Přejít na obsah

Přestavba na facelift


k3nn8y

Doporučené příspěvky

Ahoj všem fanouškům Superba II. Řešil jste už někdo přestavbu přední části u Superba 2 roku 2011 na facelift?

 

Někde jsem četl, že jsou to samozřejmě jiná světla, kapota (nevím zda bude pasovat uchycení ze staré), blatníky levý + pravý a přední nárazník. Má někdo návod, zda to všechno pasuje, nebo fotodokumentaci? Moc díky za komentáře. Díly jsem cca našel po netu, takže by to neměl být problém. Jen se bojím abych nesehnal díly a ono to tam nepasovalo :-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vyprdni se na to ,
v závěru to (při koupi-prodeji) nikdo neocení a ještě budeš v podezření ,že to bylo trefený na předek ,, navíc za "ušetřenou" cenu dílů najezdíš (v naftě) spoustu km s funkčnim čumákem (pro mě hezčim) ktery k tomu roku  patří  :kol-31:

Editováno: , autor: HANZTD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já právě váhám, jestli to na ten facelift přestavět, nebo celý hodit do nového laku, aby to vypadalo fakt dobře. Mne se ten facelift celkem líbí jak má řešenou kapotu a přední světla s těmi ledkami, ale ten můj rok má právě také něco do sebe a jsem tak nějak na vážkách protože co jsem počítal, tak by to vyšlo cca na 40K i s lakem.

 

Ale s tím podezřením máš asi pravdu, to by se pak blbě vyvracelo ikdyž to auto je 100% v pořádku :-/.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to existuje nejlepší řešení...zdokumentovat celou přestavbu. U combi tomu i rozumím, ale u sedana to je nesmysl pokud to není po nějaké velké havárii na zadní část vozu. Kdo provede na autě tak velkou změnu jej nechce do roka prodávat, tak otázka prodeje asi nepadá v úvahu. Při prodeji musí najít někoho kdo ocení, že to auto je takto předělané a nebude hledat chyby kde nejsou.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, kéž bych měl čas a byl placenej za to, že bych se věnoval takovejm věcem :D. Bohužel jak říkaj kluci, je to cesta k tomu, že čas, prachy, problémy, a nakonec to neprodáš, lidi ti neuvěří, žes to dělal jen z estetických důvodů...

 

občas když se bavim s našima řidičema v práci, tak říkali celkem rozumnou věc, když je auto bouchlý moc, ale přežije to ústrojí, tak koupit jiný, přehodit motor, převodovkou apod, že to je snad jediná rentabilní práce, jinak jak tomu autu propadneš moc, tak se nedoplatíš za cokoliv a jediný racionální smysl dává si koupit jiné/nové auto...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Já jsem právě našel toto.

 

http://www.sbazar.cz/xenony/detail/5893466-skoda-superb-ii-facelift-naraznikbixenon-bixenony-kompletni

 

Pak jsem o tom začal přemýšlet a kdyby vše pasovalo jen stylem vyměnit a nacvaknout, tak bych do toho klidně šel. Protože by to vyřešilo problém s dirkami v laku od kamínku na blatníku, kapotě, světlech, denním svícení atd. Maximálně to rozleštit nebo tomu hodit nový lak no. Ale když už bych dělal tohle, tak jsem přemýšlel, že bych tomu dal rovnou celý ten předek novější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Co obnáší předělání na facelif zadek u sedanu. Já to mám teda opačně než co tady píše většina, předek se mi líbí před face, je takovej naštvanější, což se mi líbí, ale zadek je zase po face výrazně hezčí, takže mě zajímá co by to bylo za zásah. Dle fotek je jasný víko kufru a světla samozřejmě, ale to by mohlo bejt vše ne? Ještě mě napadá u twindoor zda se nemusí měnit komplet i se sklem. Zdá se mi, že blatníky a nárazník už by měl pasovat či se mílím? Pokud i to, tak to už je nereálný, ale pokud by šlo v uvozovkách jen víky a světla, tak už to není tak strašný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minulý týden byl u mě pán a sedan na S2 facelift upravil:

 

boky zůstaly bez změny původní ze starého sedanu(to je dle mého velké pozitivum)

nárazník z faceliftu

 

a pak jediná věc co se mi úplně moc nelíbila bylo řešení pátých dveří, které také dal z faceliftu a oproti bokům byly dveře vystouplé tak je na stranách sklepal na stejnou úroveň(cca. 5 cm na každé straně). Tvrdil, že po laku si toho nikdo nevšimne.....To jediné je vada na kráse, ale dle toho co jsem viděl, je to řešitelné i bez nutnosti řezat boky auta.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamarád koupil nedávno předělanou nebouranou Octavku II. Kluk co to prodával, po faceliftu taky toužil a nasypal do toho nějakejch 40 tisíc.. Když to po 2 letech prodával, nemohl se toho zbavit, nikdo to nechtěl, nikdo tomu nevěřil.... Cenu měl nakonec níž, než kdyby prodával předfacelift.... Mě osobně se Sup II facelift moc nelíbí hlavně zadek, protože připomíná spíš Octávku a hlavně značka už není dole ale na kufru ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

V rychlosti. Na A4 jsem měl halogen světlomety. Auto mi nabourali na čumák a když přijel likvidátor a mě následně přišel návrh plnění, tak samozřejmě dle vinka propláceli obyč světla.

Jenže já jim prokázal, že před dvěmi měsici byl na auto dán jiný díl v hodnotě tolik a tolik, a bylo to normálně navýšeno o tu částku a nebyl s tím jediný problém. 

Jen bych chtěl upozornit, že je facelift a facelift... Jde o to jak moc člověk mění a důvod předělávání.. Ale vše se dá dycky co se týče prodeje doložit :kol-28: 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano...pokial mas blocky a dane diely su homologizovane pre dany typ vozidla, tak ti to poistovna preplati.

Avsak co i len jedna z veci ti chyba, tak este ty budes mat problemy s nelegalnym tuningom a tym padom s nesposobilym vozidlom na cestnu premavku.

Cize zabudni na preplatenie skody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží, jak je škoda velká. Bouračky za řádově desítky tisíc nikdo složitě neřeší a pojišťovny více méně zaplatí cokoliv. U totálky za x set tisíc bych si dokázal představit i případ, že ti hodnotu vozu naopak sníží (horší prodejnost, zavolej si do áček a oni ti to vysvětlí) - záleží na zlomyslnosti likvidátora. No a kdyby šlo opravdu do tuhého - těžké zranění - soud - škoda za miliony,  tak si dokážu představit, že bych jako viník takovéto nehody z tvé přestavby na FL uměl vytěžil celkem slušnou polehčující okolnost. Například to budu hrát na to, že jsi mě oslnil a následně moje tvrzení podpoří nález soudního znalce o výměně předních světlometů (doslova požehnáním jsou v tomto směru různé HID, či dodělané xenony bez nivelace). A v tomto okamžiku by jsi měl honem začít dělat, že o ničem nevíš, což se špatně dělá pokud máš auto od nova nebo pokud jsou součástí soudního spisu tvoje účtenky za přestavbu. A právě ty účtenky mě k této možnosti přivedou a speciálně si na ta světla nechám udělat posudek. Takže asi tak.

jake scifi :) jako v necem mas pravdu ale zas tak uplne spatne bych to nevidel,mozna u jinych kol bys uspel jinak si myslim ze by to byla dlouha tahanice k nicemu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud provedu přestavbu při dodržené všech technologických postupů, musí být vše připravené, aby to prošlo každým testem, který by měl dokázat, že zásah do vozu byl faktorem, který mohl mít podíl na velké nehodě. Pokud při dodržení technologických postupů by se prokázalo, že oprava(přestavba) není kvalitní, tak má zřejmě problém celý koncern, protože každá oprava karosérie je následně nebezpečná v provozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...