mejfid Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 no mne u htp nič necvaká... Samořejmě,HTP je úplně jiná koncepce motoru.To se nedá porovnávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misom Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 (editace) no mne u htp nič necvaká... HTP cvaka este horsie ako klepajuca 1,4 takze tym sa neni co chvalit Editováno: 24. leden 2008, autor: misom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 (editace) Já mám v motoru olej 10W-40 a klepe za studena stejně jako s olejem 5W-40, tím to myslím nebude. Stále si myslím, že hydraulickými nadzdvihátky to v mém případě nebude. Ventil klepe úplně jinak, stačí porovnat šicí stroj motoru Felicie, tam to bylo dobře slyšet. Co se filtru týče, používám výhradně Mann, myslím, že vyrábí prvovýrobu pro koncern VW. Editováno: 24. leden 2008, autor: pava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 Já mám v motoru olej 10W-40 a klepe za studena stejně jako s olejem 5W-40, tím to myslím nebude. Stále si myslím, že hydraulickými nadzdvihátky to v mém případě nebude. Ventil klepe úplně jinak, stačí porovnat šicí stroj motoru Felicie, tam to bylo dobře slyšet. je to záhada měl jsem feldu 1.6 55KW tam jsou už také hydraulické zdvihátka a klepala jen cca 5minut po startu v zimě a v létě tak do 1minuty. A olej 10W-40........Nevím zda ten zvuk šicího stroje u 1.3 dělal ventil protože když jsem je fakt precizně seřídil tak byl o dost klidnější a tižší ale na volnoběh zněl pořád trochu jako šicí stroj. Je škoda že v autorizovaném servisu to většinou hází na hydroštely........Docela by mě zajímalo zda má tento problém i golf atd..... nebo se vyskytuje jen u fabií Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mejfid Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 Já mám v motoru olej 10W-40 a klepe za studena stejně jako s olejem 5W-40, tím to myslím nebude. Stále si myslím, že hydraulickými nadzdvihátky to v mém případě nebude. Ventil klepe úplně jinak, stačí porovnat šicí stroj motoru Felicie, tam to bylo dobře slyšet.Co se filtru týče, používám výhradně Mann, myslím, že vyrábí prvovýrobu pro koncern VW. Pokud to nejsou(jako že nejspíš ne)ty ventily,pak to vidím jako problém někde kolem toho pístu.Aspoň mě ten zvuk příjde spíš jako že to vzniká pohybem sem tam a né točením něčeho.Rozvody jsem tu už zmiňoval-tím to u mě nebylo.Je to v motoru vevnitř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 Napsal jsem do škodovky: Nový Jičín 24.1.2008 Vážení, Rád bych Vás oslovil s problémem, který nejen já už delší dobu sleduji u své Fabie (Fabia combi 1.4 16v (55kW) BBY VIN TMBHC46Y02356xxxx r.v.2002. Jedná se o klepání motoru motoru po studeném startu. Motor začne klepat ihned po startu po dobu cca 1-2 minuty, kdy hluk postupně ustává až přestane úplně. Někdy je klepot slabě slyšet ve fázi zahřívání. Hluk se šíří někde z míst rozvodu a 1.válce. Je nás více, kteří máme tento problém a živě o tomto diskutujeme na foru skodahome viz tady: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=6897 V podstatě jsme vyčerpali všechny dostupnější možnosti oprav a to: výměna oleje za hustější (vždy splňuje normu VW danou pro tento motor), výměna hydraulických nadzdvihátek, výměna rozvodu včetně vodní pumpy. Po žádné z těchto oprav klepot nezmizel, proto se čím dál více kloníme k názoru, že se jedná o defekt v motoru a to nadměrná vůle válec, píst, nebo vůle na pístním čepu, nebo což by byla nejhorší varianta defekt na klikové hřídeli, která je jak víme v podstatě neopravitelná. Tímto Vás žádám, zda by mohl být tento dotaz předán i s odkazem na diskuzi na foru předán specialistovi, či odborníkovi, který se vývojem, opravami případně reklamacemi motoru zabývá k posouzení.Rád bych tuto závadu na motoru nechal odstranit, proto by mi informace o jakou závadu se jedná mohla pomoct a oprava by se tak zbytečně neprodražovala. Děkuji Uvidíme co napíšou. Samozřejmě všechny s případnou odpovědí seznámím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david3658 Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 HTP cvaka este horsie ako klepajuca 1,4 takze tym sa neni co chvalit ja sa nechvalim...ale tiež štartujem a nikdy som žiadne cvakanie a klepanie nepočul...a to som na zvuky čo z auta vychádzajú dosť citlivý. mam aj nissan note 1.4 16v a ten po naštartovaní vydáva divné zvuky...zrejme to nie je problém....teda problém iba škody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 (editace) pava: ty si manik este im aj posles odkaz na forum, teraz zistia ze je tu viac schopnych odbornikov ako mavaju v servisoch inak panicka co odpoveda na maily tak som zvedavy co konstruktivne napise, pokial si nezavola nejakeho odbornika tak typujem ze sa mas obrazit na servis a oni preveria a zistia v com je problem bla bla bla keci. p.s.: inak som zvedavy co napisu ak vobec odpisu. Editováno: 24. leden 2008, autor: houmr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mejfid Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 Napsal jsem do škodovky:Nový Jičín 24.1.2008 Vážení, Rád bych Vás oslovil s problémem, který nejen já už delší dobu sleduji u své Fabie (Fabia combi 1.4 16v (55kW) BBY VIN TMBHC46Y02356xxxx r.v.2002. Jedná se o klepání motoru motoru po studeném startu. Motor začne klepat ihned po startu po dobu cca 1-2 minuty, kdy hluk postupně ustává až přestane úplně. Někdy je klepot slabě slyšet ve fázi zahřívání. Hluk se šíří někde z míst rozvodu a 1.válce. Je nás více, kteří máme tento problém a živě o tomto diskutujeme na foru skodahome viz tady: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=6897 V podstatě jsme vyčerpali všechny dostupnější možnosti oprav a to: výměna oleje za hustější (vždy splňuje normu VW danou pro tento motor), výměna hydraulických nadzdvihátek, výměna rozvodu včetně vodní pumpy. Po žádné z těchto oprav klepot nezmizel, proto se čím dál více kloníme k názoru, že se jedná o defekt v motoru a to nadměrná vůle válec, píst, nebo vůle na pístním čepu, nebo což by byla nejhorší varianta defekt na klikové hřídeli, která je jak víme v podstatě neopravitelná. Tímto Vás žádám, zda by mohl být tento dotaz předán i s odkazem na diskuzi na foru předán specialistovi, či odborníkovi, který se vývojem, opravami případně reklamacemi motoru zabývá k posouzení.Rád bych tuto závadu na motoru nechal odstranit, proto by mi informace o jakou závadu se jedná mohla pomoct a oprava by se tak zbytečně neprodražovala. Děkuji Uvidíme co napíšou. Samozřejmě všechny s případnou odpovědí seznámím. Velmi pěkně napsané,zrovna jsem se k tomu též chystal.Uvidíme co odpoví,když tak napíšu taky,aby viděli že to lidi zajímá.V sobotu náhodou pojedu kolem MB možná by stálo za to trochu se tam poptat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 este tam napisem aby to uz malo medzinarodny vyznam p.s.: ak prijde nejaka nejasna odpoved tak napisem aj ja nezavisle, nespomeniem forum len napisem co pozorujem na aute a chcel by som poradit a uvidime ci poslu to iste alebo nieco ine. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 no mne u htp nič necvaká... Třeba se dočkáš,neboj.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 Já mám v motoru olej 10W-40 a klepe za studena stejně jako s olejem 5W-40, tím to myslím nebude. Stále si myslím, že hydraulickými nadzdvihátky to v mém případě nebude. Ventil klepe úplně jinak, stačí porovnat šicí stroj motoru Felicie, tam to bylo dobře slyšet.Co se filtru týče, používám výhradně Mann, myslím, že vyrábí prvovýrobu pro koncern VW. To neklepe ventil ,ale zdvihátko.Ventil do toho netahej.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 je to záhada měl jsem feldu 1.6 55KW tam jsou už také hydraulické zdvihátka a klepala jen cca 5minut po startu v zimě a v létě tak do 1minuty. A olej 10W-40........Nevím zda ten zvuk šicího stroje u 1.3 dělal ventil protože když jsem je fakt precizně seřídil tak byl o dost klidnější a tižší ale na volnoběh zněl pořád trochu jako šicí stroj. Je škoda že v autorizovaném servisu to většinou hází na hydroštely........Docela by mě zajímalo zda má tento problém i golf atd..... nebo se vyskytuje jen u fabií Mají.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 Napsal jsem do škodovky:Nový Jičín 24.1.2008 Vážení, Rád bych Vás oslovil s problémem, který nejen já už delší dobu sleduji u své Fabie (Fabia combi 1.4 16v (55kW) BBY VIN TMBHC46Y02356xxxx r.v.2002. Jedná se o klepání motoru motoru po studeném startu. Motor začne klepat ihned po startu po dobu cca 1-2 minuty, kdy hluk postupně ustává až přestane úplně. Někdy je klepot slabě slyšet ve fázi zahřívání. Hluk se šíří někde z míst rozvodu a 1.válce. Je nás více, kteří máme tento problém a živě o tomto diskutujeme na foru skodahome viz tady: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=6897 V podstatě jsme vyčerpali všechny dostupnější možnosti oprav a to: výměna oleje za hustější (vždy splňuje normu VW danou pro tento motor), výměna hydraulických nadzdvihátek, výměna rozvodu včetně vodní pumpy. Po žádné z těchto oprav klepot nezmizel, proto se čím dál více kloníme k názoru, že se jedná o defekt v motoru a to nadměrná vůle válec, píst, nebo vůle na pístním čepu, nebo což by byla nejhorší varianta defekt na klikové hřídeli, která je jak víme v podstatě neopravitelná. Tímto Vás žádám, zda by mohl být tento dotaz předán i s odkazem na diskuzi na foru předán specialistovi, či odborníkovi, který se vývojem, opravami případně reklamacemi motoru zabývá k posouzení.Rád bych tuto závadu na motoru nechal odstranit, proto by mi informace o jakou závadu se jedná mohla pomoct a oprava by se tak zbytečně neprodražovala. Děkuji Uvidíme co napíšou. Samozřejmě všechny s případnou odpovědí seznámím. Odkážou Tě na nejbližší servis.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 pava: ty si manik este im aj posles odkaz na forum, teraz zistia ze je tu viac schopnych odbornikov ako mavaju v servisoch inak panicka co odpoveda na maily tak som zvedavy co konstruktivne napise, pokial si nezavola nejakeho odbornika tak typujem ze sa mas obrazit na servis a oni preveria a zistia v com je problem bla bla bla keci. p.s.: inak som zvedavy co napisu ak vobec odpisu. Boleslaváci o tomhle foru dobře vědí.Jsou tu mezi náma..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 Odkážou Tě na nejbližší servis.... Tak to přijedu vlastně za tebou. Pomalu si připrav co mi odpovíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 Třeba se dočkáš,neboj.... Rozumím tomu dobře, že je špatně vymezená vůle mezi vahadlem a zdvihátkem a to vahadlo mlátí o zdvihátko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mejfid Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 (editace) Rozumím tomu dobře, že je špatně vymezená vůle mezi vahadlem a zdvihátkem a to vahadlo mlátí o zdvihátko? Stále je mě ale nejasné proč by to dělalo zrovma vždy na prvním válci??A taky je divné jak už jsme se shodli,že při ulehčení motoru se klepání snižuje??Co na to kolega diagnostik? Editováno: 25. leden 2008, autor: mejfid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 Stále je mě ale nejasné proč by to dělalo zrovma vždy na prvním válci??A taky je divné jak už jsme se shodli,že při ulehčení motoru se klepání snižuje?? Jak píšeš, když si dáš všechny pro a proti, tak je málo pravděpodobné, že chyba je ve zdvihátkách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mejfid Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 Jak píšeš, když si dáš všechny pro a proti, tak je málo pravděpodobné, že chyba je ve zdvihátkách. Jedině je možné že u prvního válce trvá natlakování oleje nejdéle?a hydrostav třeba víc trpí?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 Stále je mě ale nejasné proč by to dělalo zrovma vždy na prvním válci??A taky je divné jak už jsme se shodli,že při ulehčení motoru se klepání snižuje??Co na to kolega diagnostik? Není pravidlem první válec....Při odlehčení se změní zatížení motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 Jedině je možné že u prvního válce trvá natlakování oleje nejdéle?a hydrostav třeba víc trpí?? I to je možné vysvětlení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mejfid Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 Není pravidlem první válec....Při odlehčení se změní zatížení motoru. No já a pava to sledujem někde kolem prvního válce,nevím jak ostatní...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 No sice si nikdy nepamatuji, ze by nekdy 1.4 16V klepaly pri startu, to spise HTP, nez se natlakuje olej na hydr. zdvihatkach,dela to u kazdyho HTP, je to normalni jev, chrasti to jak chrastitko. Tak k tem 16V, nejpravdepodobneji, co se zde popisuje klepani, to muze byt zpusobeno malym natlakovanim hydr. zdvihatek, tudiz, je tam vule pri startu a cvaka to, dela to rachot, nic se vlastne nedeje, ale trebas na moji 16V to ani nahodou nedela. Tato varianata je nejpravdepodobnejsi, pak jedine by pomohla vymena zdvihatek. Pistni cep to nemuze byt, ten narozdil od zdvihatek klepe porad a pri zahrati jeste vice a vice. Pokud by to delala klikovka, tak by se rozsveecovala kontrolka mazani a motor by byl pocase odrovnany do srotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 No sice si nikdy nepamatuji, ze by nekdy 1.4 16V klepaly pri startu, to spise HTP, nez se natlakuje olej na hydr. zdvihatkach,dela to u kazdyho HTP, je to normalni jev, chrasti to jak chrastitko. Tak k tem 16V, nejpravdepodobneji, co se zde popisuje klepani, to muze byt zpusobeno malym natlakovanim hydr. zdvihatek, tudiz, je tam vule pri startu a cvaka to, dela to rachot, nic se vlastne nedeje, ale trebas na moji 16V to ani nahodou nedela. Tato varianata je nejpravdepodobnejsi, pak jedine by pomohla vymena zdvihatek. Pistni cep to nemuze byt, ten narozdil od zdvihatek klepe porad a pri zahrati jeste vice a vice. Pokud by to delala klikovka, tak by se rozsveecovala kontrolka mazani a motor by byl pocase odrovnany do srotu. Mikosar, pokud je to tak jak píšeš, tak jsi mě uklidnil. Co říkáš ještě na možnou vůli válec, píst, jak je zmiňováno výše? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.