Tendance Vloženo 1. Červenec 2018 Vloženo 1. Červenec 2018 Já tahám karavan 1200kg. Po výměně sahary dobrý. Jenže jsem auto nekupoval nový, tudíž jsem si nemohl nakonfigurovat tažný z výroby. Citovat
mrazikxr Vloženo 1. Červenec 2018 Vloženo 1. Červenec 2018 Ted jsem to jeste zkousel, kdyz jsem to trapil do kopce na dalnici bez vleku, tak se teplota hla nekam mezi 95 a 100. Zbytek jsem jen cca 150 km dalnice a 1 tridy a teplota 90 stale. takze to fakt vypada na ten vetsi vetrak, protoze solo auto je ok. Ale je teda o 8sripnu min nez vcera. Citovat
michal2009 Vloženo 1. Červenec 2018 Vloženo 1. Červenec 2018 Je to tím, normálně s tím problémy nejsou. Máš tam o čtvrtinu slabší větrák, ten to prostě už neuchladí. Citovat
mrazikxr Vloženo 1. Červenec 2018 Vloženo 1. Červenec 2018 To jsou teda pekny debilove. Stary scout tahnul 2t a nikdy nic. Tady 500kg a uz to vari.... Citovat
kokta7 Vloženo 1. Červenec 2018 Vloženo 1. Červenec 2018 před 22 minutami, mrazikxr napsal: To jsou teda pekny debilove. Stary scout tahnul 2t a nikdy nic. Tady 500kg a uz to vari.... jojo a pak praskla klikovka, znám Citovat
LiveBomb Vloženo 1. Červenec 2018 Vloženo 1. Červenec 2018 Větráky jsou 3?? 200W (295 mm) 400W (410 mm) a 450W (440 mm) Citovat
michal2009 Vloženo 1. Červenec 2018 Vloženo 1. Červenec 2018 Tak jsem se díval a podle VINka mám na autě: Věnec ventilátoru: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5q0121205c-venec-ventilatoru-skoda-29697.html Ventilátor: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5q0959455j-vetrak-elektricky-450w-440mm-de-32133.html Ten ventilátor je dokonce 450W! Octavia 2.0TDI 135kw, DSG, 4x4, 2015 s originál tažným z výroby. Citovat
Host Ulipek Vloženo 1. Červenec 2018 Vloženo 1. Červenec 2018 (editace) Prehriva se vam auto i bez zapojeneho tazneho? Pri vetsi zatezi? Viz. foto... Start (studeny motor) vyjezd do kopcu 10km.. z toho kopec 2km max.. a teplota se takhle nahoru!!!) Editováno: 1. Červenec 2018, autor: Ulipek Citovat
Pawouk Vloženo 1. Červenec 2018 Vloženo 1. Červenec 2018 Borci, jestli máto zájem být odsud vykopnuti, pokračujte stejným stylem dál a promptně to bude provedeno. Ty vaše drzosti jsem smazal. Citovat
michal2009 Vloženo 1. Červenec 2018 Vloženo 1. Červenec 2018 @Ulipek To bych sem moc netahal, protože tema.je o tahání. Ale tak trochu k tématu to taky je. Kolik máš najeto? Nikdy jsem neměl ručičku vody nad 90st C. Saharu z akčních členů spustíš? Toto je divný. Dělá ti to často? Nemáš u vrtule ty žaluzie? Některé modely to mají a už se stalo, že neregulovaly správně. Do motoru pak neproudí vzduch. Citovat
Host Ulipek Vloženo 2. Červenec 2018 Vloženo 2. Červenec 2018 téma rozhodně není založeno ohledně tažného... Tohle auto má 38t km.. je to rs, takže žaluzie nemá.. sahara běží normálně.. i přes diagnostiku. udělalo to poprvé. Citovat
michal2009 Vloženo 2. Červenec 2018 Vloženo 2. Červenec 2018 Motor CUNA nebo CUPA? S tím tématem máš pravdu, jak se tu celou dobu řešily vozíky, tak mě to zblblo Citovat
mrazikxr Vloženo 4. Červenec 2018 Vloženo 4. Červenec 2018 Obcas kdyz jedu chvili do kopce,tak vylitne teplota cca ke 100 a pak to zase jde dolu. Je to normalni? U OII FL se mi to nikdy nestalo... Citovat
michal2009 Vloženo 4. Červenec 2018 Vloženo 4. Červenec 2018 Nemělo by to dělat. Pokud máš s přehříváním problém i bez karavanu. Jaký máš kód motoru? Já mám CUNa a bez problémů. Citovat
mrazikxr Vloženo 4. Červenec 2018 Vloženo 4. Červenec 2018 V 14. 5. 2018 na 13:22, tdikarlos napsal: Jde nějak poznat, jestli ta nová pumpa už obsahuje ty změněné prvky??? Podle č. dílu atd???? To by me taky zajimalo Citovat
mrazikxr Vloženo 4. Červenec 2018 Vloženo 4. Červenec 2018 před 3 minutami, michal2009 napsal: Nemělo by to dělat. Pokud máš s přehříváním problém i bez karavanu. Jaký máš kód motoru? Já mám CUNa a bez problémů. CRMB Citovat
Martab Vloženo 4. Červenec 2018 Vloženo 4. Červenec 2018 (editace) Motor se musí uchladit i s přívěsem bez přípravy v našich podmínkách, u určité série TDI je vadná vodní pumpa, Takže směr servis, pokud se přehřívá. Navíc ona ta ukazovaná teplota je elektronicky utlumena, že budík ukazuje sice 90°C, ale teplota je reálně jiná. Jakmile se ručička pohne z poloviny směrem doprava, je většinou už hodně pozdě EDIT: Dokonce to tu již jednou je:https://forum.skodahome.cz/topic/132472-přehřátí-motoru/?page=2&tab=comments#comment-2249376 Editováno: 4. Červenec 2018, autor: Martab Citovat
michal2009 Vloženo 4. Červenec 2018 Vloženo 4. Červenec 2018 @mrazikxr to bude asi tvůj případ, kor když s tím máš problémy i normálně. Citovat
mrazikxr Vloženo 4. Červenec 2018 Vloženo 4. Červenec 2018 Dela to strasne sporadicky, skoro jako kdyby termostat obcas blbnul... ale jasne ze to muze byt i pumpa... diagnostika asi nic moc nerekne.... Citovat
Host Ulipek Vloženo 4. Červenec 2018 Vloženo 4. Červenec 2018 (editace) Termostat jsem dnes vymenil a problem pretrvava.. pumpa je cca 5t km nova.. ale i tak.. dnes budu měnit.. tak uvidíme... :X @michal2009 Btw ohledně ventilátoru, mám ze série 450W.. A i tak to nestačí. Už jsme z nouze vyměnil i chladič klimy kvůli tomu že byl rozbombardovanej od hmyzu a kamínků.. tak bude pumpa nejspíš poslední varianta kde může být problém. Editováno: 11. Červenec 2018, autor: Ulipek Citovat
michal2009 Vloženo 11. Červenec 2018 Vloženo 11. Červenec 2018 No, držím palce. Nový auto a takový problemy Citovat
mrazikxr Vloženo 19. Červenec 2018 Vloženo 19. Červenec 2018 Tak pumpa vymenena, jsou to teda zatim jen 2 dny ale zatim to nad 90 nejde. Jinak se zase naopak 2x stalo ze teplota sla k 80-85 ale pouze pri jizde z kopce nebo kdyz auto nebylo v tahu... Citovat
michal2009 Vloženo 19. Červenec 2018 Vloženo 19. Červenec 2018 Teď v těchto teplotách? To by taky nemělo. Ještě, že takovou blbost nemusím řešit. Vyjedu, motor se ohřeje na 90st a tam to zůstane ať jedu stoupání nebo klesání. Asi máš nějaký páteční kus nebo je auto vyrobené na apríla :-) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.