Květen 19, 20178 r Tezko rict, ale klidne bych s tim sel do stejneho servisu. Oni stejne delaji to co jim rekne SA. Zalezi jak se k tomu ten servis stavi. Pokud se nejak vymlouva, tak jinam.
Srpen 11, 20187 r OMám Fabiu 3 r.v 2015 najazdené 55 000 km a mám podobný problém. Uz asi pred 7000km začal ist divny zvuk z motora take klepanie. Myslím že to ide od vysokotlakoveho palivoveho čerpadlá a aj mi to tak vychádza . Počuť to pri volnobehu ako aj pri jazde akurát keď na volnobehu pridám a ked otacky klesajú / keď neťahá palivo / tak to ide ticho a keď je uz na normálnych otáčkach zasa to začne. Bol som s tým uz dvakrát v servise a odpálili ma ze to je normálne a robí to každá 1.2tsi. Ale ja som iného názoru. Prosiiiiiim poraďte mi co mám robiť a co to moze byt lebo uz neviem co dalej. Pripajam aj video. DAKUJEM MOOOOOC.
Srpen 11, 20187 r Změň servis. Jde ten zvuk skutečně přímo od čerpadla? Jestli máš jistotu, že ano, tak ho nech vyměnit.
Srpen 11, 20187 r Mne to príde ze to ide od čerpadla. Môže to byť? Co hovoríte podľa videa? Ono to ide uz troska ako diesel / traktor/.
Srpen 12, 20187 r Tak to si to pořádně poslechni. To snad nemůže být takový problém. A zkus poslechnout také přestavovač vačkového hřídele.
Leden 11, 20214 r Ahoj všem, k motoru 1.2TSi 66kW (EA211) bych se chtěl zeptat, jak vám zní teď při studených startech a následující jízdě při teplotách kolem 0°C ? Starty mám kultivované a tiché, nicméně poslední 2 dny jsem si všiml, že když přidám silněji plyn (točím max do 3k otáček při studeném motoru), tak cca od 2tis otáček začne z kapoty (nejspíše motor) znít zvuk jak by tam klepal nějaký plastový kelímek. Po pár km to přestane (až se motor lehce zahřeje), je to normální?
Leden 11, 20214 r EA 211 již má rozvod řemenem. Požádej někoho, aby se Ti podíval pod kapotu co ti tam chrastí a nebo se podívej sám, Normální není vytáčet motor za studena do vysokých otáček, platí to jak pro TDi tak pro benzín. Upraveno Leden 11, 20214 r od Radas1
Leden 12, 20214 r Zkusil jsem ten zvuk dneska nahrát, má to takový klepavý zvuk, jak kdyby někdo mlátil dřívkem na dno kelímku z automatu na kafe. Když je tepleji, tak to nejde slyšet a stejně tak naopak, když je větší zima, včera večer bylo např. -5C a nic jsem neslyšel, takže to opravdu dělá jen kolem 0°C mezi 2-3tis ot. pod plynem. VID_20210112_123307.mp4
Leden 12, 20214 r Možná v reálu je to jinak, osobně mi to tak příjde jak zminuji výše. U našeho Rapida 1,2 Tsi 77 KW je pravda, že při zahřátem motoru a šlápnutí na kuří oko je ten zvuk takový hluboký.Máme čerstvě vyměněné rozvody, ale to není tvůj případ.Asi by to chtělo vychytat tu správnou dobu na natočení videa, konrétně zvuku, který je slyšet dle tvého popisu. Osobně bych dle videa vadu nikde nehledal, poněvadž tam nic závadného slyšet.
Leden 12, 20214 r 1.2 TSi s rozvodovým řemenem jsou za studena obvykle hodně slyšet cvakat zdvihátka než se naplní oleje, pak jsou poměrně dost hlučné vstřikovače a palivové čerpadlo, určitě by těm to motorům neuškodil plastový kryt s pěnou stejně jako mají TDi, škoda že tam není, je sice pravda že TSi motory jsou rozhodně méně hlučné než TDi co se týká nové generace škodovke, ale když porovnám starou OII s TDi, tak se může jít i TSi o proti TDičku hlukem zahrabat. Prostě nové škodovky (2012+) jsou krom superbra všechny velmi nekomfortní v kabině na hluk z motoru a týká se to naprosto všech motorizací, nemá smysl ty pazvuky řešit jsou to prostě low cost auta, šetřilo se úplně na všem. Nebýt solidní platformy, tak si to nezadá s dacií... Upraveno Leden 12, 20214 r od 15degren
Květen 7Kvě 7 Mám na stejném motoru podobný chrochatvý a nepravidelný zvuk, jako autor v prvním příspěvku. Je to venku slyšet skoro stejně jako uvnitř, není to nijak extra hlasité a dělá to pouze a výhradně na volnoběh při důkladně prohřátém motoru, do té doby nic. Zkoušel jsem přes tyčku poslouchat různá místa na motoru a příslušenství vč. kompletu drážkového řemene a zdá se, že nejvíc to jde někde od rozvodového kola výfukové vačky nebo napínací kladky rozv. řemene. Místama mi přišlo, že to dělá i samotný řemen, jak nabíhá do zubů rozv. kola výfukové vačky. Přes tyčku se nezdálo, že by bylo chycené jakékoliv ložisko od čehokoliv. Zkoušel jsem po zastavení motoru i různé kladky, jestli nebudou vykazovat v rámci možností nějaké větší vůle a nic
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.