Přejít na obsah

Chiptuning - Zvýšení výkonu


kokta7

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Tak jsem tady jeste s jednim postrehem ohledne chipu dsg.

 

Hned po chipu se dsg chovalo uz ok. Ale ted po cca par tis km se chovani dsg jakoby vratilo na stav pred chipem. Zase podtaci motor a neni tak pohotove. Asi nejaka jeji adaptace podle stylu jizdy?   Jinak jsem jeste na obd11 nastavil lepsi reakce na plyn pedal z krkoveho a casoveho na prime a rizene prahovou hodnotou a je to zase o kus normalnejsi jizda. Doporucuji.

No kdyz si uvedomim co vsechno jsem musel nastavit plus chip aby auto jelo jak ma tak tvl serie 140kw je uplna sr...ka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahojte, taky se podělím se svou čerstvou zkušeností s chipem - akorát mám teda Passata B8, ale motor stejný jako v S3, kód DSRB - 110kW, DSG.

Poté co jsem vyměnil S2 125kW s manuální převodovkou za Passata s DSG, tak jsem byl zklamaný. Vadilo mi podtáčení a hlavně prodleva na DSG, tak jsem začal uvažovat nad úpravou.

Byl jsem minulý týden u Motorpowera a provní dojmy jsou velmi pozitivní, splnilo to má očekávání, kdy se konečně nemusím rozčilovat nad podtáčením motoru a pečlivě plánovat předjíždění s ohledem na prodlevu plynu.

Sériový výkon 156 PS (115 kW), 331,8 Nm

Výkon po úpravě 198 koní (145 kW), 437 Nm

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Urcite to musi byt citelna zmena, no aka je zivotnost po tejto uprave? Lebo je to trochu viac ako sa "bezne" upravuje, aspon mne to pride ze vacsinou je to tak zvysenie na cca 135kW a do 420Nm, kvoli limitu spojky...

Ja idem zajtra, tak mozem napisat potom svoje dojmy, no ty mas asi DSG6 a ja DSG7

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim ze  zivotnost je uplne "stejna"  na to to "nema" vliv pokud nevyuzivas ten plny vykon vsude a vzdy. On ti to vysvetli jak to funguje az tam pujdes na chip... i serii znicis taky driv kdyz budes jezdit porad na omezovaci :) Jinymi slovy kdyz serii ujedes jako duchodce 300 tis tak s chipem ujedes jako duchodce uplne stejne... Kdyz budes jezdit sportovneji tak na serii ujedes 250 tis km a s chipem 240 tis. A dobry ladic ti to naladi tak akorat aby se ti to nerozkocilo... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Změna je to opravdu velká. 
Taky jsem z toho trochu nervózní, ale jak píše JSvoboda, tak opravdu záleží jak jezdíš. Já jezdím poměrně klidně, ale občas potřebuju předjet, tak tomu prostě šlápnu a pak zase v klidu pokračuju.

Mám DQ381, takže 7stupňové.

 

Myslím, že silnější dvoulitr TDI s výkonem 140kW má stejnou převodovku jako 110kW, takže DQ381 a vím o Passatovi, co měl z původních cca 140kW a 400Nm po úpravě cca 170kW a 460Nm a najezdil bez problému 117tis. km a poté auto ve 190tis. km prodal. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mam i ja...465nm a 164kw ( u 4x4 se nepresne odecita na skusebne ztrata takze se k tem namerenym 164kw jeste pomyslne pricita nejaka % takze klidne muzu miz i 170kw taky)

Jo 140kw ma taky od 2018 cca DQ381. 

Byl jsi kde na chip ?

Editováno: , autor: JSvoboda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tak, dnes mi to presne takto vysvetlil, takze uz som trochu viac mudrejsi.

u mna je to po uprave 137kW a 427Nm. A ano, ked idem ako dochodca, ze hladkam plyn, tak zmena skoro vobec. Ale ked pridam tak je to citit. Mne to staci takto vyladene, ani na chvilu som nepremyslal to este skusit vytlacit viac.

Este mi aj SW v DQ381 updatol a konecne mi idu vsetky stupne hladko 

IMG_4473.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super, taky gratuluju. Bude to příjemná změna.

Mám to stejně, většinu času jedu v klidu, ale když potřebuju, tak to jede hezky. Manželka mi dokonce říkala, že to jede úplně stejně, že necítí rozdíl, ale bylo to tím, že jsem jel svým stylem, takže na pohodu, ale při nájezdu na dálnici zhodnotila, že to opravdu stejné není :)

Nevím, jak dlouho si plánujete auta nechat, ale chci se vás zeptat, jak to budete řešit při prodeji, necháte to přechipovat na sérii a tvářit se, že to nebylo chipované nebo přiznáte barvu a budete doufat, že se najde kupující, který bude věřit tomu, že jsme s tím opravdu jezdili na pohodu a netočili to furt do omezovače?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som si najskor myslel, ze ked sa urobi "chip" do isteho vykonu, moze sa viac menej jazdit aj ostrejsie stale 🙂 co mi ale bolo vysvetlene , ze ostrym stylom jazdy sa doj.ebe aj seriovy vykon, takze to s chipom nic nema. Nieco este spominal o teplote , kt je tiez limitujuca (je to vidno aj na grafe), no tam som prestal pocuvat.

ja jazdim kludne, pripadne potrebujem predbehnut mimo obce / na dialnici, cize tento vykon mi uplne staci a zatial sa tesim 

Moja zena mi na to povedala: "Toto je akoze to, co si mam vsimnut? Ved si len pridal." Cize pochopenie sa nekonalo 😀

a pri predaji nebudem nic menit, budem uvadzat presne ako to bolo, preco to bolo chipnute a hlavne nech si kupujuci zoberie auto na zdvihak, alebo si zaplati experta na kontrolu aut (ako som mal ja pri kupe). Vela krat su auta v serii viac zodrate ako tie po uprave vykonu, takze ak to ma niekoho odradit, tak tomu nezabranim. 
 

Ty to planujes davat do serie naspat?

Editováno: , autor: Martin_V
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jezdim tez klidne, ale nesnesu kdyz jezdim autem klidne a vim ze vic to  nejede... Radeji jezdim autem klidne kdyz vim, ze kdyz za to vemu tak to jede :) A seriove nastaveni 140kw motoru a dsg je proste bida a des. Jede to jen.ve strednich otackach ale je zajimave ze kdyz clovek jede kudlu na serii tak dsg se snazi drzez otacky motoru v pasmu vysokych otacek kde ja to uz mrtve no hruza proste... po chipu to v tech vysokych otackach uz tahne...v serii proste vubec...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 34 minutami, Wlady1980 napsal:

Neskratil sa niekomu po chipe interval medzi regeneraciami DPFka? Ja som si to v obdobi po chipe vsimol a teraz neviem ci to sposobil chip alebo hladat chybu niekde inde....

Záleží na tom jak se úprava udělá. Vzpomeňte si dřív, když DPF nebylo tak spousta aut po chipu kouřilo…

O stránku dřív píšeš, že máš CRLB tj. EU6 bez AdBlue a tam je interval mezi regeneracemi už tak dost krátkej. Klidně mezi 100-200km když se nejezdí po dálnici. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hale nevyresilo...  je to jen muj pocit, ta dsg ma svoji hlavu a tak nejak se adaptuje na styl jizdy asi.  Chtel jsem udelat zakladni nastaveni dsg a skusit jak se bude chovat ale jeste jsem se k tomu nedostal. Ale zas to neber tak ze je to spatne, je to urcite lepsi nez serie ale na 100% muzu rict ze se ty dsg urcite casem nejak adaptuji a zmeni trochu svoji charakteristiku. DQ250  u O3rs je takova jako rychla v tom razeni kdezto DQ381 je takova jako na pohodu bych rekl.  Takhle asi bych do te upravy dsg sel znovu urcite je to lepsi nez serie ale zase zazrak to uplne taky neni na rozdil od chipu motoru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Martin_V napsal:

Ja som si najskor myslel, ze ked sa urobi "chip" do isteho vykonu, moze sa viac menej jazdit aj ostrejsie stale 🙂 co mi ale bolo vysvetlene , ze ostrym stylom jazdy sa doj.ebe aj seriovy vykon, takze to s chipom nic nema. Nieco este spominal o teplote , kt je tiez limitujuca (je to vidno aj na grafe), no tam som prestal pocuvat.

ja jazdim kludne, pripadne potrebujem predbehnut mimo obce / na dialnici, cize tento vykon mi uplne staci a zatial sa tesim 

Moja zena mi na to povedala: "Toto je akoze to, co si mam vsimnut? Ved si len pridal." Cize pochopenie sa nekonalo 😀

a pri predaji nebudem nic menit, budem uvadzat presne ako to bolo, preco to bolo chipnute a hlavne nech si kupujuci zoberie auto na zdvihak, alebo si zaplati experta na kontrolu aut (ako som mal ja pri kupe). Vela krat su auta v serii viac zodrate ako tie po uprave vykonu, takze ak to ma niekoho odradit, tak tomu nezabranim. 
 

Ty to planujes davat do serie naspat?

Neplánuji, přiznám, že je auto upravené.
Od prvního auta si vedu Excel, kde si zapisuji tankování, servis a přezouvání pneu, tak budu věřit, že to bude dostatečný důkaz toho, že mám auta rád, chovám se k nim slušně a dbám na servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dpf a chip, tomu komu to driv hulilo tak to delal asi nekdo kdo neznal spravny pomer pridani nafty a vzduchu a predvstriku v urcity monent. Znamy mel chipnute 1.9tdi a nehulio a jelo jak krava a jinemu to jelo taky lip ale hulio...  z toho soudim ze proste nekdo umel a nekdo se asi teprve ucil :) Ja co mam ted vypalovani dpf tak mam kazdych cca 400km ale ceho jsem si jednou nebo dvakrat vsiml tak probehla regenerace 2x za sebou tj. Videl jsem zvysene otacky tak jsem si precvak kolumba na stav auta kde je napsano doporuceni  "je nutny beh motoru" tak sem to tam nechal a jedu a jedu a zhaslo to za chvili. Ale po 5km cca se znovu supstila regenerace a zase tam bylo na 10 min "je nutny beh motoru"  jen nedokazu na 100% rict ze to 1. Byla opravdu regenerace. Jinak mam ted najeto celkove 100 tis a po chipu asi 8000km  a na diag mam popilek co se neda spalit na hodnote 30g max je 80g.  Ty ostatni hodnoty sazi se vzdy vynuluji nebo jdou do minusu po regeneraci. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zalezi jak je to pouzivane... ja to mam od 84 tis km  ale prakticky uz rok to sleduju a skoro se to nezvysuje jen tisicinky nabihaj ale tech 30 mam uz snad skoro rok...  Ted mam 100 tis...  Chip vs dpf ... pry to je jedno kdyz je to udelano dobre...ba i s bonusem ze se regenerace dela pri trochu vyssich teplotach a tim se lip bordel spali... 

Editováno: , autor: JSvoboda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

No sranda je takova ze nikdo nevite jak to mate udelane, treba vam to "kouri" jako blazen i ted ale diky DPF to nevidite. Uvidi se po delsi dobe, jak na tom bude filtr. Jinak porad nechapu komu nestaci vykon 140 kw a 400 Nm. A pokud mi vadi jak se chova DSG na D tak ji prepnu na S ne? 😀 Pripadne kdyz vim ze chci predjizdet jednou za cas, podradim si padlem, od toho tam je.

Editováno: , autor: LukSag
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...