DOMINIK 23 Vloženo 13. Březen 2011 Sdílet Vloženo 13. Březen 2011 Ahoj začala nám při jízdě svítit kontrolka oleje,tak jsem mrknul na měrku a bylo tam na minimum...ale když jsem dal pryč kryt motoru,tak kolem klapky byl olej...kde se tam vzal?Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro89 Vloženo 18. Březen 2011 Sdílet Vloženo 18. Březen 2011 cez hadicu od odvetravania kluky do airboxu a cez vzduchovy filter na klapku...mali by to byt len olejove vypary, ak je toho oleja moc, je to odvetravanie ucpate a je tam velky tlak, potom to preraza....toto je uplne nedorieseny system odvetravania, I HATE!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kalachman Vloženo 22. Březen 2011 Sdílet Vloženo 22. Březen 2011 cez hadicu od odvetravania kluky do airboxu a cez vzduchovy filter na klapku...mali by to byt len olejove vypary, ak je toho oleja moc, je to odvetravanie ucpate a je tam velky tlak, potom to preraza....toto je uplne nedorieseny system odvetravania, I HATE!!! Ahoj a platí to isté aj na Tdi motori ni?? mne tam tlači trošku olej je to pod jednotkou či to je stejne o čom vyhovoríte poradte mi prosím vás Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jizera-CZ Vloženo 9. Duben 2012 Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 Ahoj, nevím si rady s tímto... Po koupi auta jsem nalezl v té první přepážce airboxu (filtr byl čistý) a na vzduchové klapce dost oleje. Olej byl čirý, takže jsem předpokládal přelití hladiny prodávajícím, a že to tam odvětráním od klikovky někudy nateklo. Dnes jsem rozebíral celý airbox s tím, že na hadici od klikovky dám odlučovač (skleničku) na olej a bude vyřešeno. Hadice odvětrání od klikovky však byla uvnitř úplně suchá a čistá . Znovu jsem tedy prohlédl vzduchovou klapku a našel v její blízkostí i v ní uvnitř dost oleje. Dokonce toho oleje bylo tolik, že to nateklo až dolů na části podvozku. Neví někdo čím by se tohle mohlo dít, případně co s tím? Vše jsem zatím vyčistil od oleje a uvidím, jestli se olej bude objevovat znovu. Díky za případné info, J-CZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 12. Duben 2012 Sdílet Vloženo 12. Duben 2012 napiš rok výroby, kolik km atd. ,já bych vyčistil klapku, máš ji za špiněnou, udělal zákl. nastavení a pak bych to zkontroloval po určité době, jak se to chová. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jizera-CZ Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 Je, na to jsem úplně zapomněl... Škoda Fabia I, 1.4 16V 55kw AUA, r.v. 2002, najeto 150000km Airbox mám komplet vyčištěný a do té klapky jsem se zatím nepouštěl. Nevím, jestli je pod ní nějaké těsnění, nikde jsem to nevyčetl, popravdě mám strach to sundat abych něco nezmrvil Pročítal jsem zdejší fórum a našel toho spoustu o čištění té klapky, ale většinou se mluví i o následném seštelování VAGem a ten nevlastním. Budu spoléhat na to, že to půjde vyresetovat jen tím odpojením z baterie....snad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 (editace) Klapka je na čtyři imbusový šrouby zboku připevněna k motoru. Na počátku odpoj baterku , pak odpoj elektriku od klapky. Je tam těsnění. Mě zůstalo na klapce. Já to čistil technickým benzínem a štětečkem. Nehýbej s vnitřkem klapky a zbytečně ať se nedostane benzín k elektronice v klapce.Pak to zapoj. Otáčky kolísají na volnoběh, při jízdě jsem to nezkoušel. Někdo tvrdí, že by se ty mezní hodnoty otevření klapky měla klapka srovnat, ale kdy ?( 300 km), určitě bych to udělal vagem, napiš , jestli není nějaký člen poblíž , někdo se určitě ozve, nastavení je otázka 5 min. A nebo zajeď k Lipenskýmu jezeru , já ti to vagnu. Editováno: 13. Duben 2012, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jizera-CZ Vloženo 14. Duben 2012 Sdílet Vloženo 14. Duben 2012 Díky za rady, asi se do té klapky pustím. Zkusím si ale nejdřív sehnat ten VAG, to se do budoucna neztratí Jen snad poslední věc... je lepší pořídit jen kabel s koncovkou OBD II a jet přes notebook, nebo přímo tu mašinku. Rozdíl v ceně tam je značný, tak se raději ptám. Jinak na Lipno z Podještědí daleko, ale každopádně díky za nabídku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabi Pavel Vloženo 12. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2015 Zdravím Vás, chtěl bych se zeptat po odkrytování krytu nad motorem jsem zjistil v oblasti kolem škrtící klapky olej viz foto a olej teče po motoru. Samozřemně že neteče proudem, ale je zamotorem mokro, dolívám olej cca na 15tis km asi 1,1 L používám 5w40 CastrolMotor je tam 1.4 16V 55kW fabia I rok 2000 jinakPo rozebrání krytu motoru jsem koukal že na vzduchovém filtru je trochu oleje asi stříká přes škrtící klapku. Nějaké nápady?Vadí ten olej nečemu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 12. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2015 Ahoj nepíšeš kolik máš najeto. Tvůj motor už tahá olej. Doporučuji ti změnu oleje na polosyntetiku 10W40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabi Pavel Vloženo 12. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2015 Ahoj nepíšeš kolik máš najeto. Tvůj motor už tahá olej. Doporučuji ti změnu oleje na polosyntetiku 10W40. Najeto cca 120tis, ale olej dolejvám cca 1L do výměny (cca 16tis km) od začátku co mám to auto, kupoval jsem ho když mělo najeto 45tis. km jen jsem si všiml až nedávno okolo té škrtící klapky že tam je olej, dřív tam nebyl. až budu měnit olej tak určo dám 10w40 na vyzkoušení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 12. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2015 Olej bude malinko hustší,měl by se ztišit motor a možná nebudeš muset ani dolévat do výměny. Taky cenově tě to vyjde líp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 13. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2015 dej hustší olej a měl by přestat mizet, ten zaolejovaný filtr a klapka s tím však pravděpodobně nesouvisí - to bude takto furt. Dělaly to i nová auta. Občas se to prostě musí vyčistit. Olej se tam dostává přes odvětrání klikovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabi Pavel Vloženo 14. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2015 a kdybych to chtěl vyčistit bez nutnosti nastavování přes program škrtící klapku, stačí jen odšroubovat ty 4 šrouby a vyčistit jen okolo?nebo jak se to nastavuje ve Vag com programu, mam tuším 309 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 14. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2015 (editace) Je to v DP. Čtyři šrouby dolu vyndat, vyčistit, nastavit. Editováno: 14. Srpen 2015, autor: Casy 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.