Eric_ Vloženo 12. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2017 Prečo by sa malo dačo stať ak ju dobijem to som mal na mysli, nie len odpojenie a zapojenie. Po pripojení len jednotka zistí že je bateria nabitá na určité volty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 12. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2017 A ještě i to samotné odpojení a připojení múže způsobit taky neplechu. Třeba chybu bagů. Už se to řešilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 12. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2017 Tu iné nepomôže iba to vyskúšať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 12. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2017 Tak mi to nedalo a vybral som bateriu a dobil mimo. Po zapojení žiadna chyba! Následne som si pozrel cez VCDS stav baterie, tu bolo prekvapenie bateria bola že JCB ale v aute je BA2 čo je Baner. Kapacita sedela 59 Ah. seriové číslo boli len 11111111111 čo nieje správne a nakodoval som ju na novo. Teraz je to OK, takže kto má kábel a nebojí sa, neije problém, aspoň u mňa to prebehlo OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 12. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2017 @Eric super zpráva, tak to mě potěšilo..můžeš mně jako laikovi říci, který má svůj kabel a občas si něco nakoduje, co znamená prakticky, že jsi si nakodoval baterku na novo ? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 12. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2017 (editace) Ano bateria je nakodovaná nanovo. Mal som na mysli zapísanie hodnôt baterie cez VCDS. Je tam rozdiel len v kodovaní tu je video návod: Prípadne aj tu sa dá dačo poučiť, http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Battery_Replacement , ale videonávod stačí. Editováno: 12. Prosinec 2017, autor: Eric_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 12. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2017 @Eric_ super práce chlape, video paráda..a jak je vidět, tak nedělalo zřejmě před tím problém ani to, že tam nebyla nakodována baterka co je v autě tedy BA2, ale JCB..moc díky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 12. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2017 JCB som zistil až po pripojení baterie, predtým som to nepozrel tak zmenu pravdepodobne hodilo samo po pripojení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 12. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2017 Takze to nejaky problem asi bude, kdyz vyndas baterii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 13. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2017 pěkně vyzkoušeno, ale mě stejnak zajímá, co se bude dít, když baterku nabiju mimo auto (popř vyměním) a nenakoduju. Co se bude dít, když si např bude auto myslet, že tam je baterka jiného výrobce, jak je výše psáno. Nějak mám dojem, že to musí např dobíjet všechny baterky stejným napětím, proudem atd. Stop-Start taky vyhodnocuje baterku podle napětí, ne podle značky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 13. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2017 (editace) Před chvílí jsem si dohrál s baterií a diagnostikou. baterku jsem zatím nedobíjel, jen jsem ji hodil na diagnostiku a zde vidíte výsledek. Jen pro info, v autě mám baterku MOLL. Jak vidíte z obrázků níže, tak baterie není nakodována na tu, kterou mám v autě, ale jsou tam hodnoty, jako měl Eric, sedí pouze kapacita a typ baterky EFB, číslo baterie a výrobce nikoliv a baterie nikdy venku nebyla. Tak ted nevím, co si z toho vzít, že baterie není nakodována na tu v autě. Z tohoto mi nějak plyne, že je úplně jedno, jestli se baterka vyndá a dobije a pak dá zpět bez nakodování nebo to vidíte jinak ? @Eric_ vzhledem k tomu, že nejsem takový odborník na kodování, je pro mě záhadou, proč nemohu tu baterku nakodovat přes tu nabídku 61-Battery reg. jako na tom videu. Po zvolení této nabídky vyskočí chyba viz. obrázek. Dokážeš poradit ? nebo mohu ty nové hodnoty baterie zadat přímo přes to 19-CAN Gateway, odkud jsou ty obrázky a tam je nacpat a uložit ? Editováno: 13. Prosinec 2017, autor: ski1961 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 13. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2017 No evidentně se koukáš jen na HMI. Problém je v napětí co je uložený v CORE a zacházení programu s touto informací. Jediné co si zjistil, je vlastně jen to, že se dá udělat reset jednotky po vložení nabité baterie a to formou vložení údajů o baterce. Výrobce je irelevantní, typ baterie teoreticky po zadání normální baterky by mohl zablokovat rekuperaci, teorie. EFB a AGM jen uvolní v programu mapu zacházení. Pak ještě ta kapacita je důležitá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 13. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2017 před 1 hodinou, ski1961 napsal: je pro mě záhadou, proč nemohu tu baterku nakodovat přes tu nabídku 61-Battery reg. jako na tom videu. Po zvolení této nabídky vyskočí chyba viz. obrázek. autá typu Fabia pravdepodobne nepoznajú jednotku 61. preto sa do nej nedostaneš. tú istú chybu hádže ak si na aute s manuálnou klímou chceš otvoriť jednotku 08-Auto HVAC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 13. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2017 inspirace na sídliště 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 13. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2017 ski1961 Teraz neviem ale táto 61-Battery reg nemá jednotku vo Fabii, preto aj vo videu sú viaceré postupy UDS a CAN, preto to tam aj ukazuje, na viac aut, zaleží akým protokolom komunikuje vozidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 13. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2017 @Eric_ aha, tak ted už rozumím..já jsem v tomhle laik a moc se v tom neorientuji a netušil jsem, že mi to video vlastně ukazuje 3 různé způsoby jak to nakodovat, bud přes tu jednotku 61 a nebo přes protokoly CAN či UDS. Každopádně se potvrdilo to, co jsi tam měl ty, že jsi tam ty hodnoty měl už před dobitím, protože jsem to měl stejně a baterku jsem venku ještě neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 14. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 14. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2017 Nešlo by koupit 3 ploché baterie (4,5 V, cena cca 25 Kč) spojit do série tj. 13,5 V, kusem drátu připojit před odpojení baterie k vodičům od baterky a až pak odpojit a vyndat baterku?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 14. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2017 Myslis pri vymene autobaterie nebo pri jejim nabijeni mimo vozidlo? Jednou jsem zazil vymenu autobaterie pri nastartovanem vozidle, byla to S Octavia. Nesla nastartovat ani pres startovaci kabely, tak tam dal manik autobaterii z jineho vozidla, nastartoval a za chodu autobaterie vymenil a vratil tam tu vybitou, aby se nabila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 14. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2017 (editace) Na výměnu to v podstatě nic neřeší. Měl jsem baterku venku při výměně žárovek a nic se nevymazalo. Až jsem se divil. Dřív taková akce mazala hodiny, trip a radio. Dneska to tam drží kondíky. A na nabíjení mimo to neřeší, protože bude problém se zamykáním a odemykáním. To je asi taky jeden z důvodů proč se má nabíjet v autě. Odnést si baterku znamená nechat otevřené auto, protože zamknout s otevřenou kapotou jde ale jak se zabouchne tak jsme v pytli. Jedině přes krytku zámku ale jak se někde psalo tak kessy nemá ani tu vložku. Editováno: 14. Prosinec 2017, autor: milanxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 14. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2017 Asi musi mit nejaka zadni vratka, kdyz se vybije autobaterie ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 14. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2017 (editace) Cihlu Dřív se mlasklo to malé vzadu. Ale jedině u aut bez safe. Ale už odbíháme od tématu. Editováno: 14. Prosinec 2017, autor: milanxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 14. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2017 Takze by slo postavit druhe auto na tesno, napojit startovaci kabely na noc na vodice k baterce, zamknout...a hotovo nee... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 14. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2017 (editace) Kamošoi takhle kleklo Maserati,(vybitá baterka), přivolaný mechanik se do něj nedostal, tak ho autorizák naložil na podval a odvezli 100 km do servisu. Takže někdy to asi není jednoduché... Editováno: 14. Prosinec 2017, autor: Heini Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 14. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2017 Já jsem si na zámek kapoty v mistě kde je připevněné lanko od táhla přivázal kus drátu, ten jsem nechal zastrčený pod kraje kapoty. Auto jsem zamknul s otevřenou kapotou, pak připojil "záložní", vyndal baterku, zavřel kapotu. Po nabití jsem vyndal drát, zatáhl, otevřel motor, vložil nabitou baterku, odpojil záložní, otevřel dveře .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.