H1982 Vloženo 3. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2019 Zdravím, po času. Motor měl 128 tis. KM. a odešel, těsně po záruce. RV 2017. "Praskla" šála prvního válce, tak my to bylo řečeno. První autoservis, kam jsem auto nechal odtáhnout na mě vyrukoval, že se potkal motor a nejde otočit klikovou hřídelí. A že kulance asi bude 50:50 možná. Protože jsem v rámci dvouleté záruky nereklamoval klikovou hřídel, na kterou padlo podezření. Přitom, toto mě nezajímalo, porucha na motoru a je to. Tímhle stylem jsem si mohl motor vyndat na zahradě a tu klikovku tam přinést. Pak "kvalita benzínu", klasika. Tankuju jen a pouze Vervu 100. Pokud je to shit, nechť to tu zazní, ale mám za to, že lepší palivo v ČR asi není a konkurence je vždy dražší, přesně o korunu, tady v HK. Zajímavé, že mě každý tipoval na chip v motoru, protože "Dragon Skin":) a pružiny a stabilizátor od Eibachu. Tohle je fakt svinstvo, hledá se cokoliv, na co to hodit. Nakonec jsem auto odtáhl jinam. Tam zjistili, že "drobky" ze šály spadly do prostoru klikové hřídele a odešli "pánve", takže celý "spodní prostor" byl vyhlazen. Škoda uznala kulanci 100% motor a 50% práce mechanika. Zbytek placenou mnou. Den, kdy chtěli montovat motor, přišli na to, že i turbo je zničené, takže Škoda dodala i turbo a to celé se namontovalo. Viděl jsem konečnou cenu, toho všeho a je to za cenu jedno dost malého auta, téhož výrobce. Takže mám dva roky záruku na nový motor atp. Ale stejně, něco v tom je. Na DSG (N), když stojí, z motoru jsou cítit vibrace a škubání. Toto bylo i před destrukcí prvního motoru. Teď se mi 2x i rozblikala kontrolka motoru a vibrace motoru/auta. Následně nejde motor nastartovat (při pokusu vypnou a zapnou), až pod plynem, druhý pokus. Tuší někdo, co by to mohlo být? Škoda nedodala celý nový motor, části motoru jsou původní, takže to může být klasicky cokoliv. Ale zítra jedu do Prahy, k někomu, kdo ty TSI motory opravuje a snad mi řekne, co to je. Ale oprava bude zpět v aut. servisu, pač nová záruka. Tímto děkuji Škodě, pokud to tu někdo čte, za pomoc s motorem a autoservisu, kde mě motor vyměnili. Přesto to nestačí, pač stále problém s vibracemi a musím to řešit. Kód motoru je CJXA. Nevím, jestli tam proběhli nějaké inovace, ale mám pocit:), že motor lépe táhne, než původní. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AntonioB721 Vloženo 1. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2019 Ahoj chtěl jsem se zeptat jestli jste se někdo už setkal s touto hlaškou, během jízdy mi chcipnul sám od sebe motor a objevila se tahle hlaška kde jsem byl nucen zastavit zařadit P a nastartovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sportline206 Vloženo 16. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2019 (editace) V 8. 2. 2019 na 14:08, Martin18 napsal: Ma zde nekdo s timto motorem vyssi najezd a muze podat zkusenost se spolehlivosti / zavadami? Cauky,ted jsem se zaregistroval.Budu se snazit shrnout par veci. 206 jsem poridil skoro 2 lety. 12/2017. najezd 16 xxx.Okamzite deaktivovany start stop. Ted mam uz 115000. Fakt jezdim myslim dost ,je to hrozne promenlivy, ale ted se to ustalilo na cca 600-700km tejden. Od porizeni jsem delal klasickej predplacenej servis tak jak ma bejt. Ale samozrejme mezi kazdym predepsanym servisem ktery vychazi zhruba plus minus cca 28-30 t. km jsem udelal jeden svuj vlastni. Snazim se po 15 aby to bylo strop. Zaruka uz padla s hranici 100 000km.Takze ted jsem objednanej do autora na druhej DSG ( 5400kc vcetne dph) a haldex (1900).Myslim si ze to je prijatelne.Za tu dobu jsem tankoval jak 98 ,100,ale i 95 plus.Auto je naprosto v poho.leto spotreba v kombinaci s mestem v klidu okolo 8.2 az 9,1.l Zima uz 9,8 az 10,1.l. nikdy se mi za celou dobu ani neprihlasil o kapku oleje na doliti.Kontroluji vodni pumpu,pry by se mohl vyskytnout postupne problem s opotrebovanim. Povrzava DCC ale tlumice v pohode nevytekly,Jedna se o promazani nejakeho dilu ktery se tyka do urciteho mesice 2017.Za tu dobu se vyskytl problem s dotykovou obrazovkou, pri vymrzlem aute si prepina jak chce sama.Obecne pry problem spousty kusu. Na zaruku jsem nechak menit oloupanou kulisu dsg volice a stredoveho ramecku vydechu toperni na palubce.Dale v 95000 kleknul subwofer. vymenen na zaruku jeste.Tot vse. jsem rad ze jsem zvolil takto,uvidime co dalsiho prinese dalsich 100 000 km Editováno: 16. Listopad 2019, autor: Sportline206 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shefo Vloženo 19. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2019 Ahojte, mam rovnake skusenosti ako kolega vyssie. Rocnik 2016 a najazdenych 149000 km. Olej meneny kazdych 15tisic km. Na aute bolo menene cerpadlo haldex pri 130xxx km a teraz pri 149xxx zacala tiect vodna pumpa. Inak motor bez problemov, spotreba teraz ked sa ochladilo cca 8,5 az 9 litrov. V lete pri kludnej jazde 8. Tlmice zatial drzia jediny problem su vrzgajuce gumy na stabilizacnych tyckach na prednej naprave. V skodovke to pri kazdom servise premazu a je zas rok pokoj. Vraj maju na to TPI. Taktiez sa menili aj zadne hydrolozka ( buchali ). Dotykova obrazovka sa pri mrazoch obcas prepina sama ale po chvili sa to vrati do normalu. Inak auto a hlavne motor je super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2019 Toto je motorová sekce, takže jen a pouze věci týkající se motoru. OT smazáno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sportline206 Vloženo 14. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2019 V 3. 10. 2019 na 17:05, H1982 napsal: Zdravím, po času. Motor měl 128 tis. KM. a odešel, těsně po záruce. RV 2017. "Praskla" šála prvního válce, tak my to bylo řečeno. První autoservis, kam jsem auto nechal odtáhnout na mě vyrukoval, že se potkal motor a nejde otočit klikovou hřídelí. A že kulance asi bude 50:50 možná. Protože jsem v rámci dvouleté záruky nereklamoval klikovou hřídel, na kterou padlo podezření. Přitom, toto mě nezajímalo, porucha na motoru a je to. Tímhle stylem jsem si mohl motor vyndat na zahradě a tu klikovku tam přinést. Pak "kvalita benzínu", klasika. Tankuju jen a pouze Vervu 100. Pokud je to shit, nechť to tu zazní, ale mám za to, že lepší palivo v ČR asi není a konkurence je vždy dražší, přesně o korunu, tady v HK. Zajímavé, že mě každý tipoval na chip v motoru, protože "Dragon Skin":) a pružiny a stabilizátor od Eibachu. Tohle je fakt svinstvo, hledá se cokoliv, na co to hodit. Nakonec jsem auto odtáhl jinam. Tam zjistili, že "drobky" ze šály spadly do prostoru klikové hřídele a odešli "pánve", takže celý "spodní prostor" byl vyhlazen. Škoda uznala kulanci 100% motor a 50% práce mechanika. Zbytek placenou mnou. Den, kdy chtěli montovat motor, přišli na to, že i turbo je zničené, takže Škoda dodala i turbo a to celé se namontovalo. Viděl jsem konečnou cenu, toho všeho a je to za cenu jedno dost malého auta, téhož výrobce. Takže mám dva roky záruku na nový motor atp. Ale stejně, něco v tom je. Na DSG (N), když stojí, z motoru jsou cítit vibrace a škubání. Toto bylo i před destrukcí prvního motoru. Teď se mi 2x i rozblikala kontrolka motoru a vibrace motoru/auta. Následně nejde motor nastartovat (při pokusu vypnou a zapnou), až pod plynem, druhý pokus. Tuší někdo, co by to mohlo být? Škoda nedodala celý nový motor, části motoru jsou původní, takže to může být klasicky cokoliv. Ale zítra jedu do Prahy, k někomu, kdo ty TSI motory opravuje a snad mi řekne, co to je. Ale oprava bude zpět v aut. servisu, pač nová záruka. Tímto děkuji Škodě, pokud to tu někdo čte, za pomoc s motorem a autoservisu, kde mě motor vyměnili. Přesto to nestačí, pač stále problém s vibracemi a musím to řešit. Kód motoru je CJXA. Nevím, jestli tam proběhli nějaké inovace, ale mám pocit:), že motor lépe táhne, než původní. Ahoj , chtěl bych reagovat . Kolik vyšla oprava z tvé strany? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eiben Vloženo 14. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2019 (editace) 60 000km za rok to je narez. To auto snad jezdilo 24 hodin/den Editováno: 17. Prosinec 2019, autor: eiben Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H1982 Vloženo 22. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2019 (editace) V 14. 12. 2019 na 9:22, Sportline206 napsal: Ahoj , chtěl bych reagovat . Kolik vyšla oprava z tvé strany? Ahoj, toto bude dlouhé, ale snad to někomu pomůže. Přišlo se na to, že první motor odešel, protože praskla nějaká šála v motoru. Ať je to co je to, došlo k poškození turba a katalyzátoru. Že turbo bylo "nakopnuto" šupinami se zjistilo při montáži druhého motoru. Takže druhý motor platila Škoda, turbo také. Motor, jak bylo uvedeno, mě odešel v posledních dnech letošního srpna. Od té doby jsem seděl v autě asi 3x a stále je v servisu. Po kulanci na motor bylo auto znova v autoservisu, několikrát tam bylo na x-dnů pro vibrace motoru a blikání kontrolek EPC a motoru. Tedy s druhým motorem vibrace neustali a kontrolky blikaly stále a nešlo občas nastartovat. Toto celé se stalo v říjnu. Následovala další reklamace a promazání "naučených" hodnot ŘJ. Nepomohlo to a motor vibroval s autem stále dost citelně. Zátah nového motor byl ale lepší, než s povodním. Nakonec jsem v HK dojel a požádal o odtah. Trapas, když vaše nádherné auto v barvě Dragon Skin je tlačeno na valník a lidi se vám tlemí do ksichtu, že vám to patří, když jste si koupili hezké a výkonné auto. Takže po tom, co byl vyměněn motor a turbo bylo auto odtaženo do Kosmonos, přelom listopadu a prosince. Proběhla výměna katalyzátoru, vstřiků (placeno mnou), cívek, setrvačníku a došlo i na nový (třetí) motor. Stále se bavíme o tom, že mě původní motor odešel po 2 letech a 128 000 km. Auto je teď hotové, ale protože "vánoční čas", tak bude pro mě, až v lednu. Čili stojí v Kosmonosech v dílnách. Po celou tu dobu mám náhradní auto, zdarma. Katalogové ceny a tady se mohu plést jsou MOTOR 250 tis., TURBO 30 tis., KAT 50 tis., CÍVKY pár tisíc, VSTŘIKY cenu nevím, ale levné to nebylo. SETRVAČNÍK cenu nevím. Zapůjčení vozu po celou dobu zdarma. Vstřiky jsem si platil sám, vše ostatní servis a Škoda. Ptal jsem se na to, proč se to stalo a to se nedozvím. Taky jsem se ptal, jestli za to může to, že jsem motor občas "podrtil" ale tomu nevěřím. Hlavně proto, protože jsem si koupil auto/motor, který na ten výkon musí být vyvinut a věty typu "jezdíte s tím moc rychle" mi nejdou pod nos. K čemu je auto, které je (velmi) rychlé, ale rychle se s ním jezdit nemá a nesmí, protože to nevydrží. Pak ano, můžeme se dohadovat o tom, co je to "rychle" a "drtit", ale věřím tomu, že majitelé 206tek tak nějak nemají lehkou nohu, když si byli za to o ochotni připlatit. Osobní odhad je ten že bych měl nárok na nové auto, ale už as Superb FL s 200 kw a filtrem. Přesto se píše, že v půlce roku i 200 kw bude navýšeno zpět na 206 kw. Osobně jsem byl i v Chuchli u pána - specialisty na vw motory viz. auto.cz, celkem mi poradil, ale stejně Kromě podvozku, který mám modifikovaný, kastle, interiéru je vše na téma pohon nové. Editováno: 22. Prosinec 2019, autor: H1982 Upřesnění historie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 23. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2019 takže výsledok bude že tam bol problém okolo vstrekov / zapaľovania , prípadne detonácie a na to zakukal ten prvý motor a následne aj druhý ? škoda že sa tie FSI vstrek nedajú nikde rozumne otestovať pred montážou ... nejaké foto nie sú? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H1982 Vloženo 25. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2019 Ano, takhle simple to je:). Udajne nejsem prvni, komu odesel 206 kw motor, ale simple reseni je tlacit na servis u Skodu, presneji na “Oddeleni pece o zakazniky”. Foto mam jedno a to druheho motoru, ale rozebrany (prvni) jsem nevidel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 25. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2019 tak môžeš pridať ... ja mám takéto Superby len dva , na jednom sa neriešilo nič , na druhom len problém okolo prestavovania vačky ale nič vážne ... a jeden už bude mať 200tis km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H1982 Vloženo 25. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2019 Prestavovac vacky za 15 tisic CZK? To byl uplne prvni napad, co vymenit na kulanci. Nekdy v dubnu, kdyz se objevily prvni zaskuby motoru. Nakonec to byl (pry) svazek kabelu, ktery byl vymenen. Prej spatne napajenene dratky :), kdyz nekomu neco spadlo do motoru a pretrhlo to ten svazek, tak ho dratkama nekdo opravil. Motor dostaval a poslilal spatne hodnoty. Kabel vymenen, ale destrukci to nezabranilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 26. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2019 tu boli konkretne chyby okolo prestavovača , aj sa to vyriešilo s tým Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin RS Vloženo 17. Únor 2020 Sdílet Vloženo 17. Únor 2020 Zdravím,pokukuju po S3 r.v.2018 chtěl bych variantu bud 206kw nebo 162kw,který bude teoreticky lepší co se týče poruchovosti a náročnosti na servis.Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 17. Únor 2020 Sdílet Vloženo 17. Únor 2020 162 kw je predohrab a 206 kw 4x4. Náročné jsou na servis oba, nemají ale žádné předem dané neduhy.206 kw bude na výběr mnohem víc a budou i lépe vybavené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 17. Únor 2020 Sdílet Vloženo 17. Únor 2020 Facelift 200kw - test z 17.2.2020 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 19. Březen 2020 Sdílet Vloženo 19. Březen 2020 V kolika tisících dáváte vstřiky na seřízení/kalibraci, či jak se tomu říká? Mám teď přes 100tkm a slyšel jsem že to má jako prevence smysl a lepší za to dát pár tisíc než pak řešit něco fatálního. Jaký je Váš názor na to u 206 kw? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 28. Březen 2020 Sdílet Vloženo 28. Březen 2020 Ahoj, lidi. Pří výměně vzduchového filtru mi při utahování šroubku na levé straně u spony někam zapadl magnetický nástavec na bity. Nikde ho tam nevidím a teleskopickým magnetem se mi nedaří nic vytáhnou. Je možné že propadl až na spodní dekl motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 29. Březen 2020 Sdílet Vloženo 29. Březen 2020 Muze byt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 29. Březen 2020 Sdílet Vloženo 29. Březen 2020 Hmm. Takže na zvedák a dekl dolů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ztr00 Vloženo 26. Květen 2020 Sdílet Vloženo 26. Květen 2020 V 1. 11. 2019 na 14:30, AntonioB721 napsal: Ahoj chtěl jsem se zeptat jestli jste se někdo už setkal s touto hlaškou, během jízdy mi chcipnul sám od sebe motor a objevila se tahle hlaška kde jsem byl nucen zastavit zařadit P a nastartovat. Dobrý den. Mám úplně stejný problém. Během týdne 2x auto s vypnutým start stop systémem zhaslo. 1x během dojíždění v Eco módu ke křižovatce (motor zhaslý, ale posilovač řízení a brzd fungoval) a 1x při zastavení v Eco módu na křižovatce. Vždy se objevila hláška "Nastartujte motor ručně". Cělkem nepříjemné. Nemohl by se nám tu k tomu někdo vyjádřit? Jestli je to chyba Eco módu, nebo mám čekat, že aj ve sportu se mi to za jízdy stane? + problém číslo 2: Při studeném volnoběhu, když auto stojí, se otáčky drží na nějaké hodnotě, ale pak ručička otáček začne rychle kmitat (po dobu třeba 5 sekund) +- 50 otáček (někdy to natočím a hodím to sem). Jinak motor jede bez problémů. Děkuji za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AntonioB721 Vloženo 27. Květen 2020 Sdílet Vloženo 27. Květen 2020 Ahoj, já jsem měl přesně tyto problémy co popisuješ. S autem jsem byl v autorizovaném servisu kde o problému už věděly a údajně na vyžádání se snad na to přijeli podívat technici ze škodovky, měnili něco v motoru ale už je to půl roku takže si nepamatuju co.Auto tam bylo pár dnů ale protože jsem odjížděl na dovolenou tak jsme se dohodli kdy se vracím a auto bude v pořádku a připravené. Od té doby je klid vše funguje jak má . Do té doby my začalo vyskakovat stále více chyb nesouvisejících s motorem jako například chyba adaptivní tempomatu, chyba asistenta vyparkovaní atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ztr00 Vloženo 28. Květen 2020 Sdílet Vloženo 28. Květen 2020 V 27. 5. 2020 na 6:39, AntonioB721 napsal: Ahoj, já jsem měl přesně tyto problémy co popisuješ. S autem jsem byl v autorizovaném servisu kde o problému už věděly a údajně na vyžádání se snad na to přijeli podívat technici ze škodovky, měnili něco v motoru ale už je to půl roku takže si nepamatuju co.Auto tam bylo pár dnů ale protože jsem odjížděl na dovolenou tak jsme se dohodli kdy se vracím a auto bude v pořádku a připravené. Od té doby je klid vše funguje jak má . Do té doby my začalo vyskakovat stále více chyb nesouvisejících s motorem jako například chyba adaptivní tempomatu, chyba asistenta vyparkovaní atd. Můžeš mi říct, k čemu je ta odpověď? Jestli ke zhasínání motoru, nebo ke kolisaní otáček? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AntonioB721 Vloženo 28. Květen 2020 Sdílet Vloženo 28. Květen 2020 před 4 minutami, ztr00 napsal: Můžeš mi říct, k čemu je ta odpověď? Jestli ke zhasínání motoru, nebo ke kolisaní otáček? K obojemu všechny problémy co jsi popsal jsem měl i já. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ztr00 Vloženo 28. Květen 2020 Sdílet Vloženo 28. Květen 2020 před 1 minutou, AntonioB721 napsal: K obojemu všechny problémy co jsi popsal jsem měl i já. Okej, super. Díky za tip. Zkusím cinknout někam, kde tomu rozumí a zeptám se jich na náročnost řešení. Ještě jednou, děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.