Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

to je snad jasný že nad 200 km/h to je bída, když to je jenom 4 válec. nevím se supebem sem nikdy nejel maximálku, ale se španělem sem jel po dálnici cca 275 dle GPS - na tachometru kolem 295.

2016-01-19.jpg

Vloženo

Ale stále to nad 200 jde... tacho 250 je tam celkem rychle. pak zasáhne omezovač. Já jel nejvíc tacho 263 a to bych řekl, že bylo právě těch 250. Šlo by to určitě více.

Každopádně mě ten motor baví, dovede prohnat a často i vyškolit všehny ty A6, bmw 5, atd:-)

 

spíše mě zajímá jakou bude mít motor životnost, jezdil jsem předtím i v audi A5, 2.0 tfsi, 132 kw a to žralo litr oleje na 5tkm, tady vše v pohodě.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Vloženo
před 2 hodinami, kokta7 napsal:

to je snad jasný že nad 200 km/h to je bída, když to je jenom 4 válec. nevím se supebem sem nikdy nejel maximálku, ale se španělem sem jel po dálnici cca 275 dle GPS - na tachometru kolem 295.

2016-01-19.jpg

kurna ti to zezralo aj rucicku od stavu paliva :D pekny vykon :)

Vloženo
před 52 minutami, homy napsal:

Ale stále to nad 200 jde... tacho 250 je tam celkem rychle. pak zasáhne omezovač. Já jel nejvíc tacho 263 a to bych řekl, že bylo právě těch 250. Šlo by to určitě více.

Každopádně mě ten motor baví, dovede prohnat a často i vyškolit všehny ty A6, bmw 5, atd:-)

 

spíše mě zajímá jakou bude mít motor životnost, jezdil jsem předtím i v audi A5, 2.0 tfsi, 132 kw a to žralo litr oleje na 5tkm, tady vše v pohodě.

Tyjo 132kw to je ten co bude v kodiaqovi....:-)to jsem teda zvědav jak bude fungovat .už jednou jsem měnil motor na záruku a nechci z toho udělat tradici :-)

Vloženo
Proč by tam mělo bejt 300 když to má někde u těch 260 omezovač. Dobře se to rozjede tak na těch 210 pak už je to bída.

Podívej se jaké tachometry se dávaly před deseti lety - i Fabia 1.4 MPI měla 100 km rezervu.
Vloženo
V 21. 2. 2017 na 22:29, mischicka napsal:


Podívej se jaké tachometry se dávaly před deseti lety - i Fabia 1.4 MPI měla 100 km rezervu.

 

Rezervu od čeho a na co? Ve fabce 1.4 55kW s Vmax 168 mám do 200, z kopce jde přetočit :)

Vloženo
V 21. 2. 2017 na 22:27, mischicka napsal:


To by bylo trošku brzo, nemyslíš?

tak lidem na předchozích 1.8 TSI lítali rozvody i když měli jenom 30000km.... 

 

Nebo třeba Hurikánovi na 162Kw verzi odešel ve 3000 km termostat.... nikdy nevíš co se ti přihodí na motoru, je to hold jenom obyč stroj.

  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Je tu niekto, kto má túto motorizáciu a prehodil by pár viet? Idem si ju objednávať v sportline, ale na SK mi nevedia vybaviť skušobnu jazdu, čo je dosť smutné... Tak aspoň pár uživatelskych nazorov a postrehov by bodlo :-)

Vloženo

Superb III s motorem 2.0TSI 206kW otestován na amaterských závodech do vrchu v Brně na Masarykově okruhu 9.4.2017
Výsledek skvělý. Ze sériový Superbem III Sportline 2.0TSI 280k jsem byl rychlejší o 2s než BMW M3. Následovali dvě Subaru Impreza STI WRC, Corvetta, Audi S3, Ford Focus ST, Mazda 3 MPS, Octavia RS, Alfa Romeo, Nissan 200SX atd....

Tyto závody se konají v rámci Tuning Show Brno vždy jednou za rok. Já účastnil po třetí. Dříve s Mazdou 3 MPS. Byli zde přihlášeny zejména sportovní sériové vozy. Některé mají různé úpravy, zvýšený výkon, upravený podvozek atd. Slovo sériové vozy je tedy zavádějící.

Nevýhodou bylo rozdělění kategorií vozů.
Poslední nejvyšší kategorie byla 3001ccm a více bez omezení kam spadal i Superb 2.0TSI. Objem motoru se v případě že máte turbo krátí koeficientem 1,7. což je 3400ccm. Dříve byla kategorie 3001 až 3500ccm a nevím proč jí zrušili? Škoda mohlo být umístění lepší.

Celkové umístění
V nejvyšší neomezené kategorii 3001ccm a více jsem se umístil na velice slušném 20 místě. Je tedy možné říci, že na těchto závodech byl seriový Superb III 2.0TSI dvacáté nejrychlejší auto.

Co mě na Superbu překvapilo?
Musím uznat že pohon všech kol resp. Haldex 5 generace posouvá Superba III mezi agilnější auta. Na tak velké auto měl docela slušný grip. Pohon 4x4 ve sportovním módu se ESC Sport (omezená jízdní stabilita) auto doslova vytahoval ze zatáčky. Dalším překvapením byli slušně brzdící brzdy, které jsou pouze u motoru 280koní (pr.345mm). Naopak limitem byli sériové pneumatiky Pirelli Cinturato P7.

 

17858870_1862246140467715_1324178916_o-cut.png

20170409_111125.jpg

20170409_120544_Pano-cut.jpg

Vloženo

Dal jsem par ostrých kol na okruhu s předchozím bmw f10 a trvalo mi 1500 km, nez odpadla roztekla guma, takže bez slicku ci semi-slicku je jízda na okruhu jen hra

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...