Přejít na obsah

1,2 TSI 81 kW divné zvuky v motoru


Klod122

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...

OMám Fabiu 3 r.v 2015 najazdené 55 000 km a mám podobný problém. Uz asi pred 7000km začal ist divny zvuk z motora take klepanie. Myslím že to ide od vysokotlakoveho palivoveho čerpadlá a aj mi to tak vychádza . Počuť to pri volnobehu ako aj pri jazde akurát keď na volnobehu pridám a ked otacky klesajú / keď neťahá palivo / tak to ide ticho a keď je uz na normálnych otáčkach zasa to začne.  Bol som s tým uz dvakrát v servise a odpálili ma ze to je normálne a robí to každá 1.2tsi. Ale ja som iného názoru. Prosiiiiiim poraďte mi co mám robiť a co to moze byt lebo uz neviem co dalej. Pripajam aj video. DAKUJEM MOOOOOC.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Ahoj všem,

 

k motoru 1.2TSi 66kW (EA211) bych se chtěl zeptat, jak vám zní teď při studených startech a následující jízdě při teplotách kolem 0°C ? Starty mám kultivované a tiché, nicméně poslední 2 dny jsem si všiml, že když přidám silněji plyn (točím max do 3k otáček při studeném motoru), tak cca od 2tis otáček začne z kapoty (nejspíše motor) znít zvuk jak by tam klepal nějaký plastový kelímek. Po pár km to přestane (až se motor lehce zahřeje), je to normální? 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EA 211 již má rozvod řemenem.

Požádej někoho, aby se Ti podíval pod kapotu co ti tam chrastí a nebo se podívej sám,

Normální není vytáčet motor za studena do vysokých otáček, platí to jak pro TDi tak pro benzín.

 

 

Editováno: , autor: Radas1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusil jsem ten zvuk dneska nahrát, má to takový klepavý zvuk, jak kdyby někdo mlátil dřívkem na dno kelímku z automatu na kafe. Když je tepleji, tak to nejde slyšet a stejně tak naopak, když je větší zima, včera večer bylo např. -5C a nic jsem neslyšel, takže to opravdu dělá jen kolem 0°C mezi 2-3tis ot. pod plynem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná v reálu je to jinak, osobně mi to tak příjde jak zminuji výše. U našeho Rapida 1,2 Tsi 77 KW je pravda, že při zahřátem motoru a šlápnutí na kuří oko je ten zvuk takový hluboký.Máme čerstvě vyměněné rozvody, ale to není tvůj případ.Asi by to chtělo vychytat tu správnou dobu na natočení videa, konrétně zvuku, který je slyšet dle tvého popisu.

Osobně bych dle videa vadu nikde nehledal, poněvadž tam nic závadného slyšet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.2 TSi s rozvodovým řemenem jsou za studena obvykle hodně slyšet cvakat zdvihátka než se naplní oleje, pak jsou poměrně dost hlučné vstřikovače a palivové čerpadlo, určitě by těm to motorům neuškodil plastový kryt s pěnou stejně jako mají TDi, škoda že tam není, je sice pravda že TSi motory jsou rozhodně méně hlučné než TDi co se týká nové generace škodovke, ale když porovnám starou OII s TDi, tak se může jít i TSi o proti TDičku hlukem zahrabat. Prostě nové škodovky (2012+) jsou krom superbra všechny velmi nekomfortní v kabině na hluk z motoru a týká se to naprosto všech motorizací, nemá smysl ty pazvuky řešit jsou to prostě low cost auta, šetřilo se úplně na všem. Nebýt solidní platformy, tak si to nezadá s dacií...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...