Leden 24, 200817 r no mne u htp nič necvaká... Samořejmě,HTP je úplně jiná koncepce motoru.To se nedá porovnávat.
Leden 24, 200817 r no mne u htp nič necvaká... HTP cvaka este horsie ako klepajuca 1,4 takze tym sa neni co chvalit Upraveno Leden 24, 200817 r od misom
Leden 24, 200817 r Já mám v motoru olej 10W-40 a klepe za studena stejně jako s olejem 5W-40, tím to myslím nebude. Stále si myslím, že hydraulickými nadzdvihátky to v mém případě nebude. Ventil klepe úplně jinak, stačí porovnat šicí stroj motoru Felicie, tam to bylo dobře slyšet. Co se filtru týče, používám výhradně Mann, myslím, že vyrábí prvovýrobu pro koncern VW. Upraveno Leden 24, 200817 r od pava
Leden 24, 200817 r Já mám v motoru olej 10W-40 a klepe za studena stejně jako s olejem 5W-40, tím to myslím nebude. Stále si myslím, že hydraulickými nadzdvihátky to v mém případě nebude. Ventil klepe úplně jinak, stačí porovnat šicí stroj motoru Felicie, tam to bylo dobře slyšet. je to záhada měl jsem feldu 1.6 55KW tam jsou už také hydraulické zdvihátka a klepala jen cca 5minut po startu v zimě a v létě tak do 1minuty. A olej 10W-40........Nevím zda ten zvuk šicího stroje u 1.3 dělal ventil protože když jsem je fakt precizně seřídil tak byl o dost klidnější a tižší ale na volnoběh zněl pořád trochu jako šicí stroj. Je škoda že v autorizovaném servisu to většinou hází na hydroštely........Docela by mě zajímalo zda má tento problém i golf atd..... nebo se vyskytuje jen u fabií
Leden 24, 200817 r Já mám v motoru olej 10W-40 a klepe za studena stejně jako s olejem 5W-40, tím to myslím nebude. Stále si myslím, že hydraulickými nadzdvihátky to v mém případě nebude. Ventil klepe úplně jinak, stačí porovnat šicí stroj motoru Felicie, tam to bylo dobře slyšet.Co se filtru týče, používám výhradně Mann, myslím, že vyrábí prvovýrobu pro koncern VW. Pokud to nejsou(jako že nejspíš ne)ty ventily,pak to vidím jako problém někde kolem toho pístu.Aspoň mě ten zvuk příjde spíš jako že to vzniká pohybem sem tam a né točením něčeho.Rozvody jsem tu už zmiňoval-tím to u mě nebylo.Je to v motoru vevnitř.
Leden 24, 200817 r Napsal jsem do škodovky: Nový Jičín 24.1.2008 Vážení, Rád bych Vás oslovil s problémem, který nejen já už delší dobu sleduji u své Fabie (Fabia combi 1.4 16v (55kW) BBY VIN TMBHC46Y02356xxxx r.v.2002. Jedná se o klepání motoru motoru po studeném startu. Motor začne klepat ihned po startu po dobu cca 1-2 minuty, kdy hluk postupně ustává až přestane úplně. Někdy je klepot slabě slyšet ve fázi zahřívání. Hluk se šíří někde z míst rozvodu a 1.válce. Je nás více, kteří máme tento problém a živě o tomto diskutujeme na foru skodahome viz tady: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=6897 V podstatě jsme vyčerpali všechny dostupnější možnosti oprav a to: výměna oleje za hustější (vždy splňuje normu VW danou pro tento motor), výměna hydraulických nadzdvihátek, výměna rozvodu včetně vodní pumpy. Po žádné z těchto oprav klepot nezmizel, proto se čím dál více kloníme k názoru, že se jedná o defekt v motoru a to nadměrná vůle válec, píst, nebo vůle na pístním čepu, nebo což by byla nejhorší varianta defekt na klikové hřídeli, která je jak víme v podstatě neopravitelná. Tímto Vás žádám, zda by mohl být tento dotaz předán i s odkazem na diskuzi na foru předán specialistovi, či odborníkovi, který se vývojem, opravami případně reklamacemi motoru zabývá k posouzení.Rád bych tuto závadu na motoru nechal odstranit, proto by mi informace o jakou závadu se jedná mohla pomoct a oprava by se tak zbytečně neprodražovala. Děkuji Uvidíme co napíšou. Samozřejmě všechny s případnou odpovědí seznámím.
Leden 24, 200817 r HTP cvaka este horsie ako klepajuca 1,4 takze tym sa neni co chvalit ja sa nechvalim...ale tiež štartujem a nikdy som žiadne cvakanie a klepanie nepočul...a to som na zvuky čo z auta vychádzajú dosť citlivý. mam aj nissan note 1.4 16v a ten po naštartovaní vydáva divné zvuky...zrejme to nie je problém....teda problém iba škody.
Leden 24, 200817 r pava: ty si manik este im aj posles odkaz na forum, teraz zistia ze je tu viac schopnych odbornikov ako mavaju v servisoch inak panicka co odpoveda na maily tak som zvedavy co konstruktivne napise, pokial si nezavola nejakeho odbornika tak typujem ze sa mas obrazit na servis a oni preveria a zistia v com je problem bla bla bla keci. p.s.: inak som zvedavy co napisu ak vobec odpisu. Upraveno Leden 24, 200817 r od houmr
Leden 24, 200817 r Napsal jsem do škodovky:Nový Jičín 24.1.2008 Vážení, Rád bych Vás oslovil s problémem, který nejen já už delší dobu sleduji u své Fabie (Fabia combi 1.4 16v (55kW) BBY VIN TMBHC46Y02356xxxx r.v.2002. Jedná se o klepání motoru motoru po studeném startu. Motor začne klepat ihned po startu po dobu cca 1-2 minuty, kdy hluk postupně ustává až přestane úplně. Někdy je klepot slabě slyšet ve fázi zahřívání. Hluk se šíří někde z míst rozvodu a 1.válce. Je nás více, kteří máme tento problém a živě o tomto diskutujeme na foru skodahome viz tady: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=6897 V podstatě jsme vyčerpali všechny dostupnější možnosti oprav a to: výměna oleje za hustější (vždy splňuje normu VW danou pro tento motor), výměna hydraulických nadzdvihátek, výměna rozvodu včetně vodní pumpy. Po žádné z těchto oprav klepot nezmizel, proto se čím dál více kloníme k názoru, že se jedná o defekt v motoru a to nadměrná vůle válec, píst, nebo vůle na pístním čepu, nebo což by byla nejhorší varianta defekt na klikové hřídeli, která je jak víme v podstatě neopravitelná. Tímto Vás žádám, zda by mohl být tento dotaz předán i s odkazem na diskuzi na foru předán specialistovi, či odborníkovi, který se vývojem, opravami případně reklamacemi motoru zabývá k posouzení.Rád bych tuto závadu na motoru nechal odstranit, proto by mi informace o jakou závadu se jedná mohla pomoct a oprava by se tak zbytečně neprodražovala. Děkuji Uvidíme co napíšou. Samozřejmě všechny s případnou odpovědí seznámím. Velmi pěkně napsané,zrovna jsem se k tomu též chystal.Uvidíme co odpoví,když tak napíšu taky,aby viděli že to lidi zajímá.V sobotu náhodou pojedu kolem MB možná by stálo za to trochu se tam poptat.
Leden 24, 200817 r este tam napisem aby to uz malo medzinarodny vyznam p.s.: ak prijde nejaka nejasna odpoved tak napisem aj ja nezavisle, nespomeniem forum len napisem co pozorujem na aute a chcel by som poradit a uvidime ci poslu to iste alebo nieco ine.
Leden 24, 200817 r Já mám v motoru olej 10W-40 a klepe za studena stejně jako s olejem 5W-40, tím to myslím nebude. Stále si myslím, že hydraulickými nadzdvihátky to v mém případě nebude. Ventil klepe úplně jinak, stačí porovnat šicí stroj motoru Felicie, tam to bylo dobře slyšet.Co se filtru týče, používám výhradně Mann, myslím, že vyrábí prvovýrobu pro koncern VW. To neklepe ventil ,ale zdvihátko.Ventil do toho netahej....
Leden 24, 200817 r je to záhada měl jsem feldu 1.6 55KW tam jsou už také hydraulické zdvihátka a klepala jen cca 5minut po startu v zimě a v létě tak do 1minuty. A olej 10W-40........Nevím zda ten zvuk šicího stroje u 1.3 dělal ventil protože když jsem je fakt precizně seřídil tak byl o dost klidnější a tižší ale na volnoběh zněl pořád trochu jako šicí stroj. Je škoda že v autorizovaném servisu to většinou hází na hydroštely........Docela by mě zajímalo zda má tento problém i golf atd..... nebo se vyskytuje jen u fabií Mají....
Leden 24, 200817 r Napsal jsem do škodovky:Nový Jičín 24.1.2008 Vážení, Rád bych Vás oslovil s problémem, který nejen já už delší dobu sleduji u své Fabie (Fabia combi 1.4 16v (55kW) BBY VIN TMBHC46Y02356xxxx r.v.2002. Jedná se o klepání motoru motoru po studeném startu. Motor začne klepat ihned po startu po dobu cca 1-2 minuty, kdy hluk postupně ustává až přestane úplně. Někdy je klepot slabě slyšet ve fázi zahřívání. Hluk se šíří někde z míst rozvodu a 1.válce. Je nás více, kteří máme tento problém a živě o tomto diskutujeme na foru skodahome viz tady: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=6897 V podstatě jsme vyčerpali všechny dostupnější možnosti oprav a to: výměna oleje za hustější (vždy splňuje normu VW danou pro tento motor), výměna hydraulických nadzdvihátek, výměna rozvodu včetně vodní pumpy. Po žádné z těchto oprav klepot nezmizel, proto se čím dál více kloníme k názoru, že se jedná o defekt v motoru a to nadměrná vůle válec, píst, nebo vůle na pístním čepu, nebo což by byla nejhorší varianta defekt na klikové hřídeli, která je jak víme v podstatě neopravitelná. Tímto Vás žádám, zda by mohl být tento dotaz předán i s odkazem na diskuzi na foru předán specialistovi, či odborníkovi, který se vývojem, opravami případně reklamacemi motoru zabývá k posouzení.Rád bych tuto závadu na motoru nechal odstranit, proto by mi informace o jakou závadu se jedná mohla pomoct a oprava by se tak zbytečně neprodražovala. Děkuji Uvidíme co napíšou. Samozřejmě všechny s případnou odpovědí seznámím. Odkážou Tě na nejbližší servis....
Leden 24, 200817 r pava: ty si manik este im aj posles odkaz na forum, teraz zistia ze je tu viac schopnych odbornikov ako mavaju v servisoch inak panicka co odpoveda na maily tak som zvedavy co konstruktivne napise, pokial si nezavola nejakeho odbornika tak typujem ze sa mas obrazit na servis a oni preveria a zistia v com je problem bla bla bla keci. p.s.: inak som zvedavy co napisu ak vobec odpisu. Boleslaváci o tomhle foru dobře vědí.Jsou tu mezi náma.....
Leden 24, 200817 r Odkážou Tě na nejbližší servis.... Tak to přijedu vlastně za tebou. Pomalu si připrav co mi odpovíš.
Leden 24, 200817 r Třeba se dočkáš,neboj.... Rozumím tomu dobře, že je špatně vymezená vůle mezi vahadlem a zdvihátkem a to vahadlo mlátí o zdvihátko?
Leden 25, 200817 r Rozumím tomu dobře, že je špatně vymezená vůle mezi vahadlem a zdvihátkem a to vahadlo mlátí o zdvihátko? Stále je mě ale nejasné proč by to dělalo zrovma vždy na prvním válci??A taky je divné jak už jsme se shodli,že při ulehčení motoru se klepání snižuje??Co na to kolega diagnostik? Upraveno Leden 25, 200817 r od mejfid
Leden 25, 200817 r Stále je mě ale nejasné proč by to dělalo zrovma vždy na prvním válci??A taky je divné jak už jsme se shodli,že při ulehčení motoru se klepání snižuje?? Jak píšeš, když si dáš všechny pro a proti, tak je málo pravděpodobné, že chyba je ve zdvihátkách.
Leden 25, 200817 r Jak píšeš, když si dáš všechny pro a proti, tak je málo pravděpodobné, že chyba je ve zdvihátkách. Jedině je možné že u prvního válce trvá natlakování oleje nejdéle?a hydrostav třeba víc trpí??
Leden 25, 200817 r Stále je mě ale nejasné proč by to dělalo zrovma vždy na prvním válci??A taky je divné jak už jsme se shodli,že při ulehčení motoru se klepání snižuje??Co na to kolega diagnostik? Není pravidlem první válec....Při odlehčení se změní zatížení motoru.
Leden 25, 200817 r Jedině je možné že u prvního válce trvá natlakování oleje nejdéle?a hydrostav třeba víc trpí?? I to je možné vysvětlení...
Leden 25, 200817 r Není pravidlem první válec....Při odlehčení se změní zatížení motoru. No já a pava to sledujem někde kolem prvního válce,nevím jak ostatní......
Leden 25, 200817 r No sice si nikdy nepamatuji, ze by nekdy 1.4 16V klepaly pri startu, to spise HTP, nez se natlakuje olej na hydr. zdvihatkach,dela to u kazdyho HTP, je to normalni jev, chrasti to jak chrastitko. Tak k tem 16V, nejpravdepodobneji, co se zde popisuje klepani, to muze byt zpusobeno malym natlakovanim hydr. zdvihatek, tudiz, je tam vule pri startu a cvaka to, dela to rachot, nic se vlastne nedeje, ale trebas na moji 16V to ani nahodou nedela. Tato varianata je nejpravdepodobnejsi, pak jedine by pomohla vymena zdvihatek. Pistni cep to nemuze byt, ten narozdil od zdvihatek klepe porad a pri zahrati jeste vice a vice. Pokud by to delala klikovka, tak by se rozsveecovala kontrolka mazani a motor by byl pocase odrovnany do srotu.
Leden 25, 200817 r No sice si nikdy nepamatuji, ze by nekdy 1.4 16V klepaly pri startu, to spise HTP, nez se natlakuje olej na hydr. zdvihatkach,dela to u kazdyho HTP, je to normalni jev, chrasti to jak chrastitko. Tak k tem 16V, nejpravdepodobneji, co se zde popisuje klepani, to muze byt zpusobeno malym natlakovanim hydr. zdvihatek, tudiz, je tam vule pri startu a cvaka to, dela to rachot, nic se vlastne nedeje, ale trebas na moji 16V to ani nahodou nedela. Tato varianata je nejpravdepodobnejsi, pak jedine by pomohla vymena zdvihatek. Pistni cep to nemuze byt, ten narozdil od zdvihatek klepe porad a pri zahrati jeste vice a vice. Pokud by to delala klikovka, tak by se rozsveecovala kontrolka mazani a motor by byl pocase odrovnany do srotu. Mikosar, pokud je to tak jak píšeš, tak jsi mě uklidnil. Co říkáš ještě na možnou vůli válec, píst, jak je zmiňováno výše?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.