední?

Tak pokud můžete, tak pište a raďte, já na to mrknu zítra přes mobil...budu mimo...

Tak ču-z pánové...a díky

protože už je letos dojezdim. divim se, že vubec tak dlouho vydržely

ja mam totez co Luke288 akorat 225/45/17, jezdim 4 zimu, letos konci. Jestli chces vydrz tak bych voli asi tohle, ale rozhodne bych se podival predtim na ADAC na test primo 18" pripadne na ceskej preklad ADAC 17" . Letos to celkem dost vyhrava, goodyear UG7, UG7+, UG performance, nikdo nevi ale jestli vydrzi tolik jako Pitol Alpin. Jezdim v zime prevazne dalnice a mesto ale kdyz se s tema 225 dostanu na snih tak je cejtit ze je to moc, pokud muzes zauvazuj o 215.

Upraveno od Ol@f

jj, 215 je tak na hranici a i to je v hlubokým sněhu slabší. ale když vezmu jaký tady panujou v zimě podmínky, tak mě to vůbec netrápí a když jedu na hory, tak jsem se zatím vždycky všude vyhrabal.

navic, kdyz mas auto dole o 3cm je uz celkem o drzku tam ty retezy dat, nemluve o cene kvalitnich retezu na 17" nebej boze na 18" se systemem proti poskrabani kol.

Tak jsem se sem ještě dostal :) a zkušenost s Goodyear ULTRA GRIP PERFORMANCE by nebyla?

  • 2 týdny později...

Tak na konec jsem šáhl po Bridgestone LM 25, nic jinýho už jsem prostě nesehnal...tak uvidíme...

Můj rozměr tady není, tak ho můžu vychválit :-)

Mám Conti WinterContact TS810 a naprosto super! Na horách jsem se přesvědčil co všechno zvládnou - odpo jsem se škrábal autem nahoru a až večer když jsem to šel pěšky jsem zjistil jaké kluziště to bylo :feve:

Myslím, že pokud se člověk drží osvědčených značek, nemůže prohloupit, jsou všechny značně vyrovnané.

Myslím, že pokud se člověk drží osvědčených značek, nemůže prohloupit, jsou všechny značně vyrovnané.

souhlas ;)

Mám Conti WinterContact TS810 a můžu taky vřele doporučit.

  • 2 týdny později...

Tady jsou ty tabulky s testama ADAC 2008 pěkně přehledně udělaný ... ;) Bohužel to jsou jen 14" a 15", větší ne ...

Test 2008 zimní pneumatiky 195/65 R 15 T - první čtyři obzvláště doporučují, tam je to jen o konkrétních preferencích, další už bych tak jasně neviděl ...

Zajímavý je, že třeba ve 14" si Vredestein stojí dobře, aby v 15" byl jen komplexně průměrná pneumatika ... To ale jen to, co mě hned uhodilo do očí ...

  • 1 měsíc později...

mam o2 rs zimni gumy 225/45/17 a uplne v poho podle me taky zalezi na gumach kdysi sem mel fiestu kde sem mel 155/65/14 a ted vyjedu vic takze to neni az tak pravda cim mensi tim lepsi

jenze XXXGAMES musis pocitat, ze tvoje RSko ma mnohem tezsi predek, nez fiesta a oba jsou predohraby, takze je jasne, ze vyjedes vic. ja taky vyjedu z mist v pohode, kde se mensi(lehci) auta nechytaji

  • 1 měsíc později...

Tak všichni říkají jak jsou Continentaly měkké a málo vydrží a já teď spočítal, že na svých zimákách už mám 19600 km a ještě nejsem ani na 4 mm...

  • 4 měsíce později...

\no já nevím, ale mít po 20000km 4mm mi přijde spíš špatný než dobrý, ale možná jezdíš razantně...

Na Toledu jsem na Michelin Energy najel na předku 90 a na zadku 140 000km... a měly nějakej ten 1,5mm když jsem je vyhazoval... (tehdy ještě platil 1mm)

Na Octě jsem dostal zimní Kormorány... bál jsem se že to nebude v zimě fungovat ale bylo to dobrý... dojížděl jsem je v létě a nakonec byly k nedojetí... byl jsem s nima 2x v Dubrovníku, myslel jsem že ten asfalt 50 stupnu je odrovná a ono nic... celkem jsem na nich najel 100 000....

Který gumy mi zásadně nevydržely na autě déle než 40 000 byly ty z fabriky - uplně jedno jaká značka... Bridge, Pireli, Firest...Matador... Bylo mi to divný, protože každý další vydržely 2x tolik a gumař mi vysvětlil že se jedná o produkční gumy - nechápal jsem ten výraz a bylo mi vysvětleno, že automobilka vypíše výběrový řízení na dodávku gum a rozhodující je samozřejmě cena. Z toho se všichni výrobci gum můžou zbláznit, protože si představte co to je za odbyt gum... na každý auto 4-5 gum... x počet vyrobených x třeba roční kontrakt.... No a aby dosáhli té ceny, tak samozřejmě ošulí drahé komponenty do té gumy... a to hlavně kaučuk... takže jsou to v podstatě samý "saze"....

\no já nevím, ale mít po 20000km 4mm mi přijde spíš špatný než dobrý, ale možná jezdíš razantně...

Na Toledu jsem na Michelin Energy najel na předku 90 a na zadku 140 000km... a měly nějakej ten 1,5mm když jsem je vyhazoval... (tehdy ještě platil 1mm)

Na Octě jsem dostal zimní Kormorány... bál jsem se že to nebude v zimě fungovat ale bylo to dobrý... dojížděl jsem je v létě a nakonec byly k nedojetí... byl jsem s nima 2x v Dubrovníku, myslel jsem že ten asfalt 50 stupnu je odrovná a ono nic... celkem jsem na nich najel 100 000....

Který gumy mi zásadně nevydržely na autě déle než 40 000 byly ty z fabriky - uplně jedno jaká značka... Bridge, Pireli, Firest...Matador... Bylo mi to divný, protože každý další vydržely 2x tolik a gumař mi vysvětlil že se jedná o produkční gumy - nechápal jsem ten výraz a bylo mi vysvětleno, že automobilka vypíše výběrový řízení na dodávku gum a rozhodující je samozřejmě cena. Z toho se všichni výrobci gum můžou zbláznit, protože si představte co to je za odbyt gum... na každý auto 4-5 gum... x počet vyrobených x třeba roční kontrakt.... No a aby dosáhli té ceny, tak samozřejmě ošulí drahé komponenty do té gumy... a to hlavně kaučuk... takže jsou to v podstatě samý "saze"....

hele a myslíš, že to platí furt? myslím tím ty "produkční" gumy? Mám ereso a ty Contisporty vydržely 33.000 včera jsem dvě měnil) a to nejsem žádný divoch...jo a obouval jsem i zimní na 18-ky (mám ještě jedny origo disky), tak to byla "sranda za 31.000"-2x Contisport 2 a 4x zimní Dunlop 3D nebo tak nějak se to jmenuje). Původně to měly být Matador MP 59 ale ptal jsem se ve třech pneuservisech (na netu to byly nejlevnější 18-ky na zimu) a všichni mi řekli, že jsem se zbláznil...tak jsem je poslechl a koupil dunlopky.

No měl jsem 4 nová auta + 2 nová auta kámoše který není hospodský vypravěč a vždy gumy z prvomontáže na předku 35-38 a na zadku 45 000km. Jakékoliv další gumy co jsem koupil vydržely takřka dvojnásobek. Píšu si vždy vlastní servisku, takže tam mám i poznamenano kdy jsem přezouval na zimáky a kdy zase na letní včetně stavů km, takže to mohu snadno dopočítat...

Tak když máš disky... já mám letní 17 ale na zimu koupím asi 15...

ty mi chceš říct, že ti vydrží jedna sada třeba letních kol 90 tisíc km??? tomu se mi neche mco věřit...

No jo čéčé :t já to taky moc nechápu když slyším ostatní... Má to vždycky stejnej průběh....

koupím brzo na jaře auto, vzhledem k tomu že najedu tak 35000 - 40000 ročně (teď už mín) tak jsou letní gumy z fabriky v listopadu sjetý...což neva, stejně obouvám nové zimáky.... na jaře koupím letní... ty mi vydrží tak 3 roky = cca75000km + na zimákách 40 000 no a to se blíží 5 rok který obvykle dojezdím ty zimáky i v létě a na jaře 6 roku jde auto z domu... Ta poslední zima je už ale na těch zimákách krutá... nejde ani o vzorek, ale 5. rok ta směs už fakt moc nefunguje....

90 000 je extrém, to mi vydržely jediný gumy - Michelin Energy... ale bylo to trošku specifický.... jezdil jsem skoro denně jen dlouhý mimoměstský trasy s malým provozem... a piánko, ještě žádný stres a prudící zákazníci "kdy už to bude..." takže to byly spíš takové kochací výlety... jihovýchodními čechami... Nepřehazuju gumy.... na předku vydržely dva roky = 90 000 a na zadku měly v ten okamžik ještě 4mm takže když to dopočítám tak nějakých... 140-150 000km... je také ovšem fakt že jezdím prázdný... a toledo bylo lehounké auto - 980kg a zadek se dal ručně zvednout ve třech lidech... ty se tam vzadu akorát šmrdlaly do počtu...

K tomu asi tolko ze ZIADNE gumy na svete mi nikdy opakujem nikdy nevydrzali viac ako 30 000! Raz v zivote mi 30 000 vydrzali P zero Rosso a to boli cely cas len vzadu a cca od 25 pod zakonnou normou len v Lease plane to chceli mat nafotene a riesili to asi 3 tyzdne

a ja som dal zatial 2x KE-Praha... Ja gumy menim ked maju 2mm, nechcem sa zabit :)

Stale som bol presvedceny ze to bolo len tym ze som jazdil skoro vylucne mesto ( boli stavy ked predne 7000km a dost, podotykam ze na aute nevypinatelne ESP s ASR! ) ale pred par rokmi som zacal jazdit viac mimo a dialnice a tych 30 je u mna strop.

Teraz nova L&K 2.0 TDI DSG a uz mam 15 na bridgestonoch z vyroby a su este trosku lepsie ako polovica ( zadne) tak mozno si spravim rekord :palec2: Ale obavam sa ze ked predne budu mat 3-3,5 mm tak ich vymenim za zadne a typujem ich na 25. takze asi tak...

Je pravda ze som jazdil sprvoti velmi svizne, potom uz len svizne a teraz uz normalne ( ked clovek za mesiac da 200 Eciek za rychlost a je rad ze vodicak ukecal tak hned o trochu spomali, verte mi ) :rolleyes: ale na gumy ako by to nemalo ziaden vplyv...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.