Přejít na obsah

1.4 16V klepe


xman

Doporučené příspěvky

Tak napište dotaz do Škodovky, zda je to cvakání po startu normální, atd...schválně jak se vyjádří... mě na vše vždy "odborně" odpověděli.

Mě to začalo klepat asi po 1 roku a 8000 kmna novém autě, v záruce vyměnili nšechny hydraulická zdvihátka, a to samé.Měl jsem problém s vrzáním podvozku s kterým si autorizovaný servis nevěděl rady a tak pozvali odborníka technika z Mladé Boleslavi, ten zjistil prd, avyměňovali nápravy z druhého nového auta, stabilizátory a pod,

Pak zjistil mechanik že to bylo způsobeno brzdovou hadičkou vrzající o karoserii.Tento technik řekl že výměna hydraulických zdvihátek byla zbytečná, že je to normální jev.Takže Škodovka neví nic.A jsem tam kde jsem byl s tím klepáním. Klepe, klepe ale jen za studena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čím řídší olej,tím větší sklon ke klepání.Nejraději klepou motory s olejem 5W-40.Je taky důležité mít předepsaný olejový filtr.Má spětný ventil pro udržení tlaku.Někdy se objevují zmetky v replikách.

Pokud budou vychozené hydraulické nadzdvihátka,motor bude klepat a při zvýšení otáček by to mělo přestat.Někdy to klepe po celou dobu ,než se motor pořádně prohřeje,až dojde k okamžiku ůplného naplnění zdvihátka olejem a on vymezí vůli mezi vačkou a ventilem.Pokud to tak je,tak nezbyde nic jiného,než je vyměnit.Nejlépe všechny.Špatně se poznává,které to klepe....

Teď to píšu, po 1 roku a 8000 km vyměněny všechny zdvihátka v záruce a to samé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové odpověď na můj mail je tady. Bohužel odpověď přesně ta, kterou jsme čekali. Posuďte sami.

Vážený pane ....

omlouváme se Vám, ale protože nemáme možnost osobního posouzení, nemůžeme Vám podat jednoznačnou odpověď. Protože ve věci vyřizování veškerých záležitostí majitelů/uživatelů našich výrobků jsou kompetentní autorizované opravny v servisní síti Škoda, dovolujeme si doporučit Vám, abyste některou z nich, nejlépe na firmu, která se o vozidlo po servisní stránce stará, obrátil. Vedení opravny, v případě, že to bude nezbytné, nás bude kontaktovat a vyžádá si technickou pomoc.

S pozdravem,

xxx, Péče o zákazníka

Tohle je fakt k smíchu. lol Určitě to mají někde v počítači a jen změní jméno. ;)

Jsem psal o odborníkovi z Mladé Boleslavi.Mě ty zdvihátka vyměnili v záruce a klepe dál, tak jsem jim na předávacím protokolu napsal že závada se nezměnila a tak jednám se servisem dále i když už mám po záruce ale auto v záruce nebylo opraveno tak jsem zvědavý co bude dál. Jestki zavolají odborníka ze Škodovky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kucí.

Já mám doslova traktor.... Ta moje mrška klepe pořád. Můj mechanik nejdřív řikal, že tam byl blbej olej, dal tam předepsanej škodofkou a řikal že by se to mohlo uklidnit.

No a nic.... Teď jsem na 86tis a chystám se koncem měsíce na rozvody...

( pouze upozorňuji, že motor jede bez jakýchkoliv problémů, olej mi nežere, stk pochválilo stav a emise mam prej jak když vyjel z linky... jen to klepé )

Už někdo z vás nechával měnit ty HYDRAULICKÝ ZVIHÁTKA VENTILŮ ? Podle této diskuze to vypadá na 99 % že je problém v nic....

Kolik to stálo?

Díkes za odpověď

:help:

Psal jsem že já a to ječtě v záruce a po výměně všeh zdvihátek to samé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak je vidět je nás hodně kterým to klepe.Opravdu mě čím dál víc vrtá hlavou co to způsobuje

Stále se kloním čím dál víc k té překročené toleranci píst válec, jak jsem psal na některé z předchozích stránek. Pokud je píst vyroben v krajní toleranci a válec honován taky v krajní toleranci (pochybuji, že by se každý motor dolaďoval na píst, podobně jako se dělá výbrus u pionýra) tolerance se sečtou a vůle může být větší, než by být měla. Tahle anomálie se neprojeví hned, ale až se motor zajede a usadí. Tomu nasvědčuje i fakt, že nikomu kdo má auto od nova to neklepalo hned ze startu, ale až po určité době. Tady mi nesedí pouze jedna věc a to, že zvuk se šíří z míst prvního válce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak nemůžu mít k motoru žádnou výtku. Ten můj jede krásně, zatím má za sebou necelých šest let a 74 tkm bez jediné poruchy, startuje na drc, krásně se vytáčí a je tichý. Spotřeba kolem 6l/100km.

pava: 6 rokov 94tkm a samotny motor zatial ok, vyzera byt ze zvladne este celkom dost, nezere olej teda nic hrozne, neklepe. uvidime co bude dalej.

p.s.: musi byt spokojny ved sa o to staram a teraz v 95tkm dostane nove pitivo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem psal o odborníkovi z Mladé Boleslavi.Mě ty zdvihátka vyměnili v záruce a klepe dál, tak jsem jim na předávacím protokolu napsal že závada se nezměnila a tak jednám se servisem dále i když už mám po záruce ale auto v záruce nebylo opraveno tak jsem zvědavý co bude dál. Jestki zavolají odborníka ze Škodovky

S panem Brojerem z péče o zákazníky jsem toho natelefonoval už dost. Ti jsou tam proto aby vás někam doporučili nebo co máte dělat.Radu s klepáním ale nevyřeší.

Zkus ten dopis poslat na TECHNICKÉ ODDĚLENÍ ve Škodovce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové odpověď na můj mail je tady. Bohužel odpověď přesně ta, kterou jsme čekali. Posuďte sami.

Vážený pane ....

omlouváme se Vám, ale protože nemáme možnost osobního posouzení, nemůžeme Vám podat jednoznačnou odpověď. Protože ve věci vyřizování veškerých záležitostí majitelů/uživatelů našich výrobků jsou kompetentní autorizované opravny v servisní síti Škoda, dovolujeme si doporučit Vám, abyste některou z nich, nejlépe na firmu, která se o vozidlo po servisní stránce stará, obrátil. Vedení opravny, v případě, že to bude nezbytné, nás bude kontaktovat a vyžádá si technickou pomoc.

S pozdravem,

xxx, Péče o zákazníka

Tohle je fakt k smíchu. lol Určitě to mají někde v počítači a jen změní jméno. ;)

V péči o zákazníky nic neví, Ti tě akorád někam dopuručí.

POŠLI DOPIS DO TECHNICKÉHO ODDĚLENÍ ŠKODOVKY!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak aby jsme to tu trochu rozproudili, posílám meil s velmi ochotným pánem z MB:

----------------------------------------

Vážený pane,

jsem potěšen, že se na mne znovu s důvěrou obracíte.

Bohužel v tomto případě Vám nejsem schopen takto na dálku odpovědět, co by mohlo být příčinou popsaného klepání. U tohoto motoru podobné stížnosti s kolegy neregistrujeme a nemůžeme Vám tedy sdělit, co by mohlo být pravděpodobnou příčinou tohoto projevu. Navíc ani nevíme, kolik má motor najeto km, což je při posouzení dosti důležité.

Známe případy u tříválcových motorů, kdy vzniknou vůle píst/válec a ozývá se klepání při běhu motoru. To je však provázeno také ztrátou výkonu a někdy i nepravidelným chodem motoru.

Pokud by se však jednalo o nějakou závadu z Vámi jmenovaných, projevovalo by se to i u teplého motoru, nikoli pouze krátce po nastartování.

Dovolím si Vám doporučit obrátit se na Vámi vybraný autorizovaný servis a požádat technika, aby tento zvukový projev osobně posoudil a vyslovil odborné hodnocení.

Takto na dálku Vám bohužel nemohu více pomoci.

S přátelským pozdravem

-----------------------------------------

Máte radost? :))

Jestli Vám i přesto klepe, šup do servisu :))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi tě zklamu,ale přesně ty rozvody jsem si myslel taky-všechno na to ukazovalo.Ale bohužel to nezabralo-měnil jsem je kvůli tomu už při 80tis a komplet(kladky,napínací kladku,oba řemeny,vodní pumpa).Problém klapání zůstal stejný-zkráta je to v motoru jako takovém.Já typuju něco na klice nebo ten čep??Možná je něco na prvním válci víc namáháno??(ložisko,ojnice-nevím).Jinak že trochu odbočím,máte tento motor někdo čiplej??

Ano eb chiptuning cca 64 kw 81000km rv 2001 aua za studena klepe. olej castrol txt 5w 30 za studena max 2500 ot.Za nova to nebolo pocut olej meneny kazdych 15000 km.

Editováno: , autor: DODOX
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Ano eb chiptuning cca 64 kw 81000km rv 2001 aua za studena klepe. olej castrol txt 5w 30 za studena max 2500 ot.Za nova to nebolo pocut olej meneny kazdych 15000 km.

Zlepšil se ti po čipu zátah od spodu?A co reakce plynového pedálu-je odezva lepší?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže auto mám 1,4 16V 55kW nové v provozu od 9/2006 najeto cca 16000km.Klapalo a tak mi na záruku vyměnili všechny nadzvihátka.Klepe dál i když se zdá ,že trochu tišeji.Šel jsem znovu do servisu s tím ,že to klepe dál.Oni kontaktovali Boleslav co s tím.Odpověď: znovu do servisu ! výměna rozvodů ! (při 16000km :wacko: ) pokud to nepomůže tak prý půjdou na řadu písty :wacko: .Nechám to všechno udělat dokud je to v záruce (končí letos v září).Dám Vám všem vědět ,abysme konečně věděli jestli to pomohlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže auto mám 1,4 16V 55kW nové v provozu od 9/2006 najeto cca 16000km.Klapalo a tak mi na záruku vyměnili všechny nadzvihátka.Klepe dál i když se zdá ,že trochu tišeji.Šel jsem znovu do servisu s tím ,že to klepe dál.Oni kontaktovali Boleslav co s tím.Odpověď: znovu do servisu ! výměna rozvodů ! (při 16000km :wacko: ) pokud to nepomůže tak prý půjdou na řadu písty :wacko: .Nechám to všechno udělat dokud je to v záruce (končí letos v září).Dám Vám všem vědět ,abysme konečně věděli jestli to pomohlo.
Editováno: , autor: pava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych si ověřil jednu věc. Klepe ti to, vychází ten zvuk jakoby z oblasti prvního válce, od rozvodu?

Já nechávám dělat rozvody během 2-3 týdnů zároveň se servisní prohlídkou. Díly mám koupené, tak budu taky referovat.

Nevím jestli výraz "klepe" je ten správný.Já bych řekl spíš kovově cvaká.Je možný ,že spíš od strany rozvodů ,ale to je subjektivní pocit.Jinak zrovna před chvílí k nám do firmy dorazil jeden maník a přijel s fábkou (motor 1,4 16V) ,tak jsem se s ním dal do řeči.Má ten samý problém co my a poslechnul jsem to jeho cvakání (je stejný s mým).Má rozvody nové a dělá mu to stejně :aggressive: .Tak se zdá ,že v rozvodech to skutečně nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jestli výraz "klepe" je ten správný.Já bych řekl spíš kovově cvaká.Je možný ,že spíš od strany rozvodů ,ale to je subjektivní pocit.Jinak zrovna před chvílí k nám do firmy dorazil jeden maník a přijel s fábkou (motor 1,4 16V) ,tak jsem se s ním dal do řeči.Má ten samý problém co my a poslechnul jsem to jeho cvakání (je stejný s mým).Má rozvody nové a dělá mu to stejně :aggressive: .Tak se zdá ,že v rozvodech to skutečně nebude.

Nemohl by si ten zvuk nahrát např.mobilem a soubor někde vystavit? Např.nahraj.cz apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemohl by si ten zvuk nahrát např.mobilem a soubor někde vystavit? Např.nahraj.cz apod.

Už se na to chystám.Nahraju to digitální kamerou a vytáhnu z toho jen zvuk v mp3 aby to za něco stálo.Dám to sem ale až o víkendu ,poněvadž to dělá jen ráno a to já spěchám do práce ;) (víš jak to je čest v šest) kol1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

;)

Tak jsem to teď nahrál ,ale narychlo mobilem (původně mono AMR) a nevím jestli je to reálné.Já tam ten zvuk slyším ,protože vím jak mi to u mýho auta cvaká.O víkendu to zkusím tou digi kamerou ,pak by ten zvuk měl být lepší. :feve:

zvuk je hodně zkreslený, uvidíme v sobotu, snad to bude lepší

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...