Přejít na obsah

Škoda bez starostí a YETI


Claw

Doporučené příspěvky

Přemýšlím že si pořídím YETIHO na operativní leasing "Škoda bez starostí". Verze FRESH vychází nejlevněji cca 5799 / měsíc. Na dva roky. Pokud počítám dobře, bez pojištění cca 5000,-. Za dva roky to je 120 000,-. Odkoupení by bylo možné za přibližně 300 000,-. Tzn. nepřeplatil bych nic. Máte někdo konkrétní informace o ceně při odkupu? Na infolince ŠA se vykrucují a nechtějí říct nic konkrétního, tohle jsem vypáčil z dealera.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jistě, má jinou nákupní cenu. Mám takhle Octavii, cena 840 000,- ve smlouvě Škofinu je cena k financování přibližně o 200 000,- nižší. Platím leasing, jezdím, za rok zaplatím cca 140 000 a pak si jí můžu za 600 000 koupit. Mají jiné ceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na infolince ŠA se vykrucují a nechtějí říct nic konkrétního, tohle jsem vypáčil z dealera.

Na infolince ti ani nic říct nemůžou, protože odprodej si vyřizuje každý dealer samostatně a záleží na něm kolik po tobě bude za dva roky chtít

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Tak jsem YETIHO objednal. výroba ve 42 týdnu (měsíc !!! po objednání). To je oproti Octavii fofr.

 

Kalkulace: Operativní leasing "Škoda bez starostí" - varianta komplet. měsíčně 6799,- Kč. K tomu dostanu sadu zimních kol (plecháče) cena cca 17 000,-, komplet servis (přezutí, vyvážení, roční serviska v ceně). počítám že se pohybujeme v ceně okolo 7 - 8 tisíc za dva roky. Navýšení oproti variantě "Start" (1000,-/měsíc, celkem 24 000/dva roky )má tedy smysl.

Pokud počítám náklady na pojištění + pov. ručení+silniční daň dostanu se na cca 1200,- měsíčně. Odečtu tyto položky od měsíčních splátek a:

 

Za samotné auto tedy platím cca 4600,- / měsíc.

 

Pořizovací hodnota 434 000,-

Zaplatím za dva roky 110 400,-

odkup možný za cca 340 000,-

 

Pokud to sčítnu, jsem na nákladech 450 000,- celkem. S ohledem na fakt, že pořizovací cena 434 000,- je pouze při leasingu (jinak je to o cca 40 - 50 tis. víc, dle konfigurace), si myslím, že to není špatná nabídka. Při koupi za hotové bych dostal samozřejmě slevu ... ale pořád je to plus mínus stejně.

Samozřejmě pouze odhaduji ceny pojistného, pneu ..... ale snažil jsem se přiblížit realitě.

 

Pokud to někdo máte spočítané jinak, budu rád za připomínky. Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale při variantě Komplet 5%, kterou zde uvádíš, si uvědom, že máš spoluúčast vysokých 5%!!! Což v případě poškození a následnou opravu laku, byť nahlášenou jako pojistnou událost platíš celou ze své kapsy, neboť oprava nedosáhne 5.000,-. Pneumatiky platíš ve splátce, tak jedno kompletní kolo stojí 4.700,- a to máš 4 ks za 18.800,- (tato cena mi byla sdělena v Lauretě Auto MB). Někde v eshopu s pneu se dostaneš i pod 14.000,- za komplet. My zvolili variantu Start 1%. Auto má prodloužený servisní interval po 30.000 km nebo po 24 měsících. Cena garančky nepřesáhne udajně 4000,- (tato cena mi byla sdělena v Lauretě Auto MB). Auto po dvou letech musíš vrátit s provedenou garanční prohlídkou.

 

Pořizovací cena auta na objednávce je 412.300,-.

Auto objednáno 31.8.2015, výroba v tomto týdnu (39.) dodání do poloviny října. Škofin má 10 dní na registraci od dodání auta k prodejci.

 

Závěrem: co by se koupilo za 120.000,-? Auťák starší 5-ti let, bez záruk, se zfalšovanou SK. Už jednou jsem takhle naletěl.

Editováno: , autor: Pette-KH
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na infolince ti ani nic říct nemůžou, protože odprodej si vyřizuje každý dealer samostatně a záleží na něm kolik po tobě bude za dva roky chtít

Auto se financuje přes Škofin, ne přes dealera.  Vlastníkem vozu je tedy Škofin (později VWFS), ne dealer.

Editováno: , autor: Pette-KH
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem si chtěl koupit Yetiho na splátky bez navýšení první splátka cca. 270 000Kč a 100 000Kč splátky na 24 měsíců bez ,,úroků,, že nepřeplatíte není vůbec pravda protože přeplatíte na pojištění která je součástí splátek. Taková pojistka vychází cca. na 12.000ročně a to po slevách za bezeškodný průběh 180měsíců což je hodně. Tak jsem se na celý leasin vykašlal a raději to koupil hotově a pojištění mám komplet za 5888kč za rok což je polovina toho co při splátkách jako bez úroků. Přoč někde zbytečně platit když nemusím..

Tak stejně to bude i se škodou bez starostí, výdycky to v první řdě musí být výhodně hlavně pro prodejce/leasingovku a potom je až zákazník.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Beru to tak, že si pojištění platím pro svůj klid. Stejně jsem ho platil na dvou ojetinach ve výši 12.000,-

Financování vozu na operační leasing je běžná praxe. To jen my Češi musíme něco vlastnit.

Co s autem za pár let? Prodáš ho a za to co utržíš jiné nekoupíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívej se na to z druhé strany...Ty si koupíš Yetiho ve výbavě Fresh za 434.000 v hotovosti. Já ho budu financovat přes operační leasing..cca 60.000 ročně. Jak jsem psal výše, pojištění si platím pro sebe a platil bych ho stejně. Já budu mít každý druhý rok nové auto. Tzn., že já budu mít za ty peníze čtvrté nové auto, sic nebude moje, a ty budeš mít 7,5 let starý model.

Editováno: , autor: Pette-KH
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne já ho nebudu mít 7,5 let, já se auta zbabuji po 3 letech se ztrátou tak 50 tisíc. Ale já jsem nechtěl psát že tvoje nabídka je špatná, chtěl jsem jen napsat všeobecně že každá nabídka co automobilka/leasingovka je vždy výhodná i když to tak vypadá.

Když jsem kupoval moje první nové auto Feldu na leasing bez navýšení a to jsem opravdu nepřeplatil ani korunu navíc protože jsem měl pojíštění své. Ale dnes se prodejci kolikrát tváří jako že je to super nabídka ale když člověk vezme do ruky kalkulačku tak zjistí že je to nevýhodné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tvá ztráta, je mé pojištění v operačním leasingu bez započtení bonusů. Pokud to není tajné...to tvé pojištění komplet za 5.888,- jakou máš spoluúčast?

Navíc rozdíl v běžném leasingu a operačním je ten, že já si v OL auto pouze pronajímám a ani po ukončení OL si jej odkupovat nebudu, takže co přeplatím, nepřeplatím neřeším.

Editováno: , autor: Pette-KH
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sranki Měl jsem Roomstera nákup 281tisic a prodal jsem ho za 230tisíc ztráta 50 tisíc po 3 letech. Se podívej za kolik se prodává 3 roky starý Yeti do 50.000km. Samozřejmě když si někdo koupí auto s vysokou výbavou za vysokou cenu tak musí očekávat i vysokou ztrátu při prodeji, z vlastní zkušenosti vím že nejmenší ztráty mají auta v základu. 

 

Pette spoluúčast mám 5% a bezeškodně měsíce něco přes 180 u Generalli poj.

Editováno: , autor: Escrito
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem bezeškodně 144. I když z havarijního jsem čerpal jednou 55.000 a podruhé za čelní sklo. Fabia byla pojištěna u Uniqa, včetně havarijního poj. za 6.800 ročně s 1%, nebo 1.000 spoluúčastí. V případě vandalismu při poškození ceně zpětného zrcátka jde plnění komplet za tebou.

 

A má to cenu auto měnit při stavu tchm do 50.000? Už kvůli zimnímu pneu bych auto vyměnil po 4 letech.

Editováno: , autor: Pette-KH
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem YETIHO objednal. výroba ve 42 týdnu (měsíc !!! po objednání). To je oproti Octavii fofr.

 

Kalkulace: Operativní leasing "Škoda bez starostí" - varianta komplet. měsíčně 6799,- Kč. K tomu dostanu sadu zimních kol (plecháče) cena cca 17 000,-, komplet servis (přezutí, vyvážení, roční serviska v ceně). počítám že se pohybujeme v ceně okolo 7 - 8 tisíc za dva roky. Navýšení oproti variantě "Start" (1000,-/měsíc, celkem 24 000/dva roky )má tedy smysl.

Pokud počítám náklady na pojištění + pov. ručení+silniční daň dostanu se na cca 1200,- měsíčně. Odečtu tyto položky od měsíčních splátek a:

 

Za samotné auto tedy platím cca 4600,- / měsíc.

 

Pořizovací hodnota 434 000,-

Zaplatím za dva roky 110 400,-

odkup možný za cca 340 000,-

 

Pokud to sčítnu, jsem na nákladech 450 000,- celkem. S ohledem na fakt, že pořizovací cena 434 000,- je pouze při leasingu (jinak je to o cca 40 - 50 tis. víc, dle konfigurace), si myslím, že to není špatná nabídka. Při koupi za hotové bych dostal samozřejmě slevu ... ale pořád je to plus mínus stejně.

Samozřejmě pouze odhaduji ceny pojistného, pneu ..... ale snažil jsem se přiblížit realitě.

 

Pokud to někdo máte spočítané jinak, budu rád za připomínky. Dík.

Já mám Octavii na Škoda Bez starostí, u mě byl výpočet trochu jiný, zimní komplet vycházel na 12 000 Kč, servis po 30 000 km mě stál 2800 Kč. Takže by se mi varianta Komplet nevyplatila. Rvu si ale vlasy za spoluúčast 5 %, to byla chyba. Řešil jsem nezaviněnou nehodu ve Francii, řešení s jejich pojišťovnou na půl roku – mít spoluúčast 1 %, tak to nechám opravit z havarijního pojištění a neřeším. To samé na konci leasingu, až se budou škrábance řešit z pojistky... Dospěl jsem k tomu, že než vracet škrábnuté auto s přejetými kilometry, tak se víc vyplatí ho hodit ze skály a zaplatit spoluúčast. :D Takže další auto buď koupit, nebo zase operativní leasing, ale 1% spoluúčast a nájezd minimálně 30 000 km na rok, takže asi Seat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to beru tak že pojistné údalosti člověk nemá 5x do roka tak pokud se už stane nějaká nehoda nebo něco tak už člověk neřeší jestli zaplatí 1000kč nebo 5000kč ale samozřejmě spoluúčast např. 10% tak to už je moc. Z každou prkotinou taky člověk nemůže chodit na pojíšťovnu aby přišel o bonusy nebo dostal malus

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne vůbec, pokud uplaťňuješ nějakou škodu tak ti ubývají započtené měsíce (% sleva na pojíštění), to je takzvaný bezeškodný průběh (bezeškodné měsíce) Bezeškodní průběh u havarijního pojištění, pohodně jako u povinného ručení, znamená každoroční bonus v podobě pětiprocentní slevy na pojistném. Celkově můžeme dosáhnout zlevnění pojistného až o polovinu

Co je to BONUS?

Bonus je vaše sleva, kterou získáváte od pojišťovny za bezeškodný průběh pojištění, např. tedy za havarijní pojištění. Sleva vám náleží za ty měsíce, kdy jste jezdili bez nehod. Výše slevy je závislá na celkové době trvání vašeho dosavadního havarijního pojištění. Za každých 12 měsíců bezeškodního průběhu získáte od pojišťovny slevu na pojistném ve výši 5 %. Tato vaše „vyježděná“ sleva se vám načítá a může dosáhnout až 60%. V praxi to znamená, že pokud máte havarijní pojištění již např. po dobu 6-ti let a během této doby jste nezavinili žádnou nehodu, náleží vám automaticky sleva na pojistném za havarijní pojištění ve výši 30% (za každý rok 5%).

Co je to MALUS?

Malus je naopak přirážka k vašemu pojistnému a je závislá na počtu dopravních nehod, které jste zavinili. V případě že zaviníte (způsobíte) dopravní nehodu, pojišťovna vám naopak poníží váš „vyježděný“ bonus o 12 až 36 měsíců za každou pojistnou událost (nehodu). Přesná výše vašeho malusu je závislá na konkrétní pojišťovně. Každé snížení bonusu představuje samozřejmě navýšení ceny pojistného za havarijní pojištění. V případě, že způsobíte opakovaně dopravní nehody, může váš bonus dosáhnout i minusových hodnot. V takovém případě bude vaše pojistné za havarijní pojištění zdraženo a vy budete platit více.

Editováno: , autor: Escrito
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sranki Měl jsem Roomstera nákup 281tisic a prodal jsem ho za 230tisíc ztráta 50 tisíc po 3 letech. Se podívej za kolik se prodává 3 roky starý Yeti do 50.000km. Samozřejmě když si někdo koupí auto s vysokou výbavou za vysokou cenu tak musí očekávat i vysokou ztrátu při prodeji, z vlastní zkušenosti vím že nejmenší ztráty mají auta v základu. 

 

Pette spoluúčast mám 5% a bezeškodně měsíce něco přes 180 u Generalli poj.

 

Ked aplikujem tvoj uspesny predaj Roomstra na Yetiho Fresh za 420tis vychadza mi strata za 3 roky 70tis (17% hodnoty noveho auta). Mne je celkom jedno s cim kalkulujes, ale asi uznas ze 50tis a 70tis je rozdiel skoro o polovicu viac. Tak dufam, ze nebudes na konci sklamany ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...