Květen 28, 20205 r V 26. 5. 2020 na 23:04, ztr00 napsal: Dobrý den. Mám úplně stejný problém. Během týdne 2x auto s vypnutým start stop systémem zhaslo. 1x během dojíždění v Eco módu ke křižovatce (motor zhaslý, ale posilovač řízení a brzd fungoval) a 1x při zastavení v Eco módu na křižovatce. Vždy se objevila hláška "Nastartujte motor ručně". Cělkem nepříjemné. Nemohl by se nám tu k tomu někdo vyjádřit? Jestli je to chyba Eco módu, nebo mám čekat, že aj ve sportu se mi to za jízdy stane? + problém číslo 2: Při studeném volnoběhu, když auto stojí, se otáčky drží na nějaké hodnotě, ale pak ručička otáček začne rychle kmitat (po dobu třeba 5 sekund) +- 50 otáček (někdy to natočím a hodím to sem). Jinak motor jede bez problémů. Děkuji za odpověď. Proč jezdíš s takovým motorem na Eco režim?
Květen 28, 20205 r před 22 minutami, PepeRS245 napsal: Proč jezdíš s takovým motorem na Eco režim? Protože jsem to auto koupil a můžu s ním jezdit jak chci? To že si koupím auto s 280 koňmi mi jako nějak nařizuje s tím jezdit pořád naplno? Nebo tobě připadá normální, aby auto zhaslo během jízdy? Neřeš, prosím, to, jak jezdím, ale mluv k tématu. A když už: Jel jsem s tím v Ecu protože mám to auto 2 týdny a chci zkusit všechno co umí a jak se to projevuje. Ve sport modu ty otáčky taky kolísají, což ukazuje, že je jedno v jakém módu jedu. Start stop zatím házel chybu jenom v Ecu. Dneska sem to byl protáhnout sportem a nechcíplo to na ten start stop, ale pořád háže chybu "Závada: start stop". Příští úterý to vezu na diagnostiku do autorizáku, tak jsem zvědavý, co mi k tomu řeknou, protože můj 19 let starý rencek drží otáčky lépe, než 2016 superb...
Květen 28, 20205 r před 2 hodinami, AntonioB721 napsal: Nevím jestli máš auto v záruce, mě to dělali jako záruční opravu. Auto má myslím záruku na 6 nebo 12 měsíců na skryté vady. Už jsem mluvil s prodejcem, bude to řešit reklamační oddělení firmy, od které jsem to koupil.
Červen 3, 20205 r V 26. 5. 2020 na 23:04, ztr00 napsal: Dobrý den. Mám úplně stejný problém. Během týdne 2x auto s vypnutým start stop systémem zhaslo. 1x během dojíždění v Eco módu ke křižovatce (motor zhaslý, ale posilovač řízení a brzd fungoval) a 1x při zastavení v Eco módu na křižovatce. Vždy se objevila hláška "Nastartujte motor ručně". Cělkem nepříjemné. Nemohl by se nám tu k tomu někdo vyjádřit? Jestli je to chyba Eco módu, nebo mám čekat, že aj ve sportu se mi to za jízdy stane? + problém číslo 2: Při studeném volnoběhu, když auto stojí, se otáčky drží na nějaké hodnotě, ale pak ručička otáček začne rychle kmitat (po dobu třeba 5 sekund) +- 50 otáček (někdy to natočím a hodím to sem). Jinak motor jede bez problémů. Děkuji za odpověď. Zdravím, mám tu diagnostiku vozu z 2.6.2020 - autorizovaný servis. 1) Co se výpadků start stop týče, to mi zase tvrdil, že to může být kvůli baterce, ale když jsem mu řekl, že klidně koupím novou, tak mi zase říkal, že to není potřeba, že si to auto dobije samo atd.. No já nevím, nejsem žádnej elektrospecialista, ale pokud baterka klesá pod 12 V (viz 1. stránka diagnostiky), tak mi to moc normální nepřipadá. 2) Co se kolísajících otáček volnoběhu týče (viz. video), tak technik mi tvrdil, že to může být problém benzínu. Tož nevím no, bylo tam půl nádrže z SHELLky, tak sem to dolil do plné nádrže Vervou a stejně ten volnoběh kolísá (jak při studeném, tak zahřátém oleji). Zkusím vyjezdit nádrž a lupnu tam plnou Vervu, abych prokázal, že to benzínem nebude. A když jsem technikovi říkal, že zjevně nejsem jediný, kdo má problém s tím kolísáním otáček, tak mi řekl, že nějaké Škoda fórum pro něj není směrodatné a že rozdělat motor by stálo 50k... A když jsem mu řekl, že to je pořád méně než 10% z ceny vozu a pokud se to spraví (odhalí problém), budu rád, tak se na mě díval jak na blba. Tož já nevím co si o tom mám myslet. Já bych rád našel někoho, kdo řekne, co to je teda za problém s tím kolísáním otáček, prtože mně to normální nepřipadá. No a teď, babo raď! :-) Děkuji za rady, tipy a triky. VID_20200528_134002.mp4
Červen 3, 20205 r Hele a ty jsi čekal od autorizáku jinou odpověď? :D Myslím ale, že jezdíme do stejného :D:D Ještě NIKDY jsem v autorizáku nenarazil na někoho ochotného, vždycky když něco potřebuješ, tak je obtěžuješ, nedejbože když máš svůj názor, to vůbec nesmíš, to se od Tebe neočekává, od Tebe se jenom očekává že budeš kývat a cálovat.
Červen 3, 20205 r před 2 minutami, Plzeňáček napsal: Hele a ty jsi čekal od autorizáku jinou odpověď? :D Myslím ale, že jezdíme do stejného :D:D Ještě NIKDY jsem v autorizáku nenarazil na někoho ochotného, vždycky když něco potřebuješ, tak je obtěžuješ, nedejbože když máš svůj názor, to vůbec nesmíš, to se od Tebe neočekává, od Tebe se jenom očekává že budeš kývat a cálovat. To je ale bohužel smutná pravda... Zaplať a vypadni.. Tak jsem si tam připadal :-) Ale nabídli mi kafé aspoň za 1240 Kč. :-) Každopádně, zanechme srandiček (no někdy, už se přestávám smát a začínám plakat), protože to mi otáčky nevyléčí. :-)
Červen 3, 20205 r No držím palce, podle videa to je jednoznačně problém. Každý, kdo Tě s tím pošle domů bez opravy (z autorizovaného servisu výrobce!) je zoufalec a měl by dát výpověď, protože nezvládá svoji práci, případně by ho po upozornění měl vyhodit nadřízený, protože dělá značce ostudu a jako zaměstnavatel přichází o zákazníky.
Červen 4, 20205 r Mám podobný problém. Auto taky v eko módu zhaslo. Kolisaji otáčky motoru na volnoběh. z výfuku je slyšet jak když vynechává jeden válec. To jsem si říkal jak ty koně pěkně střílej ? Pak si to přidá a na chvíli se to uklidní . Auto jezdí teprve dva týdny. Rok 2017 2.0tsi 206 kw. Najeto 131000 Přisuzoval jsem to že dlouho stálo a chce to prohnat. Už se rosvitila i diagnostika motoru s chybou natočení sací váčky mimo toleranci. Bude ještě veselo ?
Červen 4, 20205 r @ztr00 Zkus se podívat na řídící ventil N205 a na modul čerpadla / plocáku v nádrži
Červen 4, 20205 r Před hodinou, Mardako napsal: Mám podobný problém. Auto taky v eko módu zhaslo. Kolisaji otáčky motoru na volnoběh. z výfuku je slyšet jak když vynechává jeden válec. To jsem si říkal jak ty koně pěkně střílej ? Pak si to přidá a na chvíli se to uklidní . Auto jezdí teprve dva týdny. Rok 2017 2.0tsi 206 kw. Najeto 131000 Přisuzoval jsem to že dlouho stálo a chce to prohnat. Už se rosvitila i diagnostika motoru s chybou natočení sací váčky mimo toleranci. Bude ještě veselo ? Auto jsem protáhl Xkrát, ale problém volnoběhu pořád přetrvává. Vačky mi prej poštelovali, ale bez efektu na volnoběhu. Jak to budeš řešit? Před hodinou, LiveBomb napsal: @ztr00 Zkus se podívat na řídící ventil N205 a na modul čerpadla / plocáku v nádrži Díky za tip. Akorátně já jsem ajťák, ne automechanik, takže předpokládám, že to budu moset zavézt klukom do garáže. Na tom ventilu bych měl hledat co? A ten modul čerpadla v nádrži, to mám najít jak? :-)
Červen 6, 20205 r před 7 hodinami, Mardako napsal: Můj zvuk při studentem motoru Je to zahřívání katu ? IMG_2713.MOVIMG_2714.MOV Vidím, že máme úplně stejný problém (s těma otáčkama) :-) Zkusím to taky nastartovat za studena a natočit. Upraveno Červen 6, 20205 r od ztr00
Červen 7, 20205 r Zdravím všechny , chci si pořizovat nový vůz , a rozhoduji se mezi Superbem III 2.0 TSI 206KW CJXA , a Seatem Leon Cupra 2.0 TSI 206KW CJXA , chci se zeptat , jelikož se mi nikde nepodařilo najít , tyto motory 2.0 TSI 206KW CJXA , zajímalo by mne , zda jsou konstrukčně u obou dvou tichto vozů konstrukčně stejné ? Popřípadě , kdo by měl zkušenost s oboumi auty , zda by mi mohl poradit s výběrem . Zajímalo by mne také , jelikož zrovna u té Cupry je docela problém se spojkou , že dlouho nevydrží , jestli je to stejné i u tohoto superba ? Neznám v okolí nikoho kdo by měl SIII v této motorizaci . Další otázka , ačkoli je u motoru 2.0 TSI 206KW CJXA uváděna výměna rozvodů ve 100 000km , zda to postačuje , nebo je ideální , abych rozvody nechal vyměnit dříve ? Scháním takové , aby mělo najeto max tich cca 70 000km , a právě u té Cupry , když je v manuálu , tak již většinou nemá původní spojku , a u DSG většinou je skoro také potřeba výměny , tak mne zajímá , zda má SIII podobný problém ? Předem Děkuji za odpovědi .
Červen 7, 20205 r @hanny123 Pokud má motor stejný kód = CJXA, je identický. Motor 2.0 TSI, stejně tak, jako jiné motory TSI s řetězovým rozvodem, neměly a nemají předepsaný žádný interval výměny rozvodů.
Červen 7, 20205 r před 1 hodinou, Pawouk napsal: @hanny123 Pokud má motor stejný kód = CJXA, je identický. Motor 2.0 TSI, stejně tak, jako jiné motory TSI s řetězovým rozvodem, neměly a nemají předepsaný žádný interval výměny rozvodů. @Pawouk: A můžu se tě zeptat na tvůj soukromý názor, kdy by se ty rozvody u tohoto motoru měly udělat? Já bych nerad řešil potkaný píst s hlavou :-) Upraveno Červen 7, 20205 r od ztr00
Červen 7, 20205 r V manuálu je napsáno po vysunuti napinače řetězu na sedmou drážku je potřeba řetězovou sadu vyměnit . Ještě je napsáno, že pokud není vysunut na sedmou drážku tak se měnit nesmí. To jsem úplně nepochopil. Potom to asi bude hlásit i chybu motoru . Mám najeto 130000 napínak v půlce Takže 220000 by měl vydržet.
Červen 7, 20205 r Jo, v DP to píšou. @ztr00 Rozvody měnit při rachocení, rozhození časování a výše popsaném vysunutí napínáku nad limit. Jinak bys to asi měnil preventivně pořád dokola. Jenom pro upřesnění, ty řetězy jsou tam tři. Jeden pro pohon vačkových hřídelů, druhý pro pohon vyvažovacích hřídelů a třetí pro pohon olejového čerpadla.
Červen 7, 20205 r Ještě by mě zajímala tato část Provést přizpůsobení délky rozvodového řetězu následujícím způsobem: – Připojit ⇒ Vozidlový diagnostický tester. – Zapnout zapalování a provést: ♦ 0001 - Adaptace po opravách řetězového pohonu To si jako auto upraví hodnoty natočení hřídelí motoru a dále už porovnává časování podle nových dat?
Červen 8, 20205 r před 15 hodinami, Mardako napsal: A nevíš proč se ten řetěz nesmí měnit? Kontrola časování rozvodů.pdf 728 kB · 5 stažení @Mardako: Z kama máš to PDF? Chtěl bych to vidět komplet (vypadá to, že tam budou zajímavé informace). Díky před 16 hodinami, Pawouk napsal: Jo, v DP to píšou. @ztr00 Rozvody měnit při rachocení, rozhození časování a výše popsaném vysunutí napínáku nad limit. Jinak bys to asi měnil preventivně pořád dokola. Jenom pro upřesnění, ty řetězy jsou tam tři. Jeden pro pohon vačkových hřídelů, druhý pro pohon vyvažovacích hřídelů a třetí pro pohon olejového čerpadla. @Pawouk: Děkuji za info.
Červen 8, 20205 r před 37 minutami, LiveBomb napsal: @ztr00 má to z dílenské příručky @LiveBomb: Díky, už to stahuju.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.