Přejít na obsah

1.4 16V 55 kW - zvýšení výkonu


F.I.N.A.L

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
Chlapi,možná trochu blbej dotaz,ale jakej je rozdíl mezi motorem 1,4 16v/55kw  a 1,4 16v/74kw  Díky

rozdiel v riadiacej jednotke, 74kW ma väcsi prierez skrtiacej klapky, 55 ma plastove sanie a 74 ma kovove, 74 ma premenlive casovanie a 55 nema.

S tím proměnlivým časováním to není pravda. Silnější verze má pouze jiné časování to znamená jiné vačky, jak slabší verze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci, rozhodnul jsem se, ze s tim vykonem neco udelam, a zadny soft uz na to nedam. Takze borec me u toho mereni vykonu rikal, ze katr a stredni dil vyfuku pryc, at je to pruchozi. Takze mam vymysleno, ze to hned za svodama riznu a dam do zadu az vyfukum jen trubku, chci to udelat, aby byla mozna vymena na STK atd.

Takze delal to nekdo z vas? zvyseni vykonu neni jiste, ale je to za malo penez a hned po montazi jedu na valce to zmerit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno,zvýšení sice bude ale nepatrný,nejlépe by bylo vyměnit za laděný svody a výfukový system,pak se dá očekávát poznatelný nárust výkonu

Ja myslim, ze katr dela velky spunt a ladene svody, jsou uz jen tresnicka na dortu... to tam hodi jen min, nez oddelani katru ... podle me tedy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno,zvýšení sice bude ale nepatrný,nejlépe by bylo vyměnit za laděný svody a výfukový system,pak se dá očekávát poznatelný nárust výkonu

Ja myslim, ze katr dela velky spunt a ladene svody, jsou uz jen tresnicka na dortu... to tam hodi jen min, nez oddelani katru ... podle me tedy

katalyzator nemuzes dat pryc, pak neprojdes na emisich! A zadne podsviceni podvozku na technicke te nepusti, ale me se to jako libi, taky bych to chtel, ale nemuze to byt, kamos policajt mi rikal, ze videt me dopravka=pokuta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci, rozhodnul jsem se, ze s tim vykonem neco udelam, a zadny soft uz na to nedam. Takze borec me u toho mereni vykonu rikal, ze katr a stredni dil vyfuku pryc, at je to pruchozi. Takze mam vymysleno, ze to hned za svodama riznu a dam do zadu az vyfukum jen trubku, chci to udelat, aby byla mozna vymena na STK atd.

Takze delal to nekdo z vas? zvyseni vykonu neni jiste, ale je to za malo penez a hned po montazi jedu na valce to zmerit...

toto naozaj nechapem mas 1,4 16V 55kW (povodne) chipujes to, teraz ides rezat vyfuk len pre par kW a nakoniec zistis ze to ma prd. inak s vyroby to uz ma samo o sebe 60kW. a ty tu ides vyhadzovat katalyzator, ved co po emisiach ze. aj tak to nie je ziadny drak motor a ani toto ti nepomoze lebo ked to nalozis tak to pojde zase tak ako predtym. alebo si myslis ze v praxi ta tych 5kW a 3Nm spasia. ked uz tak si kup 1,4 16V 74kW a ten pojde lepsie ako to tvoje po upravach. alebo rovno 1,9TDi alebo 2,0MPI ked chces aby to slusne jazdilo.

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno,zvýšení sice bude ale nepatrný,nejlépe by bylo vyměnit za laděný svody a výfukový system,pak se dá očekávát poznatelný nárust výkonu

Ja myslim, ze katr dela velky spunt a ladene svody, jsou uz jen tresnicka na dortu... to tam hodi jen min, nez oddelani katru ... podle me tedy

katalyzator nemuzes dat pryc, pak neprojdes na emisich! A zadne podsviceni podvozku na technicke te nepusti, ale me se to jako libi, taky bych to chtel, ale nemuze to byt, kamos policajt mi rikal, ze videt me dopravka=pokuta.

Tak jak jsem v uvodu psal, tak to chci udelat tak, abych mohl to mohl menit, takze na emise a na STK to tam dam zpet.

Jinak neony na aute byli i kdyz jsem byl na STK :plol-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci, rozhodnul jsem se, ze s tim vykonem neco udelam, a zadny soft uz na to nedam. Takze borec me u toho mereni vykonu rikal, ze katr a stredni dil vyfuku pryc, at je to pruchozi. Takze mam vymysleno, ze to hned za svodama riznu a dam do zadu az vyfukum jen trubku, chci to udelat, aby byla mozna vymena na STK atd.

Takze delal to nekdo z vas? zvyseni vykonu neni jiste, ale je to za malo penez a hned po montazi jedu na valce to zmerit...

toto naozaj nechapem mas 1,4 16V 55kW (povodne) chipujes to, teraz ides rezat vyfuk len pre par kW a nakoniec zistis ze to ma prd. inak s vyroby to uz ma samo o sebe 60kW. a ty tu ides vyhadzovat katalyzator, ved co po emisiach ze. aj tak to nie je ziadny drak motor a ani toto ti nepomoze lebo ked to nalozis tak to pojde zase tak ako predtym. alebo si myslis ze v praxi ta tych 5kW a 3Nm spasia. ked uz tak si kup 1,4 16V 74kW a ten pojde lepsie ako to tvoje po upravach. alebo rovno 1,9TDi alebo 2,0MPI ked chces aby to slusne jazdilo.

Ja myslim, ze pro nejakych 5 kW by tu nekteri delali kdo vi co, aby jim to tam pridalo..

A jak to mam jako udelat s jinym motorem, nevis? Do tohoto auta jiny motor nez 55 nedam, kvuli technicke a to je mnohem vetsi probrel nez nejake emise, nemyslis?

A ze bych zrovna tedka byl ve fazi koupi noveho auta, tak to ani nahodou....

pises tam, at si tam hodim V-power racing. Uz jsi ho nekdy tankoval? Ja jsem ho tam parkrat mel, treba na ikruh nebo tak na projeti a rekl bych NICCCCC

No a jinak, kde je ve Vas panove trosku toho tuneni, vy by jste vsechno resili originalnim prislusentvim SKODA a zvysovani vykonu pomoci vymeny auta....Chtelo by to jiny pristup na vec, nemyslite?

Grygy, FUGAS: diky za plodne prispevky... zkusim nad tim zapremyslet a vymyslet to nejak ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci, rozhodnul jsem se, ze s tim vykonem neco udelam, a zadny soft uz na to nedam. Takze borec me u toho mereni vykonu rikal, ze katr a stredni dil vyfuku pryc, at je to pruchozi. Takze mam vymysleno, ze to hned za svodama riznu a dam do zadu az vyfukum jen trubku, chci to udelat, aby byla mozna vymena na STK atd.

Takze delal to nekdo z vas? zvyseni vykonu neni jiste, ale je to za malo penez a hned po montazi jedu na valce to zmerit...

toto naozaj nechapem mas 1,4 16V 55kW (povodne) chipujes to, teraz ides rezat vyfuk len pre par kW a nakoniec zistis ze to ma prd. inak s vyroby to uz ma samo o sebe 60kW. a ty tu ides vyhadzovat katalyzator, ved co po emisiach ze. aj tak to nie je ziadny drak motor a ani toto ti nepomoze lebo ked to nalozis tak to pojde zase tak ako predtym. alebo si myslis ze v praxi ta tych 5kW a 3Nm spasia. ked uz tak si kup 1,4 16V 74kW a ten pojde lepsie ako to tvoje po upravach. alebo rovno 1,9TDi alebo 2,0MPI ked chces aby to slusne jazdilo.

Ja myslim, ze pro nejakych 5 kW by tu nekteri delali kdo vi co, aby jim to tam pridalo..

A jak to mam jako udelat s jinym motorem, nevis? Do tohoto auta jiny motor nez 55 nedam, kvuli technicke a to je mnohem vetsi probrel nez nejake emise, nemyslis?

A ze bych zrovna tedka byl ve fazi koupi noveho auta, tak to ani nahodou....

pises tam, at si tam hodim V-power racing. Uz jsi ho nekdy tankoval? Ja jsem ho tam parkrat mel, treba na ikruh nebo tak na projeti a rekl bych NICCCCC

No a jinak, kde je ve Vas panove trosku toho tuneni, vy by jste vsechno resili originalnim prislusentvim SKODA a zvysovani vykonu pomoci vymeny auta....Chtelo by to jiny pristup na vec, nemyslite?

Grygy, FUGAS: diky za plodne prispevky... zkusim nad tim zapremyslet a vymyslet to nejak ;)

mne skor pride ze vsetci su za to aby stare sunky zmysli s ciest a neznecistovali ekologiu. a teraz vsetci urobme na novych autach za ucelom zvysenia vykonu vyhodit katalyzator to bude bomba.

p.s.: tym ze na STK tam ten kat. das nic neriesis v prvom rade skodis sam sebe a hlavne dobuducna svojim detom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno,zvýšení sice bude ale nepatrný,nejlépe by bylo vyměnit za laděný svody a výfukový system,pak se dá očekávát poznatelný nárust výkonu

Ja myslim, ze katr dela velky spunt a ladene svody, jsou uz jen tresnicka na dortu... to tam hodi jen min, nez oddelani katru ... podle me tedy

katalyzator nemuzes dat pryc, pak neprojdes na emisich! A zadne podsviceni podvozku na technicke te nepusti, ale me se to jako libi, taky bych to chtel, ale nemuze to byt, kamos policajt mi rikal, ze videt me dopravka=pokuta.

Tak jak jsem v uvodu psal, tak to chci udelat tak, abych mohl to mohl menit, takze na emise a na STK to tam dam zpet.

Jinak neony na aute byli i kdyz jsem byl na STK :plol-_-

tak to jsi musel mit nejakou protekci <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci, rozhodnul jsem se, ze s tim vykonem neco udelam, a zadny soft uz na to nedam. Takze borec me u toho mereni vykonu rikal, ze katr a stredni dil vyfuku pryc, at je to pruchozi. Takze mam vymysleno, ze to hned za svodama riznu a dam do zadu az vyfukum jen trubku, chci to udelat, aby byla mozna vymena na STK atd.

Takze delal to nekdo z vas? zvyseni vykonu neni jiste, ale je to za malo penez a hned po montazi jedu na valce to zmerit...

toto naozaj nechapem mas 1,4 16V 55kW (povodne) chipujes to, teraz ides rezat vyfuk len pre par kW a nakoniec zistis ze to ma prd. inak s vyroby to uz ma samo o sebe 60kW. a ty tu ides vyhadzovat katalyzator, ved co po emisiach ze. aj tak to nie je ziadny drak motor a ani toto ti nepomoze lebo ked to nalozis tak to pojde zase tak ako predtym. alebo si myslis ze v praxi ta tych 5kW a 3Nm spasia. ked uz tak si kup 1,4 16V 74kW a ten pojde lepsie ako to tvoje po upravach. alebo rovno 1,9TDi alebo 2,0MPI ked chces aby to slusne jazdilo.

Ja myslim, ze pro nejakych 5 kW by tu nekteri delali kdo vi co, aby jim to tam pridalo..

A jak to mam jako udelat s jinym motorem, nevis? Do tohoto auta jiny motor nez 55 nedam, kvuli technicke a to je mnohem vetsi probrel nez nejake emise, nemyslis?

A ze bych zrovna tedka byl ve fazi koupi noveho auta, tak to ani nahodou....

pises tam, at si tam hodim V-power racing. Uz jsi ho nekdy tankoval? Ja jsem ho tam parkrat mel, treba na ikruh nebo tak na projeti a rekl bych NICCCCC

No a jinak, kde je ve Vas panove trosku toho tuneni, vy by jste vsechno resili originalnim prislusentvim SKODA a zvysovani vykonu pomoci vymeny auta....Chtelo by to jiny pristup na vec, nemyslite?

Grygy, FUGAS: diky za plodne prispevky... zkusim nad tim zapremyslet a vymyslet to nejak ;)

mne skor pride ze vsetci su za to aby stare sunky zmysli s ciest a neznecistovali ekologiu. a teraz vsetci urobme na novych autach za ucelom zvysenia vykonu vyhodit katalyzator to bude bomba.

p.s.: tym ze na STK tam ten kat. das nic neriesis v prvom rade skodis sam sebe a hlavne dobuducna svojim detom.

Myslis, ze ja sam jen se svym autem znicim ekologii na celym svete :smich: , to snad ani nemuzes myslet vazen... co takovy simsoni, fichtli, zavodni auta a ted se podrz, ropne rafinerie, spalovny atd. Myslis, ze maji normu EURO 4 :smich:

Ale no taaaaakkkk :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...