Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Popravde, nič horšie som nevidel  :kol-32: Tie plasty a hagusy - hnus. Sú to síce len ilustračné snímky, no ak by mal vypadať nejak podobne, tak to bude bleee  :feve: Inak nechápem ani zmysel toho modelu - bez 4x4. Zbytočne zvýšený, už i tak dosť vysoký podvozok a ešte k tomu tie hagusy..to auto by bolo viac vysoké než široké.

Vloženo

tak teraz su taketo kreacie hustopopularne a verim ze by si to naslo nadsenu klientelu (s vyjadreniamy ze 4x4 na to vobec netreba;) polo cross fabia scout dacia sandero cross atd ... preco nie optipaket dobry ;)))

  • o 4 týdny později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 5 měsíců později...
Vloženo

nevím, lidé žijící na horách Octavii Scout hodně kupují a nemůžou si jí vynachválit. 

Jako člověk žijící v nížině bych si jí nikdy nekoupil, ale bydlet na horách tak do ní jdu... 

Vloženo

Jenže Octavia Scout má zvýšený podvozek a hlavně 4x4, takže to má nějaký smysl. Ovšem tyto atrapy (Spaceback, FII, Roomster) tuto zásadní věc (4x4) jaksi nemají.

Vloženo (editace)

Pawouku a co tvrdím od začátku ?

 

1. jakýkoliv Scout bez Haldexu mi přijde zbytečný

 

pak přijdou komentáře že jakýkoliv Scout je zbytečný

 

2. Já na to reaguju, že Octavia Scout velký smysl má...

Editováno: , autor: Rypicong
Vloženo

Smysl to má vždycky. Když se to někomu líbí a koupí si to. Podívejte se, co jsou schopni dát někteří za tuzing. Takhle dá někdo 40 tisíc za modifikovaný vzhled přímo z továrny.

 

Jaký je rozdíl mezi klasickou Octaviou RS, která taky žádným závoďákem není? Stačí se podívat na zadní křídlo, červeně lakované třmeny nebo sedadla. Je to snad něco, co má věcný přínos nebo je to spíš pro oko? Když to přeženu, reálně má RS výkonný motor, trochu silnější brzdy a strmější řízení. To je tak asi všechno.

Vloženo

Tak kde je poptávka, je (většinou) i nabídka. A je to otázka vkusu každého soudruha, když se někomu líbí, tak to chválí, když nelíbí, má stejnou možnost to v mezích slušných mravů hanit :-)

Já takhle nechápu např. Yetiho bez 4x4 se slabým motorem - do terénu to není, do města to (podle mě) taky není. Nicméně Yeti se mi jinak líbí.

 

Rozdíl mezi terénními auty a "terénními" auty jsem pozoroval na Islandu. Zatímco místní měli opravdové teréňáky, které tam mají platnost, tak turisti ostrov brázdili dovezenými městskými jakoby-plasto-teréňáky (často od stejného výrobce jako Islanďani). Ale kromě pousmání nad otřískanými plasty je to opět na vkusu.

Vloženo

tak jasný že stačí, ale dle mého názoru z principu je to spíš výsměch...

 

Všechny scouty bez haldexu a všechny Monte Carlo verze - pojmenovat takhle model a neudělat ani ň s výkonem nebo podvozkem...

Vloženo

By ma zaujimalo čo na tom testujú.Či tie plasty neuletia?

Napaci sa mi ten hranatý strieborný plast v predu.Pripada mi ako by tam bol len tak na rýchlo dolepeny.Viac sa mi páči na OTII.:-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...