Přejít na obsah

Chiptuning - Zvýšení výkonu


kokta7

Doporučené příspěvky

V 3. 10. 2018 na 21:13, Pajapaja25 napsal:

Chystám se chipnout svůj Superb 140kw LK 4x4

Těch 190 k je ok, ale stejně bych to rád trochu oživil.. :-)

Takže jsem projel net a vypadly (ve smyslu, že jsem projel co nabízí, reference. diskuze..) mi 3 firmy. Respektive 2. U té třetí jsem dříve už chipoval Oktávku a byl spokojený. Tak ji přidávám do možností.

1) http://www.cimbu.cz/

2) https://www.mereni-vykonu.cz/

3) http://www.tdichip.cz/

 

Moje závěry.

1) Cimbu: tak nějak důvěryhodnost a dobré recenze.

2) Mereni-vykonu: líbí se mi moc ta verze + 25% výkon i krouťák.

3) Tdichip: byl jsem s nimi spokojen, ale na tento motor nenabízí tak velké navýšení jako merenivykonu.

 

Njn taky mám strach o motor :-) Ale tak nějak si říkám, že se "poserou" i motory bez chipu. A tím, že jsem měl už 2 auta chipnuté a nikdy žádný problém, tak bych šel rád do co nejvyššího výkonu. Proto bych šel s chutí do těch +25% u mereni-vykonu. 

 

Máte někdo zkušenost?

 

Případně jinou variantu?

 

 

Ja mam na 307 zvednuty vykon o 22%. S autem jsem ujel 130 000km a v poho. Take chci chipnout SIII 140 kw. Protoze od spodu je to uplne liny. S peugeotem na 6 slapnu a jedu.Se SIII musim podradit az na 4. A to ma o 18 kw vic.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 12. 3. 2020 na 21:16, AdoksS napsal:

Dneska jsem si udělal výlet za Petrem z Motorpower a nechal jsem poladit svůj S3 140 Kw TDI, 6q manuál.

Tovární hodnoty byly 184 PS a 389 Nm po chipu 226 Ps a 460 Nm.

Cestu domů jsem si užíval, protože auto citelně ožilo.

Ještě jednou díky Petře i za fajn pokec :-)

Ahoj.Je znat rozdil zatahu od spodu ? Myslim tim treba od 1400 ot./min. A co spotreba ? Take o tom premyslim. Dik za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zátah je lepší v celém rozsahu otáček, dokonce i točí do vyšších maximálních otáček než před chipem. Od spodu je to hbytější a po 3000 je to sakra znát, jak to ožívá.

Hlavně to pořád jede, odpadla ta trapná prodleva po rychlém přeřadění a sešlápnutí plynu. Přirovnal bych to tak, že to auto jede tak lehčeji. Je to fakt návykové :-).

A spotřeba za předpokladu, že to lechtáš je menší tak o 0,8 až 0,9 litru. Před tím se tomu i při lechtání moc s nízkou spotřebou nevedlo.

Na druhou stranu, když tomu nakládáš, tak to nebere o moc víc, jak před chipem.

Jenže pomalu s tím jezdí akorát má žena, já to vydržím jen chvilku a pak si užívám ty koníky :-). Proto jsem to chipoval, pro radost a ne na spotřebu. Nelituju, příště bych do toho šel znova. Ba naopak si říkám, proč jsem to neudělal dřív.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

já mám osobní zkušenosti s firmou Quantum Chiptuning, na svém 2.0 TDI 110kw jsem si nechal udělat variantu Optimal chip + 26 kW 

Oceňuji to, že ti výkon auta změří před realizací a poté po realizaci, takže na grafu vidíš co a jak. Nárůst výkonu v podobě 26 kW je znát, zejména chod motoru.

Ale snažím se jezdit předpisově a poslední dobou člověk zlenivěl, takže bych se dnes spokojil i s těmi 110 kW :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

Tak jsem se nakonec rozhodl a zřejmě jsem dobře udělal. Škoda, že ne dříve. Výkon ze 111 na 129kW a kroutící moment z 351 na 432 Nm. Těch 351 v základu oproti deklarovaným 320 mě velmi potěšilo, to auto bylo od počátku příjemně živé, ale i tak znatelně ožilo

SCN_0159 - kopie.jpg

Editováno: , autor: signoflife
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Zdravím. Mám 2.0 140kw manuál. Nechal jsem si to přehrát u MOTORPOWER. Naprostá spokojenost. Chipovani proběhlo ve 110tis a teď mám 165tis. Bez jediného problému. Po úpravě mám 170kw a 476Nm. V ceně bylo jakékoliv kódování na ŘJ. Mě dělal vypnutí start-stop, rozsviceni zadních světel k denimu svícení, uvolnění autohold při prvním záběru spojky. Takže to ani necítíte při rozjezdu ze povolila ta brzda a při zatažení ruční brzdy jdou úplně zhasnout všechna světla. 
Zadne brutálně turbo efekt ve 2tis/min - ale silný zátah. max Nm někde 2700 a táhne to jak atmosféra. Až někam 4500-4600 ot. 
na okrese 3,4,5 moc velká paráda. Téměř jak benzin. Když jedu fakt na debila brzda plyn akcelerace 70-160 okresky tak max 8,5l/100

po ČR jezdím 6,0-6,3

holandsko 4,6-4,8

Švýcarsko 5,0-5,5

DE06D745-5143-4CFD-8984-E36EA5F9874D.jpeg

  • Líbí se mi 3
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...