Přejít na obsah

Motor škube - Superb 2, 2.0tdi, DSG, 125kw, kod motoru CFGB


Golfino

Doporučené příspěvky

Ahoj.

Vlastním vozidlo Škoda superb 2 combi, r.v.2011, automat, 2.0tdi 125kw kod motoru CFGB.
Auto když je studené tak v rozmezí 1200-1600 otáček tak po škubává. Většinou když se zahřeje tak je vše OK.
Kde se dají v Moravskoslezském kraji proměřit nebo pročistit vstřiky?

Děkuji za informaci. 
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je právě to. Byl jsem tam a říkal mi, že v celé ČR nemá nikdo testy na CR vstřiky BOSCH.

Mašiny na to mají ale nemají nějaké podklady jak testovat. 

Že mi to klidně vytestuje ale že je to jako by věštil z křišťálové koule.

 

Bosch jako výrobce se k tomu staví tak že dal zatím lepší cenu na nove vstřiky. 

Že zatím slibuje ale skutek utekl.

 

Pokud to je pravda tak potom nevím jak testují vstřiky např v tom Brně.

 

Jediná mašina co umí vytestovat pořádně Bosch vstřiky CR je ta na které to bosch dělá ve výrobě. Pry je strašně drahá a v čr ji nikdo nemá.

 

No a teď si vyber. Ja zkusím zaměnit vstřiky mezi sebou 1 a 2 válec pokud se ta mez přesune na 2 valec z 1. tak budu vědět že je to 100% vstřikem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Golfino, můžu se zeptat kolik ti dal BOSCH cenu za vstřik?

 

Jinak pokud máš v pytli jen jeden, tak to jde.

Mám pocit, že opotřebovaný vstřik se projevuje právě hlavně za studena....

 

Asi taky prověřím VAGem.....

 

Auto mi taky občas škublo, teď mám už ale dlouho klid. Bylo to vždy když jsem dal plnou na Shellce v Mostě, tak už tam radši neberu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem prohodil ten špatný vstřik na 2 válec a z 2 na 1. Škubání na studený motor úplně zmizlo. Pokud tedy někomu auto škube tak záměna vypadá jako dobré levné dočasné řešení. Ale špatné hodnoty se přesunuli na 2 válec což ukazuje že bude asi ten vstřik KO. Tak to dnes projedu na vagu a pokud ty hodnoty budou stále stejné tak ho vyměním. Jde cítit takové malé škubání někdy. Kdybych to nikomu neřekl tak to ani za jízdy nezjistí. Ale tím, že vím, že ten vstřik nefunguje jak má tak ho vyměním. Pak sem napíšu zda škubání uplně vymizelo nebo jestli je závada někde jinde. 

Jinak když se vstřiky zamění tak se musí přes VAG nakodovat. Když jsem to neudělal tak to hazelo uplně špatné hodnoty oba vstřiky hazeli až 3mg. Auto jelo dá se říct ale i tak normálně. Jakmile jsem vstřiky nakodoval tak uplně OK. Kodování spočívá jen v tom že zadáte číslo co je napsáno na vstřiku na daný válec ve VAGU.

Editováno: , autor: Golfino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 let později...

Ahoj kluci dneska jsem se rozjel a slyším takový cvakání , po chvíli jakoby auto jelo na 3 válce ale cvakání bylo pořád slyšet, po ohřátí to jede normálně , superb 2.0 125kw manuál , 2011 motor cfgb myslíte že je to vstřik ? , Potom další problém je v přední nápravě , slyším jak vrže když stojím a točíme volantem zleva doprava , za jízdy při parkování při plném rejdu se ozve občas bouchnutí, co by tohle mohlo dělat?díky za rady 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...