Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI 206 kW


kokta7

Doporučené příspěvky

V 24. 6. 2022 na 13:43, Goauld napsal:

Budu dávat auto brzo do autorizaku na údržbu převodovky a haldexu, tak to zároveň nechám udělat a pak napíšu.

Ahoj 

Mel jsi auto už v servisu 

Jsem v Chorvatsku a celou cestu jsem cítil benzin. 
otevřu víčko a proud benzinu z nádrže 

i když auto stojí pořad odkapavá .

Nemate někdo číslo toho filtru nebo kde ten filtr je? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otevřu víčko a při polovině nádrže valí benzin ven 

hlavne po ránu když se začne oteplovat.

fakt to ale teče proudem. 
kdyz auto stojí z kopce tak nic neteče. 
Prochazel jsem  spoustu  servisních rozkresů a klasický uhlíkový filtr jsem tam neviděl. 
Jestli těm přetlak tedy neodchází přes víčko ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím chlapi… Mám problém že mi auto škube za studena když mám jen trochu stlačený pedál když jedu za někým… Když se auto zahřeje tak škubání přestane… Nikdy jindy auto neškube ani při přidání plynu. Diagnostika hlásí toto. 

Bylo mi řečeno že ty magnety na snímačích jsou vyměněné.

 

1C7BC68A-61F6-4003-B522-44E8521912EF.jpeg

A9DC7CA1-F572-4F1A-A09E-54FF4EFBC28A.jpeg

Editováno: , autor: Michalrozkydal21
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

@Michalrozkydal21 jestli ještě nemáš vyřešeno, měl jsem také vadné magnety ale chybu 14867 jsem tam neměl, dle popisku bych šel po senzoru otáček té vačky nebo jeho kabel

14869 - tuhle chybu jsem měl, pomohla výměna magnetu na výfukové vaččce, ale to bych řešil až vyřešíš senzor, zvlášť jestli magnety už byly měněné

133124 - tohle nesouvisí, je to jednotka kessy

Editováno: , autor: midlan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dobrý večer, nemá prosím někdo zkušenost s následujícím problémem. Z ničeho nic se občas rozsvítí kontrolka EPC a zobrazí se závada Start-stop, auto necukne, nespadne do nouzového režimu, funguje normálně. Vypozoroval jsem, že se to stane při mírném zrychlení z 2st, ale velmi náhodně, třeba 1000km nic a poté 2x za pár dní. Po vypnutí motoru a následném nastartování kontrolka nesvítí. Najeto cca 150t km.

Mám "diagnostiku" OBD-II, která chybu přečte jako 14846 - viz příloha. Při hledání podrobností k této chybě jsem narazil na souvislost s "Turbocharger Boost Control Position Sensor". Můj dotaz tedy je zda je opravdu problém v tomto senzoru a zdali se případně tento senzor dá vyměnit nebo je potřeba měnit celé turbo. Pokud by bylo potřeba měnit celé turbo, je možný u tohoto modelu repas (pokud dává cenově smysl)? Děkuji.

image.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, jak Vám startuje auto teď v zimě? Byl jsem dva týdny zpět v autorizáku, kde mi i kontrolovali baterii (která je údajně v pohodě). Když sednu do auta okolo nula stupňů a nastartuju, tak mi poblikává palubovka jak vánoční stromek a auto startuje oproti létu relativně delší dobu. Myslel jsem, že tomu pomůžu zapnutím nezávislého topení aby se ohřála voda v motoru, ale i tak jsem se nevyhnul problíkávání celé palubovky. Napadá mě ještě, jestli nejsou už horší svíčky, budou mít takových 40k km najeto už.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, za posledních asi 1500 km se mi 2x stalo, že na volnoběh (studený i teplý motor) začal motor jakoby vynechávat. Otáčky nějak zvášť nelétaly... jakoby vynechal nějaký válec, motor se třepal, kuckal... po chvíli přestalo samo (zvýšení otáček na neutrál nepomohlo).

A potom ještě i za jízdy, také asi 2x v nízkých otáčkách a ustálené rychlosti začalo auto cukat a za chívli zase v pořádku. Jinak jede krásně a chyba v diagnostice motoru nic... Mohou to být ty magnety na vačkách, ikdyž k tomu není chyba v diag...? Diag jen Caristou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 12. 2022 na 9:47, Perito napsal:

Ahoj, za posledních asi 1500 km se mi 2x stalo, že na volnoběh (studený i teplý motor) začal motor jakoby vynechávat. Otáčky nějak zvášť nelétaly... jakoby vynechal nějaký válec, motor se třepal, kuckal... po chvíli přestalo samo (zvýšení otáček na neutrál nepomohlo).

A potom ještě i za jízdy, také asi 2x v nízkých otáčkách a ustálené rychlosti začalo auto cukat a za chívli zase v pořádku. Jinak jede krásně a chyba v diagnostice motoru nic... Mohou to být ty magnety na vačkách, ikdyž k tomu není chyba v diag...? Diag jen Caristou...

Za tu cenu a praci s tema magnetama bych je klidne vymenil oba... jeden stoji cca 550 Kč a vymena je na 30 minut max...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dobrý den.

Vyskočilo na mě EPC a diagnostika říká, že to je chyba:
14846 - Snimac polohy ovladace plniciho tlaku
P2563 00 [167] - neplatny signal

 

Motor do nouzáku nepadá. Když to vymažu, klidně to drží půl dne a pak se to zase rozsvítí.

 

Má s tím někdo zkušenost? Zatím mě napadlo jenom koupit ten nový snímač.
https://www.automobilovedily24.cz/skoda/superb-kombik-3v5/115239/15020/snimac-plnici-tlak

Děkuji přeji krásný den.

Editováno: , autor: ztr00
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@suri.: No, když dám do googlu "Snimac polohy ovladace plniciho tlaku", tak mi to vyhodí přesně ty věci, jako v odkaze... 
Hadičky nás taky napadly (kabel je u mě něco, co vede elektroniku). Nebo myslíš opravdu kabely, jako elektrické? Dám to na zvedák a uvidíme, co tam najdeme...  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...