Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jak přibývá Rapidů s LED denním osvícením, když pominul moderní ledkové svetlo, nemůžu se zbavit dojmu, že Rapid s denním osvícením v hlavním světle vypadá dospěleji

 

Nevím jestli dospěleji, ale denní světla v hlavním světlometu mi dávají daleko větší smysl než ty nacpané do mlhovek. Vždycky jsem ty denní světla v mlhovkách vnímal jako takovou z nouze ctnost a v hlavním světlometu jako konečné řešení. Co může být lepšího než velká parabola v úrovni hlavních světel? LED záprdky v nárazníku?

Vloženo

Hezký, ale proč to řešit když Rapid má tak dobře řešený denní světla v hlavním reflektoru? Mě se třeba líbí to co udělali Toledu, když LEDky tak celej světlomet. Tomu rozumím, ale za každou cenu tam cpát ledky? Proč?seat-toledo-281014-700-03.JPG

  • o 1 měsíc později...
  • o 5 týdny později...
Vloženo (editace)

Tak už se ví jak je to se žárovkami (typy) u rapidu MR2016 ? Zůstala tam H15 nebo je tam jiná? Nikde jsem zatím rapida s origo LED mlhovkami neviděl.

V manuálu o LED mlhovkách není ani čárka a všude je stále prezentováno jako denní svícení H15 v hlavních světlometech.

Editováno: , autor: Jirka_CZE
Vloženo

Jestli nejsou led DLR v mlhovkách pro všechny výbavy, tak určitě v dálkovém světle zůstanou H15. Jinak mě se ty denní světla v mlhovkách zrovna moc nelíbí, určitě je lepší, když denní svítí

v hlavních světlech.

Vloženo

Hmm, a vidíš mě se víc líbí ty černé s LED. U stříbrných se totiž LED odráží od celé paraboly, takže světlo jakoby svítí, ale nerovnoměrně, směrem ke středu odraz jakoby slábne. U černých svítí jen ty LEDky, odrazy do paraboly a skla jsou minimální.

Vloženo

Mi se to líbí hodně, proto jsem dodělával. Hlavně pro bílou doporučuji. Jinak bohužel patřím mezi lidi, kteří mají obě ruce levé a za pár hodin jsem to bez škod zvládl jen s pár oděrkami na rukou a sprostými slovy. Instalace bych se nebál. Jen to někde slušně sehnat.

Vloženo

Souhlasím, v hlavních by to bylo nejlepší. Ale z originálního řešení teď jiná možnost není a mi ty LEDky prostě nedaly. Jen tedy říkám, že pokud to seženete za rozumné peníze, tak se toho kvůli instalaci nebojte, když to zvládl i nešika jako já.

Vloženo

Hmm, a vidíš mě se víc líbí ty černé s LED. U stříbrných se totiž LED odráží od celé paraboly, takže světlo jakoby svítí, ale nerovnoměrně, směrem ke středu odraz jakoby slábne. U černých svítí jen ty LEDky, odrazy do paraboly a skla jsou minimální.

na světlejších, jsem myslel jako na světlejších odstínech auta :)

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Kucis tady někde psal, že vytáhl z konektoru světlometu pin, plus kdybys použil nějaký kostřící bod svazku, tak by se to dalo udělat docela neinvazivně. Já jsem šel cestou přímého napojení na svazek vedoucí k světlometům, moc se mi to nechtělo řešit.

 

post-94072-0-15422700-1452846892_thumb.p post-94072-0-83319000-1452846895_thumb.p

 

Dle schémat je u světlometů + pro denní na pinu 4 a - na pinu 7. Barvy vodičů jsou uvedeny dole na stránkách se schématem, ale mám dojem, že u jednoho světla mi to nesedělo. Podstatná jsou ta čísla plus samozřejmě zkusit radši předem zkoušečkou. Původní + vodič k dennímu vláknu na H15 je třeba přerušit / vytáhnout z konektoru, aby nesvítilo LED v mlhovkách i H15 denní dohromady. K - se stačí jen "napíchnout" nebo najít vhodný kostřící bod ve svazku. 

 

Na mlhovkách je dobré si také předem najít plus pól, já si to tam při zkoušce funkčnosti doma vyškrábl:

 

post-94072-0-76791200-1452847221_thumb.j post-94072-0-41790300-1452847223_thumb.j

 

Jinak já to napojování řešil vše přímo u konektoru. Na straně řidiče je dobré vymontovat akumulátor - problém s místem. Původně jsem to chtěl klasicky napájet, přetáhnout teplem smršťovací bužírkou a zamotat textilní elektrikářskou páskou s impregnací, jenže v motoru je strašně málo místa, svazky jsou přesně na míru, takže nic si nepovytáhneš, tedy práce s páječkou by byla dost komplikovaná, nic pro mé nervy. Řešil jsem to tedy rychlospojkami:

 

post-94072-0-57342500-1452847470_thumb.j post-94072-0-28587000-1452847471_thumb.j

 

Ty jsem omotal teplem smršťovanou páskou a pak tou textilní. Existují i přímo teplem smršťovací. Jinak Škoda také pájení nedoporučuje, já bych to tak ale stejně udělal, kdyby tam byl lepší prostor. Kvůli elektronice radši odporovou, ne transformátorovou páječkou.

 

post-94072-0-09767300-1452847554_thumb.p

Editováno: , autor: slapnahrabe
Vloženo (editace)

Tak už je mám doma ale radost kalí to, že pravá je zmetek, nemá leskle nastříkanou krytku paraboly, jen matně černý plast. Snad mi ji prodejce vymění nebo mi vrátí půlku ceny, a holt budu muset koupit jednu originální za plnou cenu. Rozlepit a lakovat se mi to fakt nechce.
post-6633-0-60991700-1452907593_thumb.jp

Editováno: , autor: miklisek

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...