Publikováno Září 30, 20159 r Zdravím kolegové, prosím o radu - ve kterých místech najdu u O2 1,9 TDI 77 kW přesně na motoru snímač otáček klikového hřídele - je KO Prohledával jsem baterkou motor kolem dokola a nenašel ... Velké díííííky...
Září 30, 20159 r Nekde se to tady uz 100% resilo. Najdes ho na bloku motoru primo pod setrvacnikem. Takze sundat prevodovku a pote i setrvacnik... Pokud se pletu, tak me nekdo opravte. Upraveno Září 30, 20159 r od LucasCZE
Září 30, 20159 r Autor Nemusí, jen celý olejový filtr dolů. Pak se tam dá dostat. Ted jsem to dělal. Díky, to jsem si přesně myslel, když jsem to viděl u OI vedle olej.filtru .... Snímač je někde za filtrem ?
Září 30, 20159 r Hned vedle, ale jinak ho nevytahnes. Je zapusteny tak se příprav na piplacku. Odpoledne ti ještě poradím dva fígle. Ted jezdím.
Září 30, 20159 r Autor Hned vedle, ale jinak ho nevytahnes. Je zapusteny tak se příprav na piplacku. Odpoledne ti ještě poradím dva fígle. Ted jezdím. Za fígle předem díky, budu velmi vděčný ...... :-)
Září 30, 20159 r Nejdřív si obstarej imbusovy klíč s kulovym koncem, protože k sroubu se dostaneš šikmo, tak ať tu hlavu nestrhnes. Sezen si nebo vyrob háček na vytahnuti konektoru. Já použil ocelový plochy drátek ze starého stěrače co je v gumicce a jen jsem ho na konci zahnul. Takto šel ven konektor hned, rukou jsem se trápil a nešlo to. Při demontáži i montáži měj nový resp. starý snímač před sebou ať víš kde poslepu nasadit ten imbus na šroub. Ať se daří.
Říjen 2, 20159 r Autor Tak to je super, ze prevodovka nemusi dolu, to jsem netusil. Sorry za mystifikaci. Nejdřív si obstarej imbusovy klíč s kulovym koncem, protože k sroubu se dostaneš šikmo, tak ať tu hlavu nestrhnes. Sezen si nebo vyrob háček na vytahnuti konektoru. Já použil ocelový plochy drátek ze starého stěrače co je v gumicce a jen jsem ho na konci zahnul. Takto šel ven konektor hned, rukou jsem se trápil a nešlo to. Při demontáži i montáži měj nový resp. starý snímač před sebou ať víš kde poslepu nasadit ten imbus na šroub. Ať se daří. Super, díky za info, není mi jen jasné - je třeba vytahnout nejdříve konektor ? Není možné vyšroubovat šroub, vytahnout snímač a pak odpojit konektor ? Chystám se na to o víkendu ! :-) Četl jsem tu něco i no nějakém přípravku na montáž, aby čidlo správně sedělo, ale když se na čidlo podívám, nevidím, že by se něco mělo nějak nastavovat ....
Říjen 3, 20159 r Autor Nemusí, jen celý olejový filtr dolů. Pak se tam dá dostat. Ted jsem to dělal. Probíhá příprava ! Je třeba demontovat celý držák filtru, tzn příruba - 4 šrouby M10, odpojit kovovou hadičku ? Musí se to celé vytahnout ven, tzn odmontovat hadice, atd.., nebo stačí odšroubovat a odehnout stranou, aby se tam dostala jen ruka s přípravečkem ? Upraveno Říjen 3, 20159 r od Hustoles77
Říjen 3, 20159 r Ano celý filtr od motoru a kovové hadice odsroubovat ( pozor je tam mezi motorem a filtrem kovové těsnění ) . Potom ho stačí dát bokem. Hadice gumové nemusíš. Upraveno Říjen 3, 20159 r od petan76
Červenec 10, 20169 r Jeden dotaz. Mam nove turbo, vstriky, ale stale je auto nejake mrtve. Spotreba v norme. Mam motor bxe, Octavie facelift. Jednou se mi stalo, ze jsem proletl kaluzi a najednou se mi zvysily otacky. Po cca 1km spadly. Muze to delat snímač otáček klikové hridele? Ze by byl prerusen nekde drat?? Diagnostika cista. Zitra jdu na rozvody, ze bych ho nechal preventivne vymenit vcetne kabelaze?? Diky
Červenec 10, 20169 r Jeste neco. Kdyz obcas jedu,... Otacky vcetne tachometru kolisaji pri jizde. Resp. Rucicky se hybaji nahoru a dolu,... V rozmezi +- 2km. Toto je nejvice poznat na tempomatu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.