Přejít na obsah

Kódování funkcí na Superba III (VCDS)


kokta7

Doporučené příspěvky

Pro ferda25: Měl bych takový zvláštní dotaz. Chtěl bych do Sup3 namontovat od ccs GPS sledování. Na tom není nic složitého. Já ale potřebuji mít možnost v případě potřeby vypnout motor SMS povelem.  Mám tuto funkci na ostatních služebních autech, ale protože všechny mají "klíčkové" startování, tak pro zastavení auta stačí rozpojit příslušný obvod spínačky. Funguje to a žádné zápisy chyb do paměti nejsou. Ale u S3 s Kessy fakt nevím.  S3 je SportLine mr.2017.  Šlo by to udělat a případně mohli bychom  se domluvit na montáži? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také by mě zajímal rozdíl-rád se nechám poučit.

Fakt by mě zajímalo,čemu může uškodit ten dvojklik?Ano-chápu,že mikrospínači v klíči,ale zas na druhou stranu-ten se dá vyměnit a stojí pár kaček.

Pokud má někdo Kessy tak stejně ty tlačítka používá výjimečně,takže životnost klíče sakra dlouhá.

Ale opravdu bych byl rád,kdyby to tady někdo rozvedl a napsal problémy,které mohou vzniknout při dvojkliku na klíči.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mikrospinac v klici je od toho, aby se mackal. Tohle mu nemuze nijak zvlast vadit. To by pak byl problem dlouhym klikem zavirat stresni okno nebo otevirat/zavirat vsechna okna...

A proc mechanika? Naprosto ciste se spusti zavirani. Uplne stejne, jako kdyz zmáčknu tlacitko v 5tych dveří. Neni v tom rozdil. Maximalne pri pouziti DO to akusticky upozornuje.

Editováno: , autor: Martin Bednář
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už je na zákrok @Pawouk ... je tu hodně OT.

 

Napíšu to znovu, jinak a píší jen zde co sám Ferda zjistil měřením akčních členů - ten dvojklik funguje tak, že dojde k zaslání povelu k 5. dveřím, aby na 0.x sekundy dal povel ke zvednutí dveří a následně za další 0.x sekundy opačným směrem...pokud takto zavíráte běžně, lze čekat, že tím ony elektrické vzpěry dost trpí, právě ony rázy jsou škodlivé.

 

Je to jakobyste řadili zpětný chod, ale ještě jeli dopředu rychlostí 2km/hod...zkuste si to.

 

Nikdo tady nemluví o situaci běžného zavírání a následného otevírání 5. dveří.

 

Už nevím jak lépe to vysvětlit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak za prvé-tohle není OT ale myslím si že  k tématu.

Za druhé jak jsem psal,jen idiot si bude s ovladačem hrát aby otevíral a hned vzápětí zavíral.Každý normální člověk dveře otevře-naloží nebo vyloží náklad a zavře,tudíž nedochází k žádným rázům.

Jinak je to stejné,jako by jsi otevřel tlačítkem,v polovině dráhy tlačítkem dveře zastavil-dojde k úplně stejným rázům.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, našel by se tu někdo ochotný nakódovat následující věci ?

 

- uzamčení auta při běžícím motoru

- zavírání 5. dveří tlačítkem ve středové konzoli

- rozšířené nastavení DCC

- odblokovat obraz za jízdy

- zapnout “řasy” v předních světlometech + zadní skupinovky při denním svícení

 

Je mi jedno kde, dojel bych kam by bylo potřeba 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim. Je tu niekto to vie nakodovat tieto funkcie v okoli Nitry? 

uzamčení auta při běžícím motoru

- zavírání 5. dveří tlačítkem ve středové konzoli

- rozšířené nastavení DCC

- odblokovat obraz za jízdy

- zapnout “řasy” v předních světlometech

Popripade BB alebo RK, BA... Vdaka :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...