Publikováno Červen 20, 201510 r Ahoj. Vlastním vozidlo Škoda superb 2 combi, r.v.2011, automat, 2.0tdi 125kw kod motoru CFGB.Auto když je studené tak v rozmezí 1200-1600 otáček tak po škubává. Většinou když se zahřeje tak je vše OK.Kde se dají v Moravskoslezském kraji proměřit nebo pročistit vstřiky? Děkuji za informaci.
Červen 29, 201510 r Autor Ano přímo v Bosch servisu mi říkal, že mez je +- 2mg. Je zajímavé že já tam mám 3mg jen když je motor studený. Jak se zahřeje tak to ukazuje normální hodnoty.
Červen 30, 201510 r Autor To je právě to. Byl jsem tam a říkal mi, že v celé ČR nemá nikdo testy na CR vstřiky BOSCH. Mašiny na to mají ale nemají nějaké podklady jak testovat. Že mi to klidně vytestuje ale že je to jako by věštil z křišťálové koule. Bosch jako výrobce se k tomu staví tak že dal zatím lepší cenu na nove vstřiky. Že zatím slibuje ale skutek utekl. Pokud to je pravda tak potom nevím jak testují vstřiky např v tom Brně. Jediná mašina co umí vytestovat pořádně Bosch vstřiky CR je ta na které to bosch dělá ve výrobě. Pry je strašně drahá a v čr ji nikdo nemá. No a teď si vyber. Ja zkusím zaměnit vstřiky mezi sebou 1 a 2 válec pokud se ta mez přesune na 2 valec z 1. tak budu vědět že je to 100% vstřikem.
Červenec 1, 201510 r Golfino, můžu se zeptat kolik ti dal BOSCH cenu za vstřik? Jinak pokud máš v pytli jen jeden, tak to jde. Mám pocit, že opotřebovaný vstřik se projevuje právě hlavně za studena.... Asi taky prověřím VAGem..... Auto mi taky občas škublo, teď mám už ale dlouho klid. Bylo to vždy když jsem dal plnou na Shellce v Mostě, tak už tam radši neberu.
Červenec 1, 201510 r Autor 5000kc stojí jeden nový vstřik. Oproti ceně PD vstriku je to poloviční cena. Prohodim to na jiný válec pokud to bude dělat najednou i na tom dalším válci tak vyměním vstřik. Pak napíšu zda to pomohlo.
Červenec 1, 201510 r Já myslel cenu od Bosche.. Jinak máš pravdu oproti PD je to ještě dobrý. http://www.skoda-dily-skladem.cz/vstrik-cerpadlotryska-20-tdi-03l130277j.html
Červenec 1, 201510 r Autor Teď ti nerozumím cenu od Bosche. Přímo originál vstřik nový na eshopech kolen 5ti tisíc a přímo v tom Bosch servisu za něj chce kolem 6ti
Červenec 7, 201510 r Mám stejný typ jako Golfino, najeto 140tis. km a občas, cca po měsící, si zaškube. Ve Škodovce to chtěli měnit, ale 15tis Kč za vstřik + práce jim nedám!
Červenec 7, 201510 r Autor Tak jsem prohodil ten špatný vstřik na 2 válec a z 2 na 1. Škubání na studený motor úplně zmizlo. Pokud tedy někomu auto škube tak záměna vypadá jako dobré levné dočasné řešení. Ale špatné hodnoty se přesunuli na 2 válec což ukazuje že bude asi ten vstřik KO. Tak to dnes projedu na vagu a pokud ty hodnoty budou stále stejné tak ho vyměním. Jde cítit takové malé škubání někdy. Kdybych to nikomu neřekl tak to ani za jízdy nezjistí. Ale tím, že vím, že ten vstřik nefunguje jak má tak ho vyměním. Pak sem napíšu zda škubání uplně vymizelo nebo jestli je závada někde jinde. Jinak když se vstřiky zamění tak se musí přes VAG nakodovat. Když jsem to neudělal tak to hazelo uplně špatné hodnoty oba vstřiky hazeli až 3mg. Auto jelo dá se říct ale i tak normálně. Jakmile jsem vstřiky nakodoval tak uplně OK. Kodování spočívá jen v tom že zadáte číslo co je napsáno na vstřiku na daný válec ve VAGU. Upraveno Červenec 7, 201510 r od Golfino
Říjen 1, 20213 r Ahoj kluci dneska jsem se rozjel a slyším takový cvakání , po chvíli jakoby auto jelo na 3 válce ale cvakání bylo pořád slyšet, po ohřátí to jede normálně , superb 2.0 125kw manuál , 2011 motor cfgb myslíte že je to vstřik ? , Potom další problém je v přední nápravě , slyším jak vrže když stojím a točíme volantem zleva doprava , za jízdy při parkování při plném rejdu se ozve občas bouchnutí, co by tohle mohlo dělat?díky za rady 🙂
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.